Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osuuspankin palvelumaksu yli kympin! Nyt lähti pankki vaihtoon, S-pankkiin?

Vierailija
16.02.2021 |

Järjettömät maksut pienituloiselle. En edes tiedä miksi on noin iso tuo maksu nykyään.

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia, että pääsevät köyhistä eroon.

Vaihtoon meni täälläkin, kun ei lainatkin OPlle on maksettu.

Vierailija
2/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-pankissa pääsee hoitamaan asioita. Muut pankit on avoinna tyyliin keskiviikkona klo 10-13.

Ja kyllä, kaikkia asioita ei nykyäänkään voi hoitaa netissä.

Ja ihan asiantuntevaa palvelua sain viimeksi s-pankissa, eli ei ollut mikään 'kaupan kassalta' siirretty henkilö. Tosin henkilö itsessään osaamisesta huolimatta saattaa olla heikommilla työehdoilla ja työeduilla palkattu kuin perinteisten pankkien aspat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naurattaa tuo pankkien homma kun miettii toimeentulotuella olevia tai muita pienituloisia. Eikö ne tajua, että tuo raha tarvitaan RUOKAAN

Vierailija
4/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankkia monet pienituloiset tuntuvat kehuvan, mutta eikö kukaan muista enää Elannon konkurssia? Silloinhan ihmiset ei saanetkaan rahojaan pois, vaan pitkän ajan kuluessa jotain ostokortteja tms. Itse olen tuon jälkeen suhtautunut skeptisesti ns. kauppapankkiin. En ole asiaan sen kummemmin perehtynyt, joten hyvin voin olla väärässä, mielikuva on kuitenkin tuo.

Vierailija
5/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kympin muka on? Mulla jotain 5,45 e, tosin huhti- tai toukokuussa nousee oliko eurolla.

Vierailija
6/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, naurattaa tuo pankkien homma kun miettii toimeentulotuella olevia tai muita pienituloisia. Eikö ne tajua, että tuo raha tarvitaan RUOKAAN

Eivätkö pienituloiset tajua, että pankit eivät ole hyväntekeväisyysjärjestöjä vaan ne pyörittävät bisnestä? Tottakai pankki veloittaa palvelumaksuja asiakkaalta, joka vain tuottaa pankille kuluja.

Vierailija
7/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on veloitettu marraskuun palvelumaksuja joidenkin asiakkaiden kohdalta tuplasti ja ne korjataan kunhan ehtivät. Näin kerrottiin kun kysyin asiaa, minulta siis veloitettiin ylimääräinen verkkopalvelumaksu vaikka se jo kuuluu pakettiin. Kannattaa kyllä viestit -osiosta tarkistaa veloitukset, sieltähän ne selviää. En kyllä ymmärrä mikseivät laittaneet asiasta viestiä kaikille, joita se koski.

Vierailija
8/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan väärin ketä tahaan kohtaan,omia rahoja säilytetään niistä maksetaan!ite maksetaa laskutkin.Niille rahoille tulee aivan varmaan muuta käyttöö suomessa.Älkää nimitelkö toisianne netissä.Miks maksaa ,kun voi maksaa vähempikin.Hulluhan se on joka maksaa ,mut fiksu se joka ei maksa puoltakaan.Tääkin pisti nordean hyllyyn .Maksatti joka nostosta vuosien aikana 2,50€.Olin kantaasiakas.Käytin palveluita,yhtääkkii en ollutkaan!?.Palvelumaksukin oli sitten meni pinna 7,90€ oli liikaa.Turhasta.

Vierailija
9/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankki on kyllä huonontanut palvelujaan. Kaiken saa tehdä itse, ja maksaa vielä siitä.

Vierailija
10/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älleidavidion kirjoitti:

Ihan väärin ketä tahaan kohtaan,omia rahoja säilytetään niistä maksetaan!ite maksetaa laskutkin.Niille rahoille tulee aivan varmaan muuta käyttöö suomessa.Älkää nimitelkö toisianne netissä.Miks maksaa ,kun voi maksaa vähempikin.Hulluhan se on joka maksaa ,mut fiksu se joka ei maksa puoltakaan.Tääkin pisti nordean hyllyyn .Maksatti joka nostosta vuosien aikana 2,50€.Olin kantaasiakas.Käytin palveluita,yhtääkkii en ollutkaan!?.Palvelumaksukin oli sitten meni pinna 7,90€ oli liikaa.Turhasta.

Pyhällä hengelläkö luulet pankin maksavan henkilökuntansa palkkoja ja pitävän yllä infrastruktuuriaan, tietojärjestelmiä, lisenssejä, konesaleja, konttoreita, pankkiautomaatteja, vakuutuksia, tietoturvaa, jne? Kuvitteletteko te oikeasti, että S-Pankki esim. pysyy ”maksuttomana” ikuisesti? Jo nyt ovat ottaneet käyttöön tiettyjä palvelumaksuja ja korottaneet entisiä, kun tietty markkinaosuus on saavutettu niin maksuja tulee aivan takuuvarmasti lisää.

Tyynyn alla saat säilyttää kelaroposiasi ilmaiseksi.

Vierailija
11/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka kerta sama maksu, 6,50.

Vierailija
12/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun vaihdat pankkia tai säilöt rahasi vaikka peräaukkoosi, ketään ei sinun roposesi kiinnosta.

Huvittaa aina persaukisten uho kun julistavat jonkun muutaman euron tai muun höpöhöpösyyn takia vaihtavansa pankkia tai teleoperaattoria, ikäänkuin olisivat jotain valtavaa liiketoimintapäätöstä tekemässä joka horjuttaa kyseisen yrityksen johtoryhmän ja suurosakkeenomistajien palleja.

Kyllä se pankkiin vaikuttaa jos porukka alkaa valua muualle. Ei tarvitse olla rutiköyhä että tuo 10€ ei tuntuisi. Kuulostaa minustakin aika korkealta hinnalta.

Vierailija
13/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s-pankissa pääsee ķhoitamaan asioita. Muut pankit on avoinna tyyliin keskiviikkona klo 10-13.

Ja kyllä, kaikkia asioita ei nykyäänkään voi hoitaa netissä.

Ja ihan asiantuntevaa palvelua sain viimeksi s-pankissa, eli ei ollut mikään 'kaupan kassalta' siirretty henkilö. Tosin henkilö itsessään osaamisesta huolimatta saattaa olla heikommilla työehdoilla ja työeduilla palkattu kuin perinteisten pankkien aspat.

Miksi ihmeessä pankissa olisi töissä joku "kaupan kassalta siirretty henkilö"? 😳 Etkö sä erota kauppaa ja pankkia toisistaan?528

Vierailija
14/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäkin oli tänään lähtenyt tililtä 7€ palvelumaksuja ja kyllä se kirpaisee kun tällä hetkellä vielä opiskelen. Varmaan täytyy S-Pankin asiakkaaksi siirtyä.

Vierailija
15/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun vaihdat pankkia tai säilöt rahasi vaikka peräaukkoosi, ketään ei sinun roposesi kiinnosta.

Huvittaa aina persaukisten uho kun julistavat jonkun muutaman euron tai muun höpöhöpösyyn takia vaihtavansa pankkia tai teleoperaattoria, ikäänkuin olisivat jotain valtavaa liiketoimintapäätöstä tekemässä joka horjuttaa kyseisen yrityksen johtoryhmän ja suurosakkeenomistajien palleja.

Kyllä se pankkiin vaikuttaa jos porukka alkaa valua muualle. Ei tarvitse olla rutiköyhä että tuo 10€ ei tuntuisi. Kuulostaa minustakin aika korkealta hinnalta.

Johan täällä oli selitys, että osalta asiakkaita oli marraskuun palvelumaksu veloitettu tuplana ja siksi maksu oli noin suuri.

Itselläni tiliasioinnin palvelumaksu OP:ssa on 3,95e joka kuittaantuu bonuksilla.

Vierailija
16/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mutta mulla menee 4,00€ nordeas...

Vierailija
17/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne minulla. Lainat maksettu ja palvelumaksut nousseet vuoden aikana paljon OP:ssa. Konttorikin lähti ja en nyt tiedä mistä palveluista maksan, kun laskujen maksun hoidan itse ja muita palveluja en käytä.

Pankki lähtee vaihtoon, mutta mitä muita edullisia vaihtoehtoja on kuin S-pankki? Sinne siirtyminen olisi tietysti helppoa, kun on jo S-kortti ja tili mutta onko joku tehnyt vertailla ns. oikeista pankeista?

Vierailija
18/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan vastaava tilanne kuin minulla?

Sain tammikuun alussa viestin 16.2. veloitettavista palvelumaksuista ja siinä oli laskutettu erikseen 3 euroa verkkopankin käytöstä, vaikka se kuuluu minulla omistaja-asiakkaan peruspakettiin. Oli siis bonuksista lähtenyt 6,95 e, kun olisi pitänyt lähteä vain 3,95 e. Kirjoitin viestin asiasta ja minulle vastattiin

"Hei ****

Kiitos viestistä.

Kyseessä on virhetilanne, jossa veloitettiin marraskuun palvelumaksuina verkkopalvelusopimuksesta maksu joulukuun yhteydessä.

Nämä virheelliset palvelumaksuveloitukset palautetaan asiakkaille keskitetysti maaliskuun loppuun mennessä siten kuin ne on veloitettukin eli bonuksiin tai tilille."

Vierailija
19/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö pienituloiset tajua, että pankit eivät ole hyväntekeväisyysjärjestöjä vaan ne pyörittävät bisnestä? Tottakai pankki veloittaa palvelumaksuja asiakkaalta, joka vain tuottaa pankille kuluja.

Tämä ei olisi ongelma mikäli tuet ja pienet palkat annettaisiin käteisenä. Silloin sekä pienituloinen, että pankki olisivat tyytyväisiä. Ongelma on siinä, ettei niitä suostuta antamaan käteisenä.

Vierailija
20/160 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienituloisen lainoista otetaan jopa enemmän korkoa kuin rikkaiden lainoista. Luulisi noiden pankille riittävän tuloksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi