Monesko avio/avoliitto sinulla nyt?
Kommentit (283)
Ensimmäinen avioliitto. Avoliittoja ollut kaksi (joista siis toinen johti avioon.)
Mikä on?Avio tai avoliitot eivät kestä ja tulee ero.
Olen asunut viimeiset 10 vuotta yksin. Takana yksi avoliitto ja yksi avioliitto. Ikää 40.
Ensimmäinen, yhdessä 21 vuotta, naimisissa 11.
Ensimmäinen, kesto tähän mennessä 26 vuotta ja yhdessä olemme olleet yli 30 vuotta.
Kuudes. Tätä ennen 3 avoa ja kaksi aviota, kaksi lasta eri naisille. Nyt vasta ehkä ensimmäistä kertaa oikeasti rakastunut.
M45
Yhdeksäs avoliitto, ikää 50. En kadu. Ihminen ei ole yksiavioinen ja suhde kuin suhde väljähtyy viimeistään viidessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen, kesto tähän mennessä 26 vuotta ja yhdessä olemme olleet yli 30 vuotta.
Yli 30 vuotta yhdessä on upea saavutus.
1. avioliitto, joka on kestänyt 28 vuotta.
N52
Puoliso ei sanonut pahasti.Sanoi hyvästi.Mene sinä länteen minä lähden itään.
Tutulla naisella 6 avioliittoa.Nyt on vanha eikä enää kelpaa kenenkään vaimoksi.
Yksi avioliitto ollut.Nyt olen yksinäinen erakko.
Avoliittoja takana 4, avioliittoja 3. Nyt juuri avioeron harkinta-aika menossa. Toukokuussa viimeistään tämäkin liitto ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tutulla naisella 6 avioliittoa.Nyt on vanha eikä enää kelpaa kenenkään vaimoksi.
Kelpaa vai halua? Iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas ja olen 24-vuotias.
Luuseri
Harmittaako haukkujaa kun joku voi vaihtaa epätyydyttävästä parempaan.
Olisko kuitenkin niin päin että ap:lla on heikko kyky valita suhteita, un koko ajan pitää vaihtaa "parempaan"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa vai halua? Iso ero.
etkö osaa lukea? Ei kelpaa.
Ensimmäinen avioliitto, toinen avoliitto.
Ei kiinnosta Jumalan eikä muidenkaan mielipiteet. Oma ja mieheni mielipide sen sijaan kiinnostaa.
En laita monesko ja mitäkin. Täällä arvostellaan tuntemattomia ihmisiä, vaikka ei kai kukaan hommaa avioeroa heppoisin perustein? Joillakin se saattaa näyttää siltä, mutta muut eivät voi ikinä tietää mitä toisten parisuhteessa neljän seinän sisällä tapahtuu. Parasta on pitää itsestään ja läheisistään hyvää huolta ja jättää turhat arvostelut, koska ne eivät auta tai tuo hyvää mieltä kenellekään.