Voisiko ketään nainen keksiä mistä syystä mulle ei flirttailla koskaan?
Siis ketään ei ole flirttaillut koskaan, vaikka ikää on rapsakat 35v. Tiedän kuitenkin että naiset flirttailevat miehlle, eikä miehen välttämättä täydy olla mikään komistuskaan. Mittani ovat siis 180cm pituutta ja noin 60cm leveyttä leveimmätl kohtaa.
MM1995
Kommentit (27)
En tiedä, ei minullekaan tietääkseni flirttailla.
N24
Ei ole mitenkään erikoista, että sinulle ei flirttailla. Aika harvalle miehelle tehdään sitä. Minulle eikä yhdellekään kaverilleni ole kukaan nainen flirttaillut. Sori, mutta sinussa ei ole luultavasti mitään niin erikoista tai huomiota herättävää, että joutuisit sen kohteeksi. Tuskin mitään vikaakaan sinussa on.
Se on vaan miehen rooli olla aktiivinen.
Ei pidä paikkaansa. Olen flirttaillut, keimaillut ja hymyillyt ihan suomalaiselle miehelle- joka tulkitsi sen niin että olen munaa vailla. Mutta ei se välttämättä sitä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään erikoista, että sinulle ei flirttailla. Aika harvalle miehelle tehdään sitä. Minulle eikä yhdellekään kaverilleni ole kukaan nainen flirttaillut. Sori, mutta sinussa ei ole luultavasti mitään niin erikoista tai huomiota herättävää, että joutuisit sen kohteeksi. Tuskin mitään vikaakaan sinussa on.
Se on vaan miehen rooli olla aktiivinen.
Voiko pitää paikkaansa? Olen lukenut tältä palstalta että naiset flirttailevat miehelle kunhan se hymyilee ja katsoo silmiin.
ap
Sun pitää flirtata ensin ite, niin sitten saatat saada vähän vastakaikua takas.
Vierailija kirjoitti:
Kaverityypin miehille ei flirttailla etteivät saa vääriä kuvitelmia.
Ai ei vai. Itselleni kävi juuri näin. Ja nainen oli se joka aloitti.
Kuulostat juntilta, ja todennäköisesti myös näytät siltä. Sori.