80-luvun keittiön puuosien fiksaus
Eli keittiö on vanha ja voisi sen kokonaankin uusia mutta ollaan laittamassa myyntiin ja keittiöön laitettu raha ei tule myytäessä takaisin, kyse siis rivarikaksiosta. Kaappien ovet on puukehyksiset ja keskellä vaalean ruskeaa muovipintaa. Mites nuo puuosat, maksaako vaivaa maalata tai käsitellä? Saisi kyllä raikkautta aikaan mutta olisi silti vanha...
Kommentit (3)
Naapuri maalautti kaappinsa automaalausfirmalla. Ihan kivat ja siistit tuli.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole maalauksen ammattilaisia, niin kannattaa miettiä tarkkaan ovien maalausta. Usein niistä tulee oikeallakin maalaustekniikalla hyvin itse maalatun näköisiä. Somen harrastaja ja sisustusryhmistä saat lisätietoa ja voit käydä katsomassa kuvia.
Kun keittiö on vanha, niin se on vanha koettipa sitä stailata miten tahansa. Joku voi tykätä siitä ja haluta sellaisenaan.
Joten jos oviin saa helposti vaihdettua ovet, niin sitä voi suositella ostajallekin. KYllä välittäjä osaa niksit ja kikat.
JOs jollakin haluat muuttaa keittiötä, niin miettikään verhoja tai jos jokin seinä olisi eri värinen tmv.
En ihan räpeltäjä ole pensselin kanssa ja maalattavat osat on 3-10 cm leveitä kaistaleita, muoviosiin en koskisi kun ovat siistit. Saisi tuon tumman puun vaan puhtaaksi ja vaaleammalla sävyllä kirkastaisi koko keittiön. Verhot olen jo ommellut ja kivan muutoksen sillä sain
Jos ette ole maalauksen ammattilaisia, niin kannattaa miettiä tarkkaan ovien maalausta. Usein niistä tulee oikeallakin maalaustekniikalla hyvin itse maalatun näköisiä. Somen harrastaja ja sisustusryhmistä saat lisätietoa ja voit käydä katsomassa kuvia.
Kun keittiö on vanha, niin se on vanha koettipa sitä stailata miten tahansa. Joku voi tykätä siitä ja haluta sellaisenaan.
Joten jos oviin saa helposti vaihdettua ovet, niin sitä voi suositella ostajallekin. KYllä välittäjä osaa niksit ja kikat.
JOs jollakin haluat muuttaa keittiötä, niin miettikään verhoja tai jos jokin seinä olisi eri värinen tmv.