Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri päästää tuntematonta kaasua ja säteilyä asuntooni eikä isännöitsijä tee mitään

Vierailija
16.02.2021 |

Tätä on jatkunut jo vuosien ajan ja olen sairastunut vakavasti tämän kiusanteon seurauksena. Päänsärky ja huimaus on jatkuvaa ja olen muutaman kerran jopa pyörtynyt näiden päästöjen vaikutuksesta. Kaikki käyttämättömät pistorasiat olen teipannut, mutta tämäkään ei ole auttanut. Naapurille olen mennyt sanomaan useita kertoja asiasta, mutta hän on alkanut vain huutamaan ja käskenyt että hänet pitää jättää rauhaan. Jättää rauhaan siitä huolimatta, että hän aiheuttaa minulle ja varmaan myös muille talon asukkaille SAIRAUTTA! Isännöitsijä on myös ihan kädetön, eikä ole saanut naapuria häädettyä. En tiedä mitä tässä voi enää tehdä, vai pitääkö muuttaa pois. Voiko joku auttaa tai keksiikö joku mitä tässä enää voi tehdä. Olen ihan loppu.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin nyt ihan ensimmäiseksi yhteyttä lääkäriin. Ja sanon tämän ihan hyvässä tarkoituksessa.

Vierailija
2/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan selvä tapaus, naapurissasi asuu kasvissyöjä!

Moraalisäteily yhdistettynä liialliseen papujen syöntiin on tappava yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on!

Pois, pois turhat maskit, rajoitukset ja rokotukset!

Nyt on jo aika keskittyä hyvään oloon, inhimilliseen lämpöön ja sen levittämiseen lähellesi iloisin mielin, avoimin hymyin ja halauksin!

Spread the Love!

Vierailija
4/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke pitää skitsofrenian ja paranoian aisoissa.

Vierailija
5/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Vierailija
6/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko alkaa käyttämään maskia kotonasi. Sitten huomenna naurat päin naamaa että ei tehonnut.

Vierailija
7/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaongelmasta ihan kuin kyse,meidän piti tuöpaikalla tuulettaa mutta ainactuli joku kylmäkkö sulki ikkunan,pyörrytti ,haisi ihan kuin navetassa olisi ollut.Mutta mene hyvä ihminen lääkäriin.Kiireesti ! Hän osaaa auttaa sinua.

Vierailija
8/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä on yks niistä... Älä luota kehenkään... Ne on kaikkialla... Ja yllä...

Vierailija
9/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni rouva Ullanlinnasta äänestää persuja, koska persut eivät ole vasemmalla eikä oikealla eikä heidän tarvitsekaan olla :)

Vierailija
10/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työni puolesta kohdannut muutamia ihmisiä, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia. Uskon, että aloittaja voi hyvinkin olla tosissaan. Hankala juttu, koska tuollainen tilanne voi tuntua aivan todelta. Mutta aloittajalle: olisi hyvä keskustella asiasta lääkärin kanssa.

Vierailija
11/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kiusatko sairasta ihmistä.

Vierailija
12/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskukseen kannattaa mennä pyytämään että otattavat kokeet mikä säteily on kyseessä ja mille olet altistunut, niin saat asiaa eteenpäin. Kaasujakin voi olla useammanlaisia ja sinulle olisi tärkeintä selvittää nyt ensin tämä. Sieltä saa varmaan myös lääkkeet mikäli nämä aineet ovat jo tehneet elimistöllesi jotain. 

Vierailija
14/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta ei varmaan kyllä naurata naapurissa asua enkä ihmettele yhtään, että naapurilta palaa täysin käämit tuosta ovelle tulevaan valittajaan. 

Suosittelisin kyllä ihan samaa, että menet nyt lääkärille ja kerrot ihan kaiken tuosta säteilystä, oireista yms. Älä jätä mitään pois vaan kerro ihan kaikki. Kyllä sitä kautta alkaa löytyä "suojausvälineitä" ongelmaan. 

Vierailija
15/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mene lääkäriin. Koska sinä olet hullu. Olet oikeasti jossain psykoosissa. Naapurissasi ei voi mitenkään olla mitään kaasua ja säteilyä. Se ajatus on sinulla aivoissa.

Vierailija
16/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain otettu lääke pitää skitsofrenian ja paranoian aisoissa.

Koskeeko trollejakin? Aika moni menee trollien halpaan. Totena ottavat kaiken 👆

Vierailija
17/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyykö siellä lisäksi kissat, lehmät, siat vai mitäs eläimiä satujen kohteellasi onkaan tänään?

Vierailija
18/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta hometalosta kannaisi varmaan muuttaa pois?

Vierailija
19/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työni puolesta kohdannut muutamia ihmisiä, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia. Uskon, että aloittaja voi hyvinkin olla tosissaan. Hankala juttu, koska tuollainen tilanne voi tuntua aivan todelta. Mutta aloittajalle: olisi hyvä keskustella asiasta lääkärin kanssa.

Kerro mitä se lääkäri voi tehdä sisäilmaongelmalle HÄNEN asunnossaan?

Vierailija
20/65 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskukseen kannattaa mennä pyytämään että otattavat kokeet mikä säteily on kyseessä ja mille olet altistunut, niin saat asiaa eteenpäin. Kaasujakin voi olla useammanlaisia ja sinulle olisi tärkeintä selvittää nyt ensin tämä. Sieltä saa varmaan myös lääkkeet mikäli nämä aineet ovat jo tehneet elimistöllesi jotain. 

Laitapa joku linkki Terveyskirjaston ohjeeseen säteilystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä