Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin rikkinäisen, surullisen, syvällisen ja romanttisen introverttimiehen?

Vierailija
16.02.2021 |

Kun olen itse sellainen, mutta nainen. En tunne mitään yhteenkuuluvuutta deittisovellusten miesten kanssa. Ovat niin meneviä, iloisia ja ekstrovertteja.

Missä olisi minulle mies, jonka kanssa voisimme yhdessä olla rikkinäisiä ja surullisia? Rakastaisimme toisiamme voimakkaasti, kuuntelisimme synkkää, mutta kaunista musiikkia yhdesssä ja viettäisimme iltaa kynttilänvalossa.

N27

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mä oon. Täytän kaikki kriteerisi. Mut valitettavasti nyt varattu, vähän aikaa sitten olin vielä vapaa. Ja mistä introvertti löytää toisen introvertin? Eliittikumppaneista. M42.

Vierailija
22/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä ota rikkinäistä ja surullista, voipi tehdä laajennetun itsemurhan, silleen romanttisesti.

Vierailija
24/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa siltä että hän on omaksunut "rikkinäisyyden", eli vaikeiden asioiden käsittelemättä jättämisen omaksi luonteen piirteeksi persoonaansa. Sanoisin ettei kannata romantisoida tuollaista, vaan lähteä reippaasti hakemaan apua ja hoitoa itselle.

Vierailija
25/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa siltä että hän on omaksunut "rikkinäisyyden", eli vaikeiden asioiden käsittelemättä jättämisen omaksi luonteen piirteeksi persoonaansa. Sanoisin ettei kannata romantisoida tuollaista, vaan lähteä reippaasti hakemaan apua ja hoitoa itselle.

Ehdottomasti. Olin itse sellainen, joka oli ottanut rikkinäisyyden ja yksinäisyyden keskeisiksi osiksi identiteettiään. Kuvittelin olevani syvällisempi ja aidompi kuin muut ja totta kai haaveilin samankaltaisesta miehestä. Muutamaan tällaiseen rikkinäiseen törmättyäni aloin miettiä, onko tämä sittenkään niin romanttista ja voisiko olla, että identiteettini ei ole terve ja vedän siksi puoleeni ongelmaisia miehiä.

Ap:lle terveiset, että ole varovainen rikkinäisten miesten romantisoinnissa. Lievimmillään saat jonkun kroonisesti tyytymättömän negailijan, joka löytää kaikesta pelkkää valittamista ja joka ei antaisi sinunkaan iloita vilpittömästi mistään. Pahimmillaan saatat huomata olevasi nalkissa päihdeongelmaisen ja luonnehäiriöisen, potentiaalisen perhesurmaajan kanssa.

Vierailija
26/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan velipojalta... Herkkä ja elämän kolhima, eikä mitenkään kriminaalilla tavalla. Hän on paljon kavereiden kanssa, salilla ja kotona. Suosittelen tsekkaamaan niiden ekstroverttien taakse, siellä niiden ujommat kaverit piilottelee

Vierailija
27/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne esittävät siellä sovelluksessa. Pinnan alle pääsee vasta ajan kanssa.

Vierailija
28/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kotona. Mis muuallakaa? :D En tietenkää voi puhuu kaikkie puolesta, mut luulen et valtaosaan ei voi törmätä oikeestaa mitenkää.

Vierailija
29/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep.

Vierailija
30/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu kuin keuhkotautiin riutuminen tästä haaveesta! 

Ehdoin tahdoin hankaluuksiin? En ymmärrä!

Vierailija
31/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkimakusi on ihan paska, muuten olisin kiinnostunut.

Vierailija
32/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisin. Pari vuotta sua vanhempi. Olisko jotain kontaktia?

Vierailija
33/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää iskeä livenä se introvertti-mies. Ole siis aloitteellinen ja älä lannistu jos heti ei natsaa, sillä mies voi aluksi ajatella "oho, joku ehkä on kiinnostunut minusta" ja voi häkeltyä ensi kerralla. Ole siis myös sinnikäs, sillä se palkitaan.

Vierailija
34/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää iskeä livenä se introvertti-mies. Ole siis aloitteellinen ja älä lannistu jos heti ei natsaa, sillä mies voi aluksi ajatella "oho, joku ehkä on kiinnostunut minusta" ja voi häkeltyä ensi kerralla. Ole siis myös sinnikäs, sillä se palkitaan.

Kannattaa muistaa että sinnikkyys kääntyy hyvin äkkiä ahdisteluksi. En kannustaisi ketään yrittämään toista kertaa ihmistä, jolta on jo saanut kieltävän vastauksen. Se ihminen osaa itse sitten kertoa, jos on muuttanut mielipiteensä.

Vierailija
35/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että sinnikkyys kääntyy hyvin äkkiä ahdisteluksi. En kannustaisi ketään yrittämään toista kertaa ihmistä, jolta on jo saanut kieltävän vastauksen. Se ihminen osaa itse sitten kertoa, jos on muuttanut mielipiteensä.

Miehet eivät ahdistu jos tavallinen nätti nainen alkaa iskeä miestä normaalilla tavalla. Eri on, jos se menee liioitteluksi.

Vierailija
36/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ahdistu jos tavallinen nätti nainen alkaa iskeä miestä normaalilla tavalla. Eri on, jos se menee liioitteluksi.

Niin monta kertaa olen palstalta lukenut kuinka naiset arvioivat ulkoisen viehättävyytensä yläkanttiin, että tuo neuvo ei nyt oikein toimi. Mies saattaa pitää naista kaikkea muuta kuin nättinä.

Vierailija
37/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ehkä täyttäisin kriteerit mutta en koe elämääni enää kovinkaan surulliseksi, seurustelen mukavan naisen kanssa ja olen muutenkin liian vanha sinulle (51v). Noin viitisentoista vuotta sitten olisin täyttänyt kriteerisi varmaan kirkkaasti kun kasautui kaikenlaista ikävää elämään, ero, läheisten kuolemia ja sen sellaista, mutta silloin taas sinä oli ihan liian nuori :-)

Toivottavasti löydät jonkun mukavan miehen jonka kanssa tuotte toisillenne iloa elämään niin ettei tarvitse synkistellä muuta maailmaa vastaan vaan keskitytte olemaan yhdessä onnellisia ja teette kaikenlaista kiva.

Vierailija
38/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen mies ei jaksa ehjää naista.

Vierailija
39/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden rikkinäisen juttuhan kun se toimisikin niin hyvin. On kokeiltu.

Vierailija
40/57 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ja aloituksesi alla, mitä minä näen?

"Saatana saapuu moskovaan" näytelmän mainoksen jossa mies istuu kynttilöiden ympäröimänä :D riittävän synkkää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi