Olenko liian painava sinusta? Olen 162 cm ja painan 57 kg. Juoksen pitkiä lenkkejä 3-4 krt viikossa, eli läskiä ei ole.
Käytän samankokoisia vaatteita ollessani 52 kg, jolloin en harrastanut urheilua. Eli onko painon nousuni lihasten myötä tullutta?
Kommentit (7)
itse olen samanpituinen kuin sinä, mutta painan jotain 62kg, vähän pitäisi laihduttaa, mutta ei oikein jaksa :)
Onko sinulla joku ongelma itsesi kanssa kun kyselet joutavia?
Katso peiliin äläkä vaakaan! Näkyykö peilissä läskiä, roikkuvaa, hyllyvää? Vai onko se kiinteää, piukeeta, timmiä?
Vierailija:
Onko sinulla joku ongelma itsesi kanssa kun kyselet joutavia?
On ongelma, entinen anorektikko kun olen. Tunnen itseni läskiksi, vaikka monet kehuvat urheilullista kroppaani nyt terveen näköiseksi. Vaatekoko on 34/36
Vierailija:
Vierailija:
Onko sinulla joku ongelma itsesi kanssa kun kyselet joutavia?On ongelma, entinen anorektikko kun olen. Tunnen itseni läskiksi, vaikka monet kehuvat urheilullista kroppaani nyt terveen näköiseksi. Vaatekoko on 34/36
lisään että anorektikkona painoin n.42 kg
(oikeasti anorektiset vinkujat, menkää johonkin anoryhmään valittamaan olemattomia läskejänne tai hankkikaa elämä, jossa on muutakin mietittävää kuin olemattomat paino-ongelmat ja oma napa.