Antti Tuiskun uusi biisi Kipee on todella hyvä
Kommentit (43)
..masentaa kun töistä tuun ja sängylle kaadun...aiaiai..
Ei hyvä esimerkki nykynuorisolle :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että myös mies osaa näyttää tunteita. Ihailen todella. https://www.veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=tuisku
Homomiehille tunteilu on luontevampaa, sellainen eheytykseen niin kaikki saa mitä haluu.
Antti ei ole homo.
Sitä paitsi hänellä on enemmän m*naa kuin yhdelläkään perusheteromiehellä.
Herkkyys, positiivisuus ja avoimuus vaativat mieheltä enemmän rohkeutta kuin hienhajuinen äijäily.
Samaa sanottiin Sillanpäästäkin kunnes kertoi viimein itse. Sinä saat arvostaa mitä haluat, mutta käytös on osaltaan myös hormoneja ja geenejä ja useimmilla homomiehillä käytös on useimmiten lähempänä naisellisia ihanteita.
Bi.
Mitä väliä sillä edes on? Tai siis mikä tarve on määritellä Tuisku johonkin lokeroon ja tulkita kaikki hänen tekemisensä sen kautta? Eikö voi antaa Antin olla vaan Antti?
Hemmetin hyvä laulaja ja tanssija sekä kiva ihminen, se riittää mulle.
Sinähän tässä sitä yrität lokeroon laittaa, kun et kestä totuutta siitä. Mutta pidä pilvilinnasi ja unelmasi Tuiskusta.
Tanssijana hyvä, laulajana ei kovin kummoinen. Livenä ääni harvemmin riittää edes niihin omiin kappaleisiin. Taustanauhalta tulevat laulut pelastaa monet kohdat, kun ääni ei riitä.
Mitkä ihmeen pilvilinnat :D Luuletko tosiaan, että Tuiskua fanitetaan romanttisista syistä ja Tuisku-fanit haluaa Antin kanssa naimisiin?
Sama ilmiö kuin Sillanpään kanssa. Fanit ei halunneet uskoa homoutta, koska haaveilivat salaa pääsevänsä rouva Sillanpääksi.
Mahtaa heteroiden elämä olla vaikeaa, kun ei voi edes fanittaa ketään toisen sukupuolen edustajaa ihan viattomin tarkoitusperin.
Vaikea tosin kuvitella, että esimerkiksi Sami Hedbergin naisfanit haluaisivat Samin kanssa sänkyyn/naimisiin, mutta niin se kai sitten heteromaailmassa menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että myös mies osaa näyttää tunteita. Ihailen todella. https://www.veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=tuisku
Homomiehille tunteilu on luontevampaa, sellainen eheytykseen niin kaikki saa mitä haluu.
Antti ei ole homo.
Sitä paitsi hänellä on enemmän m*naa kuin yhdelläkään perusheteromiehellä.
Herkkyys, positiivisuus ja avoimuus vaativat mieheltä enemmän rohkeutta kuin hienhajuinen äijäily.
Samaa sanottiin Sillanpäästäkin kunnes kertoi viimein itse. Sinä saat arvostaa mitä haluat, mutta käytös on osaltaan myös hormoneja ja geenejä ja useimmilla homomiehillä käytös on useimmiten lähempänä naisellisia ihanteita.
Bi.
Mitä väliä sillä edes on? Tai siis mikä tarve on määritellä Tuisku johonkin lokeroon ja tulkita kaikki hänen tekemisensä sen kautta? Eikö voi antaa Antin olla vaan Antti?
Hemmetin hyvä laulaja ja tanssija sekä kiva ihminen, se riittää mulle.
Sinähän tässä sitä yrität lokeroon laittaa, kun et kestä totuutta siitä. Mutta pidä pilvilinnasi ja unelmasi Tuiskusta.
Tanssijana hyvä, laulajana ei kovin kummoinen. Livenä ääni harvemmin riittää edes niihin omiin kappaleisiin. Taustanauhalta tulevat laulut pelastaa monet kohdat, kun ääni ei riitä.
