Mies, josta olen kiinnostunut, ei toivottanut hyvää ystävänpäivää..,
Pitääkö päätellä ettei ole kiinnostunut? Kiinnostunut tekisi tikusta asiaa...?
Miehen kanssa ollut sutinaa... toivotti hyvää ystävänpäivää kaverilleni (joka on hänen ex-vaimon sisko). Muttei minulle. Unohdanko?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
"Taustaa: meillä oli on-off suhde, nyt välit vihdoin lämmenneet." Kytkin on kääntynyt sinun osaltasi off asentoon ja jonkun muun kohdalla on asentoon?
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taustaa: meillä oli on-off suhde, nyt välit vihdoin lämmenneet." Kytkin on kääntynyt sinun osaltasi off asentoon ja jonkun muun kohdalla on asentoon?
Häh?
Miehellä on toinen nainen nyt kiikarissa, AP on menneen talven lumia.
Eipä mullekaan toivotettu, vaikka ihminen oli nenän edessä.
Ei ole kiinnostunut sinusta. Ehkä silloin tällöin yhden yön juttuna, mutta ei muuten.
No voihan nyt. Tyypillinen suomalainen sika. Ei edes ystävänpäivää toivottanut. Pitää varmaan valittaa asiasta vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla mies on siis kiinnostunut ex-vaimon siskosta.
Apua!
Mihin tuossa tilanteessa nyt apua tarvitsee?
Mä olen pannut mun ex-vaimon siskoa monta kertaa. Laittaa aina viestiä mulle, että piipahtaisinko käymään, kun sillä on dagen efter. Kyytiä piisaa silloin ihan reippaasti.
Toki tämä exän siskon kanssa pelehtiminen alkoi vasta, kun olimme eronneet.
Vai että on-off suhde. Eiköhän mies osaa tehdä selväksi, että kiinnostaako sitä (eli haluaa parisuhteen kanssasi) kun olette jo säätäneet ja oletettavasti panneetkin jonkin verran. Ei taida olla enempää kiinnostunut jos joudut palstaoraakkeleilta asiaa kysymään. On-offit muutenkin toimivat yleensä huonosti eivätkä johda kestävään parisuhteeseen. Lähde muualle kalaan! Kun homma natsaa sulle sopivan tyypin kanssa niin ei siinä leikitä "ollaanko vai eikö olla"-leikkejä.
On Off-kuviot on tuhoon tuomittuja. Nyt sinä olet taas off.