Vihaan ex-miestäni ja sen uutta vaimoa
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin todella onnellinen exäni ja uuden puolison suhteesta. Ero oli todella vaikea ja olin alkuun katkera, hyvin vihainen mutta nykyään ajattelen vain miten hyvä on, että löysivät toisensa.
Älä valehtele! Ei kukaan ole onnellinen exän ja sen uuden puolison suhteesta. Mutta sen voi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Kuten kaikki eronneet naiset (paitsi ne kaksi, jotka kohta postaavat kommentin, jossa kertovat rakastavansa edelleen ex-miestään).
En minä vihaa, tunnen vain välinpitämättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia vihata exää eron jälkeen. Se kuuluu surutyöhön. Sen uusi puoliso on aivan väärä vihan kohde.
No ei ole normaalia vihata ex-kumppaniaan. Suhteet loppuvat aikanaan, eikä ole mitään syytä vihata toista osapuolta suhteen loppumisen jälkeen.
Eroja on monenlaisia. Jos esim. pitkä salasuhde ja lukuisat valheet paljastuvat, niin eiköhän siinä aikamoiset raivon ja vihankin tunteet jyllää. Ja niin pitääkin. Kaikki täytyy käsitellä pois alta, pikku hiljaa.
Moni exä myös jättää piittaamattomana lapset jälkeensä, eikä huolehdi mistään, puhumattakaan taloudellisesta turvasta, ja rahat saattavatkin mennä sen uuden liehittelyyn. Mä ainakin olisin todella murhanhimoisella päällä tästä.
Niitä sopueroja on aika harvalla. Onnittelut vaan, jos onnistuu niin, että suht hyvät välit säilyvät. Ja olen toki kuullut, että jotkut viettävät joulut, lomat ja muutenkin vapaa-aikaa exien ja nyxien ja uusioperheidensä kesken. Ajatellaan lapsiakin.
Vihaan myös sinua.
t. 16