Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Itäkeskuksen koulusta (peruskoulu)?
07.08.2006 |
Kannattaako hakea sinne kielilinjalle, SYK toisena vaihtoehtona...?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen kuullut siitä pelkästään kehuja. Tunnen useamman sieltä valmistuneen, samaten pari perhettä, joilla on siellä lapset.
Omat lapset eivät ole vielä kouluiässä, mutta olen tuota harkinnut tosissani vaihtoehdoksi, kun matkakin olisi passeli.