Osuuspankin palvelumaksu yli kympin! Nyt lähti pankki vaihtoon, S-pankkiin?
Järjettömät maksut pienituloiselle. En edes tiedä miksi on noin iso tuo maksu nykyään.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
S-pankkia monet pienituloiset tuntuvat kehuvan, mutta eikö kukaan muista enää Elannon konkurssia? Silloinhan ihmiset ei saanetkaan rahojaan pois, vaan pitkän ajan kuluessa jotain ostokortteja tms. Itse olen tuon jälkeen suhtautunut skeptisesti ns. kauppapankkiin. En ole asiaan sen kummemmin perehtynyt, joten hyvin voin olla väärässä, mielikuva on kuitenkin tuo.
s pankin tili on nykyisen pankkitalletussuojan piirissä eli ei kai voi verrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös OPstä saa maksut halvalla kun on omistaja-asiakas (eli talletta omistajamaksun 100e pantiksi)
Sama se on S-pankissa. Satanen menee heti.
SOK:lla maksoin 20e liittymisen yhteydessä ja loput osuusmaksusta maksettiin bonuksilla. Meidän taloudessamme se tarkoitti yli neljän vuoden bonuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, naurattaa tuo pankkien homma kun miettii toimeentulotuella olevia tai muita pienituloisia. Eikö ne tajua, että tuo raha tarvitaan RUOKAAN
Miksi pienituloiset ei perusta uutta köyhäinosuuspankkia, josta saisi vain välttämättömimmät pankkipalvelut, kuten pankkitilin? Ei tarvitsisi enää pelätä, että joku muu hyötyy ruokarahoistanne.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne minulla. Lainat maksettu ja palvelumaksut nousseet vuoden aikana paljon OP:ssa. Konttorikin lähti ja en nyt tiedä mistä palveluista maksan, kun laskujen maksun hoidan itse ja muita palveluja en käytä.
Pankki lähtee vaihtoon, mutta mitä muita edullisia vaihtoehtoja on kuin S-pankki? Sinne siirtyminen olisi tietysti helppoa, kun on jo S-kortti ja tili mutta onko joku tehnyt vertailla ns. oikeista pankeista?
Maksat esimerkiksi siitä että pankki ylläpitää turvallista ja määräykset täyttävää, varmistettua ja varmennettua tietojärjestelmää jotta voit laskujasi maksella.
Vierailija kirjoitti:
Monet ulisijoista saavat elantonsa tai ainakin osan siitä mu...
Paskakokkare,Jos sun täytyy olla noin kade työttömyystuella kituuttaville,
niin ala herran nimsessä heti itsekkin työttömäksi. So simply.
Huomenna sanot heti aamusta pomolles byebye ja alat työttömäksi.
Samaa pätee täällä kaikkiin niihin jotka itkee sohvalla makoilusta.
Ei ole mitään estettä ettette vois itse tehdä samaa.
Sitten näette millasta herkua se on.
Ja tilallenne sinne töihin löytyy varmasti 500 000 tuhannen työttömän joukosta varmasti joku.
Muuten miksi olet työaikaan täällä?
Hmm. koko EU:n väkilukukin on vain noin 450 000 tuhatta (=450 miljoonaa), joten taisit nyt laskea potentiaalisiksi työnvaihtajiksi koko maailman työttömät?
Vierailija kirjoitti:
Eikös OPstä saa maksut halvalla kun on omistaja-asiakas (eli talletta omistajamaksun 100e pantiksi)
Kyllä sai, mutta uusien korotusten jälkeen bonukset ei ole enää riittäneet kattamaan palvelumaksuja. Aiemmin niistä riitti myös vakuutuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Satanenhan S-Pankkiinkin pitää maksaa osuusmaksua liityttäessä, vai?
Lapseni liittyi joku kuukausi sitten, ja sai satasella kuponkeja S-ryhmään + kympin mobiilista. Käytännössä koko maksun sai takaisin ja vähän enemmänkin.
Me kilpailutettiin pankkipalvelut ja lainat keväällä.
Oltiin pitkään Op.n asiakkaina. Hoidettiin kaikki maksut ja lyhennykset aina sovitun mukaan, ei ikinä mitään lyhennysvapaita tai muita maksusuunnitelmia.
Ostettiin kesällä uusi talo, entiset kaikki lainat kuitattiin pois ja omia varoja varsin runsaasti. OP ei pystynyt antamaan meille sellaista tarjousta, että olisimme voineet jatkaa asiakkaina. Marginaali verrattuna muihin pankkeihin kohtuuton ja siihen päälle vielä kovat palvelumaksut, lainannosto kustannukset ja lista jatkuu..
Eli suosittelen lämpimästi kilpailuttamaan lainat ja pankkipalvelut, siinä säästää paljon!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista mutta mulla menee 4,00€ nordeas...
Joo multa alko menee kans. Ja vttttu missä maailmantilanteessa. Saat ilmaiset peruspalvelut Nordealta jos otat asuntolainan. No eihän he kaikille asuntolainaa anna. S-pankissa saat ilmaiset peruspalvelut jos liityt etuasiakkaaksi ja maksat 100e pantin jonka saa takad kos lopettaa etuasiakkuuden. Toiset on kapitalisteja, toiset ahneita kapitalistisikoja.. jälkimmäinen pitäisi hävittää maapallolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne minulla. Lainat maksettu ja palvelumaksut nousseet vuoden aikana paljon OP:ssa. Konttorikin lähti ja en nyt tiedä mistä palveluista maksan, kun laskujen maksun hoidan itse ja muita palveluja en käytä.