Ei mulla ei ole mitään pilvilinnoja Antti Tuiskusta, mutta hän on takuuvarmasti bi jos sillä asialla on mitään merkitystä. Sanon tämän siksi, että olen itse bissenä niin kyllästynyt siihen, että meitä yritetään väkisin tunkea jompaan kumpaan luokkaan sekä heteroiden että homojen taholta.
Kritisoin alunperin sitä, että joku oli heti homottelemassa vaikka Tuiskun seksuaalisella suuntauksella ei ole mitään merkitystä sen kannalta, onko aloituksen biisi hyvä vai huono.
Näkyy olevan merkitystä kun siitä täällä jankkaat. Jos asialla ei olisi merkitystä olisit jättänyt kommentoimatta asiaan. Et voi mitenkään tietää mitä se takuuvarmasti on, ellet ole Tuisku itse.
Kommentti, johon alunperin vastattiin, oli sekä homo- että naisvihamielinen. Sellaisiin kommentteihin saa ja pitääkin puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Toi neiti EI OSAA laulaa.
Mitä vikaa meissä neideissä on?
Jaa täällä taas Ylis-Jonnet trollaamassa aiheella, jolla voi kätevästi lyödä sekä naisia että homoja.
Olette te oikeita miesten miehiä, lol.
Näköjään nykyään pystyy saundimaailman avulla tekemään musiikkia ihan mistä vain. Mielestäni noilla resursseilla ja Antin ammattikokemuksella voisi tehdä parempiakin piisejä. Ainakin vakuuttavampia...
Ihana Antti ❤️ ekalla kuuntelukerralla jo osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Tee ite perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ite perässä.
Kauas on tultu tyhjä huone -biisin kaltaisista rauhallisemmista mutta silti koukullisista hiteistä.
Tämä biisi ei ainakaan itseeni iskenyt yhtään. Biisissä ei ollut koukkua, biisi oli aika tylsä. Antti kuulostaa edelleen Antilta mutta itse tykkäsin enemmän siitä 2004 Antista kuin tästä 2021 Antista.
Annetaan nyt 2/5.
Pitkästä aikaa hyvä biisi Antilta. Oon aina tykännyt Antista ja käynyt aikanaan keikoillakin, mutta viime aikojen musa häneltä ei ole minuun kolahtanut ( nää Jesse on mun kaveri ja Hanuri-biisit).
Mä hiihdän oli varmaan yks viimeisimpiä hyviä. Harmittaa, että Antti lähti vähän sellaiselle tunkkaiselle linjalle. Toivottavasti raikastuu taas.
Tästä tykkäsin kyllä, muttei kiirinyt lempibiisieni kärkeen.
Pitkään Antti-fanina olen ollut mutta - mutta - nyt alkanut narsismimaisuus häiritä. Yks päivä hän oli menossa hiihtämään ja joku pitkä komea mies sanoi itsestään että olivat somessa sanoneet häntä hurmuriksi. Ai että kun Antin naama venähti!!!! Näkyi videolla ja kuinka nolosti Antti itse sanoi että ova kaikki hurmureita. Naaman mikroilmeistä näki, että yritti hoiaa tilanteen omaan pussiin, nolosti teki. Sen siitä saa kun elämää tapahtuu käsikirjoittamatta samalla kun videoit livenä instaan.
Miksi ihmeessä Antti ei mennyt Järvenpään huvilaansa kun pk-seudulle tuli? Ei mennyt kotiin vaan jonnekin hotelliin? Miksi oi miksi? Tämä vahvistaa vain aiemmin puhutut erohuhut.
Vierailija kirjoitti:
Saunapuhdasta!
Eipä se estä tartuntaa.
Näkyy olevan merkitystä kun siitä täällä jankkaat. Jos asialla ei olisi merkitystä olisit jättänyt kommentoimatta asiaan. Et voi mitenkään tietää mitä se takuuvarmasti on, ellet ole Tuisku itse.