Naapuri päästää tuntematonta kaasua ja säteilyä asuntooni eikä isännöitsijä tee mitään
Tätä on jatkunut jo vuosien ajan ja olen sairastunut vakavasti tämän kiusanteon seurauksena. Päänsärky ja huimaus on jatkuvaa ja olen muutaman kerran jopa pyörtynyt näiden päästöjen vaikutuksesta. Kaikki käyttämättömät pistorasiat olen teipannut, mutta tämäkään ei ole auttanut. Naapurille olen mennyt sanomaan useita kertoja asiasta, mutta hän on alkanut vain huutamaan ja käskenyt että hänet pitää jättää rauhaan. Jättää rauhaan siitä huolimatta, että hän aiheuttaa minulle ja varmaan myös muille talon asukkaille SAIRAUTTA! Isännöitsijä on myös ihan kädetön, eikä ole saanut naapuria häädettyä. En tiedä mitä tässä voi enää tehdä, vai pitääkö muuttaa pois. Voiko joku auttaa tai keksiikö joku mitä tässä enää voi tehdä. Olen ihan loppu.
Kommentit (65)
Ei tuo vielä mitään. Minulla on naapuri joka jollain laitteella seuraa mitä teen seinien läpi. Kertoilee asioita joita ei voi tietää jos ei ole nähnyt ja kuullut mitä teen asunnossani. Kirjoittelee välillä tännekin asioistani. On se ikävää kun ei voi omassa kodissa tehdä mitä haluaa.
Muistathan äänestää Perussuomalaisia, niin me rakkennetaan kammioita kaasutusta varten, niin ei tarvi kodeissa kärsiä!
Vierailija kirjoitti:
Muistathan äänestää Perussuomalaisia, niin me rakkennetaan kammioita kaasutusta varten, niin ei tarvi kodeissa kärsiä!
Älä jaksa surströmming. Onpa kauheaa että järkevät ihmiset haluavat töitä tekeviä ulkomaalaisia jotka pystyvät elättämään itsensä ennemmin kuin aikuisia miehiä sosiaalituilla silmäilemässä ja vähän enemmänkin peruskoulutyttöjä (niin ala- kuin yläkoululaisiakin) ostareilla notkuessaan
Jos se näyttää pierulta...
Ja haisee pierulta...
Ja kuulostaa pierulta...
...Niin se todennäköisesti on pieru!
Laskiaisen ajan jälkihaikuja,,,,,