Näkijä paikalla
Kommentit (48)
Saanko rakastamani naisen vai olemmeko ikuisesti erossa?
Näen että liian kauan jatkunut vegaanius huonolla suunnittelulla on tyhmentänyt sinua.
Puutteita niin monesta tärkeästä ravintoaineesta, etten uskalla edes mainita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuntee ystävän?
Vastauksen kysymykseesi itse tiedät. Todellinen Ystäväsi ei sinua koskaan hylkää.
Miten menee toimenpide torstaina?
Minulla on dementia, mitä minun olisi pitänyt muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Toki tiedät kysymykseni -olethan näkijä!
Vastausta siis odottelen...
Vierailija kirjoitti:
Näen että liian kauan jatkunut vegaanius huonolla suunnittelulla on tyhmentänyt sinua.
Puutteita niin monesta tärkeästä ravintoaineesta, etten uskalla edes mainita.
Kenelle tämä oli?
Miksi olen ripuloinut 3 päivää putkeen, onko minussa loisia? Entä miksi pieruni haisevat viemärille?
Voitko kertoa minulle jotain henkioppaistani tai entisistä elämistäni? Onko minulle mitään muuta?
Eihän syvästi rakastamani mies muuta pois luotani ? Olemme asuneet puoli vuotta yhdessä. Nyt on lähdössä työn perään 600 km päähän. Pahinta on, että suuri rakkautensa (joka hänet hylkäsi vuosi sitten toisen miehen takia, ja jonka senkin on jo jättänyt), asuu aika lähellä.
Kuinka saisin hänet jäämään luokseni.
Auta, kiltti, auta. 😭😭😢
Löydänkö tämän vuoden aikana kunnollista miestä parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tällä palstalla näkijä sanoi, että saan vielä toivomani hyvän parisuhteen, mutta siihen menee tosi pitkä aika. Saisiko tähän tarkennusta, kuinka pitkästä ajasta on kyse ja mistä sen hyvän miehen tunnistaa? Opiskelu ja työt mietityttää myös. Kannattaako hakea alalle, jolle olen hakemassa? Miltä työkuviot näyttää lähitulevaisuuteen, onko luvassa töitä?
Miehen olet pitkään jo tuntenut. Sydämesi ei vielä sitä ymmärrä. Hakea kannattaa, töitä tehdä saat. Helppoa tule ei olemaan, mutta siunattu polkusi on.
Valetta, mene pois ihmisiä kiusaamasta.
Lähteekö tämä jatkuva paha olo koskaan pois?
Vierailija kirjoitti:
Missä olen töissä vuoden päästä?
Lidlin kassalla.
Miksi noin erikoiseen tyyliin vastailet?
Miehen olet pitkään jo tuntenut. Sydämesi ei vielä sitä ymmärrä. Hakea kannattaa, töitä tehdä saat. Helppoa tule ei olemaan, mutta siunattu polkusi on.