Pankki lähtee vaihtoon, mutta mitä muita edullisia vaihtoehtoja on kuin S-pankki? Sinne siirtyminen olisi tietysti helppoa, kun on jo S-kortti ja tili mutta onko joku tehnyt vertailla ns. oikeista pankeista?
Maksat esimerkiksi siitä että pankki ylläpitää turvallista ja määräykset täyttävää, varmistettua ja varmennettua tietojärjestelmää jotta voit laskujasi maksella.
Miks mun on pakko maksaa palvelusta jolle ei ole vaihtoehtoja? Syöpästä tehdä jostain asiasta välttämätön jos haluaa voida toimia yhteiskunnassa ja sit rahastaa sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, naurattaa tuo pankkien homma kun miettii toimeentulotuella olevia tai muita pienituloisia. Eikö ne tajua, että tuo raha tarvitaan RUOKAAN
Miksi pienituloiset ei perusta uutta köyhäinosuuspankkia, josta saisi vain välttämättömimmät pankkipalvelut, kuten pankkitilin? Ei tarvitsisi enää pelätä, että joku muu hyötyy ruokarahoistanne.
Koska Nalle on niin pelle ettei se lainaa pienituloselle rahaa.
S pankkiin riittää kun kerran maksaa 100€ asiakasomistajuudesta. S pankin mobiilista näköjään löytyy jo palkkaerittelytkin, työläämpää verkkopankin kautta.
Minulla meni tammikuussa 5,45 e (eli se perus) mutta tänää meni 10,75 ja maaliskuussa menee yli 7 e.
Mitä h i ttoa oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni tammikuussa 5,45 e (eli se perus) mutta tänää meni 10,75 ja maaliskuussa menee yli 7 e.
Mitä h i ttoa oikeasti?
Joo just tuo 10.75 meni multakin! Tämän viikon aikana vaihdan pankin ja huokaisen helpotuksesta jättäessäni Op:n taakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä h i ttoa oikeasti?Joo just tuo 10.75 meni multakin! Tämän viikon aikana vaihdan pankin ja huokaisen helpotuksesta jättäessäni Op:n taakseni.
Menkää omiin viesteihinne ja valitkaa sieltä ”Palvelumaksut”. Katsokaa erittelyt läpi ja olkaa pankkiin yhteydessä, jos jotain on virheellisesti veloitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun on pakko maksaa palvelusta jolle ei ole vaihtoehtoja? Syöpästä tehdä jostain asiasta välttämätön jos haluaa voida toimia yhteiskunnassa ja sit rahastaa sillä.
Yhteiskunta/talousjärjestelmä nyt vaan toimii niin. Ei ole mahdollista eikä järkevää huomioida jokaista yksilöä erikseen kaikissa mahdollisissa tilanteissa.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö pienituloiset tajua, että pankit eivät ole hyväntekeväisyysjärjestöjä vaan ne pyörittävät bisnestä? Tottakai pankki veloittaa palvelumaksuja asiakkaalta, joka vain tuottaa pankille kuluja.
Pienituloisen lainoista otetaan jopa enemmän korkoa kuin rikkaiden lainoista. Luulisi noiden pankille riittävän tuloksi.
Joissain pankeissa ei mene "palvelu" maksua, jos tilillä on varoja tai on muita varoja riittävästi. -Kovin köyhää ei kannattaisi ottaa asiakkaaksi, mutta jos on pakko, niin pankissa tiedetään kyllä sellaisen maksukyky. "Hiekkaa pankkiin" ilmiö.
Mitä pankki hyötyy asiakkaan varoista silloin kun se ei ole lainaa, eikä hän sijoita pankin kautta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankkia monet pienituloiset tuntuvat kehuvan, mutta eikö kukaan muista enää Elannon konkurssia? Silloinhan ihmiset ei saanetkaan rahojaan pois, vaan pitkän ajan kuluessa jotain ostokortteja tms. Itse olen tuon jälkeen suhtautunut skeptisesti ns. kauppapankkiin. En ole asiaan sen kummemmin perehtynyt, joten hyvin voin olla väärässä, mielikuva on kuitenkin tuo.
s pankin tili on nykyisen pankkitalletussuojan piirissä eli ei kai voi verrata.
Ja mikähän S ryhmän saisi konkkaan?
Nykyinen Danske pankkilainen kirjoitti:
Me kilpailutettiin pankkipalvelut ja lainat keväällä.
Oltiin pitkään Op.n asiakkaina. Hoidettiin kaikki maksut ja lyhennykset aina sovitun mukaan, ei ikinä mitään lyhennysvapaita tai muita maksusuunnitelmia.
Ostettiin kesällä uusi talo, entiset kaikki lainat kuitattiin pois ja omia varoja varsin runsaasti. OP ei pystynyt antamaan meille sellaista tarjousta, että olisimme voineet jatkaa asiakkaina. Marginaali verrattuna muihin pankkeihin kohtuuton ja siihen päälle vielä kovat palvelumaksut, lainannosto kustannukset ja lista jatkuu..
Eli suosittelen lämpimästi kilpailuttamaan lainat ja pankkipalvelut, siinä säästää paljon!
Joo, muistatteko islantilaiset pankit, jotka houkuttelivat edullisilla lainoillaan asiakkaita Suomesta? Konkurssiin menivät, ja asiakkaat menettivät.
Suositan suomalaisia pankkeja
Oletko osuuspankin jäsen?