Joka kengistä rakkulat jalkaan. Menee hermot
Mitä voin tehdä? En voi kulkea ilman rakkolaastareita, mutta ei niitäkään viitsisi koko ajan ostaa.
Kommentit (13)
Osta isommat kengät.
Jos ei auta vaihda Sketcherseihin, korkkareita ei löydy mutta ei tuu ikinä rakkojakaan.
Kuiva iho altista rakkuloille. Hyvin kosteutettu jalat on paras vaihtoehto torjumaan rakkoja. Toinen tuplasukitus.
Sama. Olen kulkenut vanhoissa tennareissa kesät talvet.
Vierailija kirjoitti:
Osta isommat kengät.
Jos ei auta vaihda Sketcherseihin, korkkareita ei löydy mutta ei tuu ikinä rakkojakaan.
En voi ostaa isompia kenkiä, koska ne ei pysy sitten jalassa. Luulen, että ongelma on se, että pidän 38:n kenkiä, koska 37:t ovat liian pienet ja 39:t ovat aivan liian isot, mutta myös 38:t ovat usein löysät ja saan koko ajan olla kiristelemässä nauhoja.
Minulla oli vuosikausia sama ongelma, kunnes tajusin ostaa kokoa suurempia kenkiä. Enää ei tule rakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vuosikausia sama ongelma, kunnes tajusin ostaa kokoa suurempia kenkiä. Enää ei tule rakkoja.
Pitääkö jalan todella heilua kengän sisällä? En voi kävellä niin isoilla kengillä, koska kengän antaessa liikaa periksi astun länttään.
Laita kaksi sukkaa päällekäin. Toimii.
Voi olla myös sairaus, joka aiheuttaa noita rakkoja herkästi. Täytyy löytää vaan ne omaan jalkaan mahdollisimman sopivat kengät. Riekkereitä, vansseja ja sketchersejä on kehuttu.
Ratkaisin asian niin että lenkkarit ja talvella talvikengät. Kävelykengistä puuttuu ergonomia ja pehmeys sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös sairaus, joka aiheuttaa noita rakkoja herkästi. Täytyy löytää vaan ne omaan jalkaan mahdollisimman sopivat kengät. Riekkereitä, vansseja ja sketchersejä on kehuttu.
Mulla on Vanssit.
Oli sitten kyseessä tennarit, kumpparit, talvikengät tai lenkkarit, aina tulee rakot. Olen kokeillut erilaisia sukkia, eikä tunnu auttavan.