Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kerran hampurilaisravintola

M50+
16.02.2021 |

Minä: Hei
Asiakaspalveluhenkilö: Hei (vilkaisee suuntaani ja siirtää katseen nopeasti kassakoneeseen)
Minä: Ottaisin mukaan yhden tuplajuustohampurilaisaterian Cola Zerolla, ranskalaiset ilman lisättyä suolaa. Ja lisäksi yhden hampurilaisen.
Asiakaspalveluhenkilö: Ei ne ranskalaiset ole suolattomia.
Minä: Tiedän, mutta pyysin ettette erikseen lisäisi niihin suolaa.
Asiakaspalveluhenkilö: Tuplajuustoateria, joo, ranskalaiset ilman lisättyä suolaa. Tuleeks se toinenkin ateriana, vai pelkkä hampurilainen?
Minä: Juuri kerroin, tuplajuustoateria ja hampurilainen. Jos haluaisin sen toisen hampurilaisen ateriana, niin pyytäisin hampurilaisaterian.
Asiakaspalveluhenkilö: Otaksä siis ihan tavallisen hampurilaisen?
Minä: Teidän hinnastossa on mainittu "hampurilainen", tarkoitan sitä. En näe hinnastossa "ihan tavallista hampurilaista".
Asiakaspalveluhenkilö: Millä juomalla tuplajuustoateria?
Minä: Edelleen Cola Zerolla.
Asiakaspalveluhenkilö: Muuta.
Minä: En muuta.
Asiakaspalveluhenkilö: Tuleeks sulle muuta?
Minä: Ei tule muuta.
Asiakaspalveluhenkilö: Syödääks nää täällä?
Minä: Edelleen otan mukaan. En jätä niitä tänne muiden syötäväksi.
Asiakaspalveluhenkilö: Elikkä, mukaan yksi tuplajuustoateria Coca-Cola Zerolla, ranskalaiset ilman lisättyä suolaa ja yksi tavallinen hampurilainen (ja kysyvä vilkaisu minuun, katse oli tähän asti kassakoneessa)
Minä: Kyllä
Asiakaspalveluhenkilö: Elikkä elikkä, se tekee sitten yhteensä kuus euroo ja kolkyt senttii.
Minä: (Maksukortti kädessäni odotan, että maksupäätteelle tulee summa lähimaksua varten. Kun vien kortin maksupäätteen viereen, maksupääte piippaa ja pyytää syöttämään kortin ja antamaan PIN-koodin. Ennen kuin ehdin aloittaa, asiakaspalveluhenkilö kiirehtii neuvomaan)
Asiakaspalveluhenkilö: Aha, nyt se pyytää korttia ja PIN-koodia.
Minä: Kyllä, minä näen sen saman asian tästä maksupäätteeltä, mutta kiitos neuvosta. (suoritan maksun)
Asiakaspalveluhenkilö: Kuittii.
Minä: Mitä?
Asiakaspalveluhenkilö: Kuittia?
Minä: En tarvitse kuittia, kiitos.
Asiakaspalveluhenkilö: Hetki menee että on valmista. Tää biipperi hälyttää sitku tilauksen voi noutaa tästä. (ja työntää biipperin kouraani)
Minä: (Odotan tilaukseni valmistumista noudettavaksi. Biipperi hälyttää. Menen noutamaan tilausta.)
Asiakaspalveluhenkilö: (on pakannut hampurilaiset ja ranskalaiset paperipussiin) Elikkä sulle tuli nää juustohampurilaisateria Coca-Cola Zerolla, ranskalaiset ilman lisättyä suolaa ja tavallinen hampurilainen. Meneeks tää juoma kädessä?
Minä: Kyllä menee siinä kun nuo muutkin. Kiitos.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää lumihiutaloida jonkun v:n lisäämättömän suolan kanssa? Ota sitten reilusti vaan ne porkkanat.

Enpä ole koskaan nähnyt tai edes kuullut että lisäisivät suolaa, nehän ui suolassa siellä kaukalossaan.

