Pummaava kaveri
Jatkuvasti on kyselemässä jotain, etenkin kyytiä. Pitäisi päästä milloin kauppaan, milloin kouluun. Matkaa on joku 3km, mutta autokyydillä pitäisi päästä. Muilla samanlaisia tuttuja? Tälläkin tyypillä kortti on, mutta autoa ei kuulemma varaa pitää. Muuten on ihan hyvä tyyppi, ollaan jo kauan tunnettu. Ei viitsisi kokonaan välejä poikki laittaa. En vaan ole mikään taksikuski, mulla on omatkin menot. Nyt väitin että auto on rikki, ei tartte loppuviikkoon ainakaan vastata noihin kyselyihin. Lähinnä ajatusten purkua tämä ja vertaistukea kyselen. :D Ja kuinka tällaisesta pummaamisesta pääsee eroon, jos ei ihan ilkeästi viitsi sanoa.
Kommentit (6)
ideaPekke kirjoitti:
kysäsepä josko se tarjoais kaljat joku päivä
🍺
Antaa se sentään bensarahaa joskus, muuten en kuskaisi tuonkaan vertaa. Ja voin toki kyydin antaa, jos itsekin johonkin menossa. Mutta ihan ei nappaa vapaapäivänä herätä aamulla ihan vaan että viet toisen kouluun.
Missähän kohtaa pummailija huomaa, ettei palveluksia kannata odottaa, vaan toinen välttelee pummailut taidokkaasti :).
Sanot ystävällisen napakasti tuon minkä jototesit: "En ole mikään taksikuski, mulla on omatkin menot", ja kerro että hänen pitää tästä lähtien itse ratkaista kuljetustarpeensa. Jos ei oo rahaa pitää autoa, niin ehdota, että ostaa nettikirppikseltä polkupyörän. Kolmen kilometrin kauppamatka on kätevä hoitaa pyörällä.
Lopeta tuollaine lokkeilu. Ei bensarahat silloin tällöin riitä korvaukseksi. Autosta on kuluja, vaikka se ei liikkuisikaan. Lokkeilija saa autokyydit ilman autosta koituvia kuluja. Reiluako?? Taksit on heitä varten.
kysäsepä josko se tarjoais kaljat joku päivä
🍺