Mitä kaikkea on tarttunut ''vahingossa'' matkaan työpaikaltanne? AP aloittaa
Itsellä seuraavasti:
Kertakäyttö hanska paketteja, kyniä, klemmareita, niittejä, teippejä, hiirimatto, roskapusseja, kopiopaperia, tulostanut omia juttuja työpaikan tulostimella, vohveleita, pesuaineita, toimistotuolin pyörä naapurin kuutiosta, pattereita sekä jukkapalmu
Kommentit (31)
Kuulakärkikynä ja siitäkin tuli huudot pomolta. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulakärkikynä ja siitäkin tuli huudot pomolta. :D
Tän takii ei kannataa olla huomaamaton niin saa vähän verovapaata boonusta tavaran muodossa ilman huutoja :D
Sihteerin pikkuhousut löytyivät farkkujeni taskusta, kun ex-vaimo pyykkäili. Tarkoitus ei ollut tuoda niitä kotiin asti.
Nuo muut kyllä ymmärrän enemmän tai vähemmän, mutta jukkapalmu? 😅
Vedenkeitin. Oli kyllä ihan kämäisessä kunnossa ja työpaikalla oli pitkään ollut juttua että uusi hommattaisiin.
Kun se vanha "vahingossa" matkaani tarttui niin saatiin uusi vedenkeitin tilalle.
Meillä _jaetaan_ kaikenlaista tavaraa firman logolla.
Viimeksi rfid korttikotelo.
Vierailija kirjoitti:
Nuo muut kyllä ymmärrän enemmän tai vähemmän, mutta jukkapalmu? 😅
Sillä sellainen tarina että tuli jouluna ylemmän kerroksen johdolta lahjaksi ja no ei kukaan sitä kuukauden jälkeen enää kastellut kun kaikki unohtivat tuon kasvin sinne taukohuoneen nurkkaan. Nappasin sen sieltä itselleni ja eipä ole kukaan kysellyt perään tähän päivään mennessä
Melkein kokonainen sika. Valkoviiniä suhteellisen paljon.
Ei vahingossa mitään koskaan. Kirjekuoria firman logolla pyysin. Niitä ei enää juurikaan kulu, kun kirjeitä ei lähetetä ja niitä on laatikollinen. Pomo sanoi että ota vaan niin paljon kuin haluat. Tarvitsin vain vähän suojaksi, kun vein papereita, omia, yhteen paikkaan. Firman kynän omalla logolla myös pyysin yhden omaksi ja sain.
Kolmen vuoden päivittäiset ruoat - luontaisetu ravintolan iltavuorossa.
Siis oletko varastanut noi kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Melkein kokonainen sika. Valkoviiniä suhteellisen paljon.
Mistä sitä viiniä saa?
Yksinyrittäjä, en muista edes viedä kotiin yhtä viidestä vasarastani töistä.
12 lisää, että kyllä mä omia juttuja tulostan firman tulostimella, mutta siihenkin on lupa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen varastanut nuo esineet, myönnän syyllisyyteni. Sekä listalta unohtui klassisest post it laput ja tussit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen varastanut nuo esineet, myönnän syyllisyyteni. Sekä listalta unohtui klassisest post it laput ja tussit
No huhu huh, aika köyhä pitää olla. Siis roskapusseja. Kiitos köyhälle huutonauruista.
Kynä jäi vahingossa käsilaukkuun. Työpaikka oli ihan kamala, enkä kaivannut siitä muistoa, joten jätin kynän puolestani johonkin.
Pari roskikseen menevää läppäriä sosialisoin ruokatunnilla. Eivät kestäneet kauaa.
Nyt olen ottanut muutaman kertakäyttömaskin.
Työkaluja, kopiopaperia, mies, toimistotarvikkeita...