Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä vanhoista yli 40v.ihmisistä tuntuu kun elämä on jo loppusuoralla. Ahdistaako, tuleeko kiire tehdä asioita vai miltä.

Vierailija
16.02.2021 |

Minua ahdistaa ajatuskin.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletty Ikä ei tunnu missään vaiheessa oikeastaan miltään. Mutta terveyden menetys tuntuu ja paljon.

Jos mitä asiaa ikinä kadun, niin sitä, kun jäin suremaan kuollutta puolisoani vuosikausiksi. Sen vuoksi sairastuin itse. Älkää jääkö suruun kiinni, hakekaa tukea ja apua vaikka se olisi kuinka vaikeaa. Hyvä mieli tukee terveyttä.

Meillä on vain tämä yksi elämä, siitä pitää osata iloita. Myös ystävät ovat tärkeitä, vaikka olisi hyvä parisuhde.

Vierailija
142/147 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka perustat elämäsi mihiltä saatavaan ihailuun: Kannattaa pyrkiä pois tuosta oman onnellisuutesi vuoksi. Jokaisen ulkokuori rapistuu, se pitää vain hyväksyä. Onnekkaita ovat ne, jotka saavat vanhentua, ettei kuolo korjaa ennen aikojaan. Kiitollisuus edistää terveyttä, ole kiitollinen siitä että olit nuorena vetävän näköinen, kysele vanhoja kuvia hymyssä suin. Hyväksy kuitenkin se, että mikään ei ole ikuista. Oman ikäisiltä miehiltä kyllä saa edelleen huomiota, kun pitää itsensä iloisena, normaalipainoisena ja muistaa hyvät käytöstavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä nelikymppisenä mutta nyt 50+ alkaa jo vähän tuntua siltä, että tämä alkaa olla kai tässä. Olen jo nähnyt ja kokenut niin paljon, etten tiedä mitä enää tekisin.

Vierailija
144/147 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruun sairastunut! kirjoitti:

Eletty Ikä ei tunnu missään vaiheessa oikeastaan miltään. Mutta terveyden menetys tuntuu ja paljon.

Jos mitä asiaa ikinä kadun, niin sitä, kun jäin suremaan kuollutta puolisoani vuosikausiksi. Sen vuoksi sairastuin itse. Älkää jääkö suruun kiinni, hakekaa tukea ja apua vaikka se olisi kuinka vaikeaa. Hyvä mieli tukee terveyttä.

Meillä on vain tämä yksi elämä, siitä pitää osata iloita. Myös ystävät ovat tärkeitä, vaikka olisi hyvä parisuhde.

On meillä myös iankaikkinen elämä kun uskomme Jeesukseen. Se on se parempi ja oikeampi elämä kuin tämä missä kaikki parhaimmillaankin on vain varjo kaikesta. Sitä olen alkanut nyt vanhemmiten ajattelemaan yhä useammin.

Vierailija
145/147 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Ryömin tässä hautaani kohti kaikessa rauhassa. Sinnepä sinäkin.

Vierailija
146/147 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuollaan kaikki! Miksi siis suremaan? Täysillä vaan, päivä kerrallaan!

Vierailija
147/147 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle, joka perustat elämäsi mihiltä saatavaan ihailuun: Kannattaa pyrkiä pois tuosta oman onnellisuutesi vuoksi. Jokaisen ulkokuori rapistuu, se pitää vain hyväksyä. Onnekkaita ovat ne, jotka saavat vanhentua, ettei kuolo korjaa ennen aikojaan. Kiitollisuus edistää terveyttä, ole kiitollinen siitä että olit nuorena vetävän näköinen, kysele vanhoja kuvia hymyssä suin. Hyväksy kuitenkin se, että mikään ei ole ikuista. Oman ikäisiltä miehiltä kyllä saa edelleen huomiota, kun pitää itsensä iloisena, normaalipainoisena ja muistaa hyvät käytöstavat.

Ei paljoa lohduta +40v papparaisten huomio :(

N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi