Naapuri päästää tuntematonta kaasua ja säteilyä asuntooni eikä isännöitsijä tee mitään
Tätä on jatkunut jo vuosien ajan ja olen sairastunut vakavasti tämän kiusanteon seurauksena. Päänsärky ja huimaus on jatkuvaa ja olen muutaman kerran jopa pyörtynyt näiden päästöjen vaikutuksesta. Kaikki käyttämättömät pistorasiat olen teipannut, mutta tämäkään ei ole auttanut. Naapurille olen mennyt sanomaan useita kertoja asiasta, mutta hän on alkanut vain huutamaan ja käskenyt että hänet pitää jättää rauhaan. Jättää rauhaan siitä huolimatta, että hän aiheuttaa minulle ja varmaan myös muille talon asukkaille SAIRAUTTA! Isännöitsijä on myös ihan kädetön, eikä ole saanut naapuria häädettyä. En tiedä mitä tässä voi enää tehdä, vai pitääkö muuttaa pois. Voiko joku auttaa tai keksiikö joku mitä tässä enää voi tehdä. Olen ihan loppu.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mene lääkäriin. Koska sinä olet hullu. Olet oikeasti jossain psykoosissa. Naapurissasi ei voi mitenkään olla mitään kaasua ja säteilyä. Se ajatus on sinulla aivoissa.
Mikäs ajatus sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois.
Tämmöisessä tapauksessa muutto ei auta mitään. Uudessa asunnossa nimittäin on myös naapuri joka myrkyttää. Vaikka muuttaisi sata kertaa , tilanne ei korjaannu. Lääkäri on oikeastaan ainut joka voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikaisten kansalaistutkijoiden selvitysten mukaan globalistien 5G aktivoi noita säteilyä ja kaasuja.
Just. Mikset tee asialle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikaisten kansalaistutkijoiden selvitysten mukaan globalistien 5G aktivoi noita säteilyä ja kaasuja.
Lisäksi nanorobotit herätetään 5Gn avulla ryömimään alateitse sisään kohteen nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois.
Tämmöisessä tapauksessa muutto ei auta mitään. Uudessa asunnossa nimittäin on myös naapuri joka myrkyttää. Vaikka muuttaisi sata kertaa , tilanne ei korjaannu. Lääkäri on oikeastaan ainut joka voi auttaa.
Paljonko nettosit tuon asunnon vuokrasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on! Kansalaisaloite ja eduskunnan hätäkokous koska tilanne päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi nanorobotit herätetään 5Gn avulla ryömimään alateitse sisään kohteen nukkuessa.
Oletko koskaan ajatellut ilmiantaa itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on! Kansalaisaloite ja eduskunnan hätäkokous koska tilanne päällä!
Mikä tilanne sulla on päällä?
Tulipa mieleen lapsuus kerrostalolähiössä. Meidän talossa asui just noista oireista kärsivä nainen. Lapsena naurettiin ja vähän pelättiin, ei ymmärretty miten rasittava hän oikeasti oli aikuisten silmin.
Sit hän vaan katosi johonkin ja asuntoon muutti uusi ihminen. Voihan se olla, että avaruusoliot vei.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen lapsuus kerrostalolähiössä. Meidän talossa asui just noista oireista kärsivä nainen. Lapsena naurettiin ja vähän pelättiin, ei ymmärretty miten rasittava hän oikeasti oli aikuisten silmin.
Sit hän vaan katosi johonkin ja asuntoon muutti uusi ihminen. Voihan se olla, että avaruusoliot vei.
Mistä valmistuit kokemusasiantuntijaksi?
Foliohattu päähän ja lääkityksen tarkistus.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta!
Mikä on totta?
Helpottaako olo jos lähdet kävelylle? Jokaisen on hyvä käydä kävelyllä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Foliohattu päähän ja lääkityksen tarkistus.
Minkäs foliotieteiden asiantuntija olet? Mitä lääkitystä siellä suositeltiin tarkistaan?
Ennen näitä oli vaan USAssa ja Meksikossa, on tämä hulluus rantautunut näköjään tännekin.
Onko Skitso tuontitavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6G on jo kehitteillä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kiusatko sairasta ihmistä.
Tulit kuitenkin kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen näitä oli vaan USAssa ja Meksikossa, on tämä hulluus rantautunut näköjään tännekin.
Onko Skitso tuontitavaraa.
Kerro toki tarkemmin epäilyistäsi?