Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, haittaisiko sinua jos seurustelukumppanisi ei voisi muuttaa kanssasi virallisesti yhteen, koska hänen tukitasonsa romahtaisi?

Vierailija
17.02.2021 |

Hän ei haluaisi alkaa edes osittain elätettäväksesi

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi koskaan kenenkään kanssa yhteen. Helppoa!

Vierailija
42/42 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas ylimielisiä kommentteja. Tiedoksi teille, että ihan kuka tahansa voi jäädä työttömäksi, vaikka olisi ollut kymmeniä vuosia työelämässä. Tilanteet voivat muuttua. Itse olen koulutukseltani laborantti ja tällä hetkellä töitä ei ole ja tilanne näyttää heikolta pienellä paikkakunnalla. Onneksi mieheni ei tilanteesta minua tuomitse, vaan suunnitellaan yhdessä muuttoa lähivuosina isompaan kaupunkiin, jossa mahdollisuuksia töihin olisi kummallekin enemmän. Ellei tilanne täällä muutu tai löydän alan, mihin kouluttautua ja työllistyä vielä.

Sinun tilanteesi on täysin erilainen kuin AP:n. Olet ollut töissä ja haluat jatkossakin töitä tehdä. Tilanteet muuttuu ja itsekkin suhdanneherkällä alalla todennäköisesti jossain vaiheessa vielä olen vähintäänkin lomautettuna. En kuitenkaan haluaisi elämäntapa työtöntä ehdoin tahdoin ottaa. Ketjun aloittaja on kirjoitellut palstalle ennenkin eikä hänellä ole mitään aikomusta töihin koskaan mennä ja on omasta mielestään "oikeutettu" parisuhteeseen koska ei ole elätettävänä vaan tuet hoitaa sen puolen.

Vastasin heille, jotka kommentoivat etteivät voi kunnioittaa ihmisiä, jotka elävät tukien varassa. Tukien varassa eläviä ihmisiä on paljon ja tuollainen kommentti satuttaa. Eivät ihmiset yleensä omasta tahdostaan tukien varassa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla