Apua, tarvitsen hyvän ja edullisen meikinpoistoaineen
En ole käyttänyt meikkiä yli kymmeneen vuoteen, nyt minun täytyy jonkin verran. Tarvitsen putsarin ja olen myös _todella_ pienituloinen. Ihoni on kuiva, osin hyvin kuiva. Ai niin, myös helposti ostettava suoraan kaupasta/apteekista (ei postimyynnistä) ja mielellään hajustamaton (astma).
Yritin etsiä netistä, mutta en löytänyt mielestäni hyvää.
Täällä on paljon asioista tietäviä, auttakaa kelkasta pudonnutta.
Kommentit (41)
LV-puhdistusaine marketista iholle ollut paras tähän asti kokeilemistani ja edullinen. Sillä on lähtenyt myös osa silmämeikistä, loput pyyhin sinisellä perus-Nivealla vanulapun avulla. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Aqualan L perusvoide apteekista toimii parhaiten. Lähtee kaikki meikki sulmämeikistä lähtien ja jää kosteutettu iho. Ole hyvä.
Olin tulossa sanomaan myös että Aqualan L. Osta sitä.
Kookosöljy. Kaapaiset purkista sitä suoraan vanulappuun ja pyyhit. Meikit lähtee ja iho tykkää.
🇺🇦🇮🇱
Oliiviöljyllä lähtee, litran pullo maksaa 5-6 euroa.
Nivean puhdistusgeeli, Prismassa alle 5€. Todella hyvä ja raikas lopputulos, puhdistaa myös silmämeikin. Olen käyttänyt vuosikausia.
Liv palasaippua ja vesi.Sen jälkeen nivea rasva sininen iso muovipullo ,koko kehosi voit rasvaa sillä.Jos tuntuu äklöltä.Kai keitiösi on olivi öljyä .Sillä lähtee meikit helpolla ja halvalla.Ravitsee ihoasi ja kehoasi siäisesti jos olivi öljyä otat joka päivä ruokalusikallisen suuhusi.Miksi hiukset iho on kaunis turkki-irak.espanja.esimerkinä noi valtiot.Olivi öljy sisäisesti ja ulkoisesti.Kun ei tarpeeksi vettä.Menään rannalle .Hienoa hiekaa käsiin siihen loraus olivi-öljyä.Pestän päästä varpaisiin koko keho kyseinen koktaili.Meri vesi huuhdotaan kaikki pois.Jää öljyinen pinta ihoon ,Ei tahri vaateita ja hiukset kiiltää.
Vierailija kirjoitti:
Neitsytkookosöljy. Sitä voi käyttää myös ihon kosteutukseen sekä ruoanlaittoon.
Monikäyttöinen tuote :)
Käytän ihon kostutukseen, meikin poistoon, hiusten hoitoaineena, ruoanlaittoon ja leivontaan.
Bioderman sensibio micellivesi yliopiston apteekista. Huippuhyvä tuote herkälle iholle, 500 ml:n pullo kestää pitkään.
Rainbow'n cleansing gel
Maksaa alle 2 euroa ja poistaa sekä kasvo- että silmämeikin. Sopii herkälle iholleni ja oikeasti poistaa meikin täysin. Silmiänikään ei ärsytä ollenkaan, vaikka silmämeikinpoistoaineet ärsyttävätkin. Vuosia pelännyt, että koska poistuu myynnistä ja olenkin ostanut aina useamman kerralla.
Aqualan duo käytössä vuosi. Lähtee vedenkestävät silmämeikitkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisko parempi jos ei alun alkaen laita sitä meikkiä?
Järjetöntä ensin meikata ja sitten pitää saada se pois.
Järjetöntä syödä kun tulee taas uudestaan nälkä.
L300 vaahtoputsari, kosteuttava on.
Silmämeikille: https://www.halpahalli.fi/125ml-daily-essentials-double-effect-eye-make…
Naamalle: https://cdn.s-cloud.fi/v1/h220w180/product/ean/6415711562831_kuva1.jpg
Alle kympillä saat molemmat Prismasta. Olen käyttänyt näitä vuosia ja ovat kaikista parhaimmat tuotteet meikinpoistoon mitä olen ikinä käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Rainbow'n cleansing gel
Maksaa alle 2 euroa ja poistaa sekä kasvo- että silmämeikin. Sopii herkälle iholleni ja oikeasti poistaa meikin täysin. Silmiänikään ei ärsytä ollenkaan, vaikka silmämeikinpoistoaineet ärsyttävätkin. Vuosia pelännyt, että koska poistuu myynnistä ja olenkin ostanut aina useamman kerralla.
Ehdit ensin =) Aivan paras tuote ja mullakin on sitä varmuuden vuoksi arsenaali kaapissa ja aina kun käyn kaupassa, ostan pari lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan pyllypyyhkeillä lähtee meikki hyvin. (Samaa ainetta eri paketissa on meikille tarkoitetut puhdistuspyyhkeet, myydään vaan kalliimmalla.) Lopuksi pesu ihan vaan vedellä.
JA Lidlin Cien hajusteeton misellivesi on hyvä ja edullinen kanssa.
Vauvan pyyhkeet toimivat itsellänikin parhaiten. Niitä saa myös hajusteettomina. Ostan tarvittaessa Lidlistä. Aika hyviä ovat myös Lidlistä myytävät silmänympärysvoiteet, hinta 2-4 €.
Kevythappokuorintana käytän luomua omenaviinietikkaa. Yksi edullinen mitä voi kokeilla meikinpoistiin, vaseliini. Talouspaperilla tai kasvopyyhkeellä pois. Ei varmaan käy silmämeikin poistoon, mutta kasvoille.
Käytän apteekin Cerave tuotteita, halpoja ja sopii herkälle iholle, todella suosittu merkki Amerikassa. Puhdistusaine maksaa noin 10-12e ja kestää minulla yli puoli vuotta säännöllisessä käytössä. Sillä ei saa kunnolla mitään supermeikkejä pois, niihin käytän ensin saman sarjan misellaarivettä, kestää minulla 3 kk, hinta jotain 12e. Ja vedenkestävän silmämeikin poistoon halpa oliiviöljy puoli litraa 5e, kestää 4-6kk.
Sebamed shower oil. Ei siis saman sarjan pesuneste, vaan nimenomaan shower oil. Itse käyttänyt herkkäihoisena kasvojen pesuun ja meikin puhdistukseen samalla, ainoa tuote, joka ei mulla kirvele tai kuivata. Ihana tuote. Apteekista saa.
Oho, vanha ketju saanut lisää vastauksia, kiitos kaikille. :) Ap.
Olin tulossa ehdottamaan samaa. Tämä on oikeasti toimiva keino meikin poistoon ja itse olen pyyhkinyt ripsivärit öljyllä silmistä teini-iästä lähtien. Mikä vain perusvoide käy myös.
Vedellä sitten huuhdot lopuksi. Jos öljyisyys häiritsee, niin laimennetulla saippualla voi pestä sen jälkeen ja kosteuttaa taas.