Monesko avio/avoliitto sinulla nyt?
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas ja olen 24-vuotias.
En kyllä toivois omalle lapselle tällaista. Missähän olet 10 tai 20 vuoden päästä....
Typerä kommentti. Ei pidä tuomita ketään taustoja tuntematta.
No onhan se tosi outoa ja surullista jos 24-vuotias on jo asunut ehtinyt olla kolmen eri ihmisen kanssa sellaisessa suhteessa että asutaan yhdessä. Tulee vaikutelma että ei kykene olemaan hetkeäkään yksin ja omillaan. Voisi tehdä todella hyvää henkiselle kehitykselle.
Kolmas. Kaksi ensimmäistä avoliittoja ja nyt avioliitto.
N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä toivois omalle lapselle tällaista. Missähän olet 10 tai 20 vuoden päästä....
No onhan se tosi outoa ja surullista jos 24-vuotias on jo asunut ehtinyt olla kolmen eri ihmisen kanssa sellaisessa suhteessa että asutaan yhdessä. Tulee vaikutelma että ei kykene olemaan hetkeäkään yksin ja omillaan. Voisi tehdä todella hyvää henkiselle kehitykselle.
Niin, VAIKUTELMA... Et tiedä hänen elämästään mitään. Keskityppä suremaan omia ongelmiasi.
Ensimmäinen (avoliitto). Veikkaan kyllä, että tää loppuu pian. En ole onnellinen. Voi olla vaikea enää luottaa keneenkään ja uskaltaa heittäytyä uuteen suhteeseen. Nyt haluaisin vain asua yksin.
Ensimmäinen ja viimeinen. Olen kuusikymppinen.
Ensimmäinen ja vissiin viimeinen. En ole aviossa, enkä mene. Mut yhdessä on oltu 30 vuotta ja näillä näkymin ollaan vieläkin hamaan tulevaisuuteen. Jos ero tulee tai toinen kupsahtaa, niin uutta ukkoa en aio hankkia.
Nyt ei avio/avoliittoa.Ei edes parishdetta.Yksi lyhyt avioliitto ollut.
Ensimmäinen ja viimeinen, kävi miten kävi.
Yhden ja saman miehen kanssa ensin avoliitossa ja sitten avioliitossa, yhteisiä vuosia 23. Olen 44-vuotias. Tällä mennään loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, VAIKUTELMA... Et tiedä hänen elämästään mitään. Keskityppä suremaan omia ongelmiasi.
No, kyllähän tuossa jo jotain on vialla itessäänkin...
Eka avioliitto, ennen tätä miestä oli kaksi avoliittoa
Avo- ja avioeloa tämän kanssa 22 vuotta takana ja ikää nyt 46-v
Vierailija kirjoitti:
Yhden ja saman miehen kanssa ensin avoliitossa ja sitten avioliitossa, yhteisiä vuosia 23. Olen 44-vuotias. Tällä mennään loppuun asti.
Jep, jep. Niinhän ne kaikki luulee.
Viides, mutta lapsia on seitsemälle eri miehelle.
N 34
Avioliiton piti olla samalla ensimmäinen ja viimeinen mutta eipä ollutkaan.
Takana yksi 20 v kestänyt avoliitto, joka päättyi puolison kuolemaan muutama kuukausi sitten. N 48
Ensimmäinen ja viimeinen