Monesko avio/avoliitto sinulla nyt?
Kommentit (283)
Toinen avoliitto, naimisiin en ole mennyt enkä mene N44
Ensimmäinen. Samalla ensimmäinen avoliittokin ja ensimmäiset kihlat.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen. Samalla ensimmäinen avoliittokin ja ensimmäiset kihlat.
Unohtui mainita ettän olen 36v nainen, naimisissa nyt 16v
Yksi nainen.Yksi mies.Yksi ainoa avioliitto.
Kolmas ja ihan varmasti viimeinen, jos kiville menee. Toistaiseksi kaikki kuitenkin hyvin ja 12 vuotta yhteistä taivalta takana.
M56
Jumala on tarkoittanut että avioliitto on naisen ja miehen välinen liitto.
Tämän liiton on tarkoitus kestää kunnes kuolema erottaa.
"I will stay by your side now and forever.I will always only be in love with you"
Eipä se sitten näin mennytkään.
Toinen liitto. Ensimmäinen oli avioliitto ja päättyi, kun olin 29-vuotias. Nykyisen puolisoni kohtasin 51-vuotiaana ja avoliittoon muutimme kun olin 54-vuotias.
Myös hänelle toinen liitto enkä olisi ottanut ihmistä, joka ei ota sitoutumista vakavissaan. Hänellä oli edellisestä liitosta muutama vuosi silloin, kun tapasimme.
Ensimmäinen avoliitto ja tuleva avioliitto. N30
Ensimmäinen avoliitto menossa, N27
Ensimmäinen. 32v.
En silti näe mitään ihmeellistä tuossa 24-vuotiaassa jolla on kolmas avoliitto menossa. Liitot ei ehkä ole olleet kovin pitkiä ja yhteen muutto vakaan harkinnan tulos, mutta mitä sitten? Hän on vielä nuori, nuorena saattaa tulla tehtyä virheitä eikä suhteet kestä. Taloudellisesti on järkevää asua opiskelijana yhdessä poika-/tyttöystävän kanssa, vaikka suhde ei olisikaan mikään hirvittävän vakava vielä.
1 eroon johtanut avioliitto ollut.
Tunnen Raijan jolla 6 avioliittoa.Sitten Eija 5 kertaa avioliitto.Jari 4.avioliitto nyt.Krista ollut aviossa 4 kertaa.
Jyrki 3.aviolitto menossa.Sitten Pauli nyt 3.avioliitto päättynyt eroon.
Ensimmäinen, liki 50 vuotta kestänyt avioliitto. Eiköhän tämä ole se viimeinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen, liki 50 vuotta kestänyt avioliitto. Eiköhän tämä ole se viimeinenkin.
Noin 50 vuotta yhdessä on mahtava saavutus.Onnea.
Itse en pidä yhdessä asumista minään liittona, varsinkaan jos ei olla edes suunniteltu että oltaisiin yhdessä pysyvämmin. Ensimmäinen avioliitto menossa. ja toivottavasti viimeinen.
Ensimmäinen avioliitto 20 vuotta naimisissa jo. (avoliitossa asuttiin ennen aviota).
Ennen tätä yksi avoliitto.
Ikää 48-vuotta.
Kolmas. Ikää 47v. Yksi avoliitto ja 2 avioliittoa. T. Ammattivalittaja