Ap on sen verran epämiellyttävä että parempaa kohtelua on turha odottaa.

Vierailija
62/68 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään ongelmaa tilauksen toistossa. En ole koskaan edes ajatellut koko asiaa. Tilaan esim. Kana-aterian. Myyjä kysyy juomaa ja syödäänkö täällä. Vastaan että cola ja otetaan mukaan. Myyjä toistaa keittiön suuntaan 1 kana-ateria colalla mukaan. Myyjä rahastaa ja kertoo että ilmoitetaan kun on valmista. En ymmärrä mikä tässä on ongelma..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene noihin burgerpaikkoihin, jos on noin vaikeaa.

Vierailija
64/68 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne sopisi hyvin korealainen systeemi, missä ruoka tilataan appsilla ja sen voi hakea talon seinään rakennetusta luukusta. Ei odotustiloja, ei asiakaspalvelua, ei kassoja, ei pin-koodeja, ei rahaa, ei lämmitystä, ei siivousta, ei WC:tä violetinvärisine lamppuineen, ei viikonlopun känniläisiä, ei norkoilevaa nuorisoa, ei valituksia vääristä tilauksista.

Pelkkä luukku seinässä kadun vierellä, mistä tilauksen voi noutaa. tulisi halvaksi pikaruokapaikoille. Kuka ehtii ensin?

Vierailija
65/68 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirre kirjoitti:

Siis tämä "elikkä elikkä" -tauti... omg. Ihan sama kun oot kauppakeskuksen kassalla, siis se tunne kun kassa sanoo ennen maksua "elikkä se tekee yhteensä ....". Jotenkin siihen on kyllä aika turtunut, mutta outoa on.

En nyt ymmärrä? Siis teitä ahdistaa kun kassa kertoo lopullisen summan? Totta kai se täytyy kertoa.

Vierailija
66/68 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeeko ap jotain elämystä hyvästä palvelusta hampurilaispaikoista? Siihen kassakoneeseen on pakko katsoa koko ajan bongatessa, se pieni näyttö ei ole samanlainen kuin suuret asiakaspäätteet. Limsan kohdalla esimerkiksi aukeaa monta riviä tekstiä, jokaiselle merkille ja koolle omansa, samoin se ”ei lisättyä suolaa” on piilossa muiden kommenttien joukossa. Aika kyvykäs pitää olla, jos katselee ihaillen maksavaa asiakasta mairea hymy naamalla ja kosketusnäytöstä samalla löytää oikean rivin sokkona.

Vierailija
67/68 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on käsittämätöntä että täällä vanhempien palstalla naljaillaan nuorison asiakaspalvelutaidoista heidän elämänsä ensimmäisessä työpaikassaan. Ei se työ ole niin helppoa, miltä se näyttää ja mitä luulla voisi, vaan vaatii pitkän kokemuksen, jotta kokonaisuus on hallinnassa myös kovassa kiireessä. Kysymyksessä voisi olla sinun lapsesi ensimmäinen työpaikka, eikä prosessia ainakaan helpota vittuilevat aikuiset.

Ei hyvää päivää! Miten sun nuoriso ikinä oppii mitään jos ne ei koskaan saa mitään palautetta? Pitäiskö niitä vaan paijata?

Sen sijaan että  muita yrität dissata niin jos ihan jotain ratkaisuehdotuksia laitat kehiin, spede.

Vierailija
68/68 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirre kirjoitti:

Siis tämä "elikkä elikkä" -tauti... omg. Ihan sama kun oot kauppakeskuksen kassalla, siis se tunne kun kassa sanoo ennen maksua "elikkä se tekee yhteensä ....". Jotenkin siihen on kyllä aika turtunut, mutta outoa on.

En nyt ymmärrä? Siis teitä ahdistaa kun kassa kertoo lopullisen summan? Totta kai se täytyy kertoa.

Et ymmärtänyt, Lue uudestaan kohta "elikkä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme