Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä vanhoista yli 40v.ihmisistä tuntuu kun elämä on jo loppusuoralla. Ahdistaako, tuleeko kiire tehdä asioita vai miltä.

Vierailija
16.02.2021 |

Minua ahdistaa ajatuskin.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajakakaraa sietääkin ahdistaa koska nykyajan nössöt ovat niin paskassa kunnossa, että tuskin ovat nelikymppisinä  edes terveitä.

P.s Eikö teille ole oman ikäisten kanavia mihin pääsee nillittämään oman ikäisille samanlaisille vajakeille?

Vierailija
82/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi nämä raja-aidat ja käsitykset ikävaiheista muuttuvat elämän ja ajan myötä. Kun olin teini-ikäinen ja mun äiti vietti 38-vuotissynttäreitä, ajattelin että se on ihan ikäloppu. Itse koin olevani vielä nuori 45-vuotiaana. Nyt tunnen että 60-vuotiaana olen keski-ikäinen ja naurattaa kun joku kakskymppinen pitää tätä "vahana".

Mutta joo perspektiivi elämään alkaa olla tässä vaiheessa eri kuin vielä 40:n korvilla. Toisaalta kun katson yli 70-v tuttaviani, näen että elämää on vielä eläkeikän jälkeenkin. Monet tajuavat jossain viidenkympin hujakoilla että elämässä on tärkeintää elää, ei tujjotella ikävuosiaan eikä turhia raja-aitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan tässä ollaan pääsemässä vauhtiin.

M41

Vierailija
84/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri vauvan ja olen 40+ vielä pitäs 18-vuotta jaksaa ainakin🙈Ei ehdi toinen jalka vielä hautaan menemään.

Vierailija
85/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku "elämä on ohi"-hullu joka jankuttaa näitä samoja aloituksia päivästä toiseen. Milloin on elämä ohi 28 vee, milloin 35 vee ja nyt 40 vee. Kantsii hakeutua terapiaan tai ainakin ottaa ne lääkkeet välillä.

Vierailija
86/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätini sanoi 50 vuotta täytettyään: "Ei sitä nuorena tiennyt, kuinka viisikymppisenä on hauskaa." Ja voin nyt itse viisikymppisenä sanoa, että olen samaa mieltä.

Niinpä! Harmi kun on joskus pitänyt kriiseillä iästä, kun totuus on se että koko ajan sitä vaan viihtyy paremmin itsensä kanssa. Ei varmaan joo kaikille oman elämänsä Frederikeille kelpaisi, mutta kun se halu ylipäänsä kelvata kenellekkään loppui jo muutenkin. Elämässä on oikeasti niin paljon kaikkea mitä voi tehdä ihan itse. Hittojako sitä enää kenenkään paskaisia kalsareita alkaisi pesemään. Kaikenlaista kummaa sitä nuorena halusikin.

Selityksen makua.. Kun et kelpaa enää kenellekään, niin voihan sen noinkin kääntää :D Valehdella muille ja itselle

Vierailija
87/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt 36-vuotias ja tuntuu että olen elänyt ikuisuuden. Toinen samanlainen vielä ehkä luvassa. Huoh...

Toinen samanlainen edessä.. Mutta pilalla, vanhana naisena :(

Voisin elää vielä 36 vuotta, jos näyttäisin koko ajan 24 vuotiaalta

N36

Vierailija
88/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista ollenkaan. Olen kiitollinen menneistä vuosista ja kiitollinen mahdollisista tulevista päivistä. Kukaan ei ole sinulle luvannut, että näet 40-v päiväsi, joten pyri elämään tässä hetkessä.

En edes halua täyttää 40v. Eri asia, jos oisin mies.

N35

Vierailija
89/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastakysymys. Mikä nuoria naisia ihan tutkitusti ahdistaa?

mies53v"

Tuon ajan miehet ovat oikeita testomiehiä nykyajan androgyynien shoppailukavereiden sijaan. Harmi vaan et niin vanhoja.

Vierailija
90/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt 36-vuotias ja tuntuu että olen elänyt ikuisuuden. Toinen samanlainen vielä ehkä luvassa. Huoh...

N36

Ei se ulkonäkö ole sitä elämää.

Mieti nyt itsekin, 24-vuotiaalta näyttävä 72-vuotias. Miksi? Mitä varten?

Kyllä se on hyvä että ulkonäkö muuttuu ajatusmaailman myötä. Toivottavasti sinäkin löydät viisautta ja voimaa kantaa ne harmaat hiukset.

Vierailija
91/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Kyllä se on hyvä että ulkonäkö muuttuu ajatusmaailman myötä. Toivottavasti sinäkin löydät viisautta ja voimaa kantaa ne harmaat hiukset.

Ta pan itseni ennekuin täytän 40v. Suosittelen muillekin sen ikäisille naisille, nuoret naiset vie elämän :( Ja miehet

Vierailija
92/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vastakysymys. Mikä nuoria naisia ihan tutkitusti ahdistaa?

mies53v"

Tuon ajan miehet ovat oikeita testomiehiä nykyajan androgyynien shoppailukavereiden sijaan. Harmi vaan et niin vanhoja.

😁💪👌

Mies53v

Vierailija
93/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Ta pan itseni ennekuin täytän 40v. Suosittelen muillekin sen ikäisille naisille, nuoret naiset vie elämän :( Ja miehet

Jos itse ajattelen elämääni, onnellisimmat vuodet ovat olleet vasta 47 ikävuoden jälkeen. Ajattele jos sunkin tapauksessa on näin... mutta kun teet itsarin, et saa sitä koskaan kokea.

Vierailija
94/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki eivät voi matkustaa, muuttaa ulkomaille ja rakentaa pientä ok-taloa tai hankkia rivitalon päätyasuntoa. Sillä mennään mitä on. En tiedä auttaako panikointi, tuskin.

Vierailija
95/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä tässä iässä jo toivoo että päiväkävelyllä ollessa metsästä tulisi hiisi ja heittäisi kivellä päähän.

Tämä teksti pitäisi saada syntymäpäiväonnittelu kortteihin, jääkaappi magneetteihin ja t-paitoihin.

Voi, apua 🤔

Joitain vuosia sitten Tampereella sai juhannuslenkkeilijä tällin päähänsä ja elämä ei ole palannut entiselleen kipujen kanssa.

Kenen toimesta toteutettu? Raakaa.

Vierailija
96/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa, että ahdistaa, mutta kyllä ihmettelen että missä välissä aika kului niin paljon että sitä ollaan jo nelikymppisiä. Kyllä siis todella on aika kulunut vauhdilla! Huhhuh. Nyt vain toivon terveyttä ja pitkää ikää, koska elämä on tosi kivaa.

Vierailija
97/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Voi voi... Tarjonta on vain lisääntynyt iän myötä. Kiinnostusta on haarukassa -10v. +20v. Seksiseuraa saisi halutessaan laajemmallakin haarukalla. Kroppa ja itsetunto kunnossa, samoin sosiaaliset taidot. Nuorena kaikki oli niin vaikeaa. Joskus harmittaa olla varattu. :)

Vierailija
98/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v ja kaikkea kivaa elämä vielä tarjoaa, ja varmaan vielä 80veenäkin.

Vierailija
99/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista yhtään :D. N52

Vierailija
100/147 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä ikäv.ttuilija. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi