Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon seurassa ei saa edes mainita sanaa seksi. Ei suostu terapiaankaan

Vierailija
15.02.2021 |

Niin, seksiä meillä on viimeksi ollut jouluna ja silloinkin oli työn ja tuskan takana, että siihen ryhdyttiin kun vaimo tuhahti, että "hoidetaas nyt äkkiä sitten pois alta!" Viime vuonna kokonaiset 3 kertaa (vaimon syntymäpäivä, kesälomapäivä, joulu) ja tänä vuonna ei siis vielä kertaakaan. Viimeksi viime viikolla sanoin, että tämä peli ei vetele ja kysyin että suostuisiko edes esim. seksiterapeutin puheille, mutta ei ole kuulemma tarvetta, koska halut eivät ole kadonneet, mutta se seksi nyt vain ei ole "väliaikaisesti" tärkeää. Alaspäinhän tässä ollaan tultu seksin saralla jo muutama vuosi. Ennen jaksoin sentään yrittää, mutta ne omatkin halut vaimoa kohtaan lähtevät siinä kohtaa kun saat kuudennenkymmennen kerran peräkkäin kuulla, että "ei nyt, katsellaan myöhemmin" ja kun se myöhemmin tulee niin vaimo on 13 vaatekerraston kanssa sängyssä ja haukottelee teatraalisesti. Lähde siinä sitten ehdottelemaan kun toinen jo ilmoittaa, että nyt nukutaan.

Jos TV:ssä on joku seksikohtaus niin vaimo joko itse vaihtaa heti kanavaa tai tuhahtaa, että "vaihda nyt jonnekin muualle se kanava" tai lähtee vain siksi aikaa pois huoneesta. Mitään muutakaan seksiin liittyvää ei saa edes mainita. Kun telkkarissa on kaikkia kaalimato ja satisfier mainoksia ja jos niistä vaikka keksii jonkun kaksimielisen vitsin tai jutun niin alkaa kauhea kiukuttelu, että olisihan se pitänyt tietää, että sulla on vain tuollaiset mielessä.

Näin etätöissä ja korona-aikana on vaikea edes tavata ketään, jonka kanssa halut voisi hoitaa pois, joten kärvistellään sitten seksittömässä suhteessa sen aikaa. Pettämiseen tämä kyllä varmasti jossain vaiheessa ajautuu kun kolmenkympin puolessa välissä seksi kotona on loppu.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap eroa?

Vierailija
2/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos eri mitään? Miksi pitää roikkua tuollaisessa liitossa? Vai onko rouvalla erittäin isot tulot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa kunnes tajusin tuhlaavani ainoaa elämääni. Otin eron. Muutama kokeiluluontoinen seurustelu ja nyt on kumppani jonka kanssa olemme 100% samalla linjalla seksin suhteen.

Vierailija
4/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa voi jopa olla niin että vaihtamalla paranee.

Vierailija
5/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Jos ei, niin nostaisin kytkintä välittömästi. Tuhlaat elämäsi tuollaisessa liitossa ja katkeroidut samalla.

Vierailija
6/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D 

sori.

Vierailija
7/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ap eroa?

Noh, koska sitä toista kyllä silti rakastaa ja arvostaa ja tähän asti olen elätellyt toiveita, että se joskus muuttuisi paremmaksi, mutta ei taida olla muuttumassa. 

Vierailija
8/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tultiin tilanteeseen? Oliko alussa sama? Jos ei, niin jotain on vialla. 

Pointti on se, kun vaimo sanoo, ettei vaimon halut ole kadonneet?

Vaimo ei halua Sinua.

Se on tosi surullista, mutta sen voi muuttaa, jos molemmat haluatte muutosta. Ammattilaiset ovat avuksi. Ovat monta vastaavanlaista liittoa saaneet virkoamaan.

Vierailija
9/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte asua Porvoossa. 

Vierailija
10/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että minä olen tuo nainen (en ehkä noin paha mutta melkein). Seksi kumppanin kanssa ahdistaa. Olen ennen suhdettamme ollut aktiivinen ja halukas nainen seksin suhteen, nyt tilanne on toinen. Varmasti sopassa on kaksi ollut kauhaa hämmentämässä, mutta itse koen asian olevan seurausta miehen käytöksestä. Luottamus on petetty useampaan kertaan ja suhteessamme on ollut mukana henkistä väkivaltaa ja peliongelmaa. Olemme jopa eronneet kertaalleen mutta nyt noin vuoden "toisella kierroksella". Asiat ovat selkeästi eskaloituneet tähän pisteeseen eli pahimmilleen juuri tämän toisen kierroksen aikana vaikka alkuun kaikki oli hyvin. 

Kannattaa siis AP miettiä onko teidän suhteenne pelkkää ruusuilla tanssimista, vai onko mukana mahdollisesti täysin seksin ulkopuolella olevia ongelmia / luottamuksen rikkomisia jne jotka vaikuttavat yllättävän paljon seksihaluihin vaikka tällä hetkellä asiat olisivatkin hyvin. 

Vierailija
11/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan erota jos toinen ei aio muuttua, en ainakaan itse tuhlasi elämääni ihmisen kanssa joka ei halua minua.

Vierailija
12/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. 

Vierailija
13/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolisilla nunnillakin on enemmän haluja kuin vaimollasi.

Vierailija
14/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että parisuhteenne on niin huono, että menet parisuhdeterapeutille vaikka yksin. Saa tulla mukaan jos haluaa. Ja että muutaman terapiasession jälkeen päätät, onko suhteella enää tulevaisuutta.

Jollei naista ala parisuhde sen jälkeen kiinnostaa niin et sinä sitä voi yksin pelastaa.

Vierailija
15/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaimoa kiinnosta yhtään miltä susta tuntuu, niin kyllähän tuossa ongelma on jo muuallakin kuin siinä seksin puutteessa. Jos vaimo kykenee elämään kuin ei mitään ongelmia olisikaan, vaikka tuollainen pahaa oloa aiheuttava mörkö on läsnä suhteessa, niin kyllä se kertoo ihan rakkauden ja kunnioituksen totaalisesta puuttumisesta. Miettisen todella vakavasti suhteen jatkon edellytyksiä.

Vierailija
16/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi siltä että vaimosi ei tunne (enää?) halua sinua kohtaan ja tuntee siitä jonkin verran syyllisyyttä, koska kiukuttelee. Kiukuttelu on puolustusreaktio, jotta ei tarvitse keskustella todellisesta syystä haluttomuuteen.  Ehkä hänellä on jokin kiukustuksen tai harmistuksen aihe sinua kohtaan, jota hän ei halua tai osaa ilmaista ja se ilmenee haluttomuutena ja haluttomuuden peittely johtaa kiukutteluun.

Haluttomuus voi kestää loppuiän. Ehdotan kaksitahoista etenemismallia, jos haluat ratkaista ongelman. Huomaa että ratkaisu saattaa olla tosi kivaa sovintoeksiä kummallekin tai sitten tuo eroaminen.

Etenemismalli 1: Pyydä vaimosi pariterapiaan. Jos/kun hän kieltäytyy, ilmoita että menet sinne itse, älä anna periksi vaikka hän vaatii sinua olemaan menemättä. Katso miten reagoi kun huomaa ettet taivu. Miksi pitäisikään? Onhan kyse sinun mielenterveydestä. Kerro hänelle että haluat olla oppia olemaan parempi mies, ja ehkä nämä ongelmat ovat sinun syytä ja haluat tutkia ja oppia mitä voit tehdä paremmin suhteen pelastamiseksi. --> Vaimosi huomaa että yrität ratkaista, et syyllistä ja hän ei pysty loogisilla väittämillä sinua estämään, koska yritäthän ratkaista suhdeongelman rakentavasti. Vaimon kanssa tai ilman.

Rinnakkainen toiminta: Samaan aikaan ala pukeutua huolellisemmin. Harrasta enemmän liikuntaa. Tee illalla punnerrukset ja vatsalihastreenit. Vaimosi alkaa epäilemään sinua uskottomuudesta. Kerro että haluat olla viehättävämpi häntä varten. Yrität panostaa että hän tuntisi sinua kohtaan enemmän. Hän ei jälleen voi kieltää sinua tekemästä näin.

Lopputulos: Sinulla on looginen ja 100% hyväksyttävä, oikea syy tehdä kaikki em. toimet. Vaimosi kuitenkin todennäköisesti uskoo, että aiot pettää häntä / aiot olla uskoton. Hän ehkä syyttää sinua siitä. TAI hän alkaa peilaamaan omia toimiaan, ja mahdollisesti säikähtää että ajaa sinut tiehensä. Jos vaimosi haluaa pitää sinut, hän muuttaa käytöstään ja alkaa ottamaan sinut huomioon. Jos hän haluaa tekosyyn eroon, hän on sen mielestään saanut (kuvitellessaan että petät). Em. voi korjata suhteesi ja jälkimmäinen vain nopeuttaa suhteen loppumista.

Miten sitten teetkin, onnea matkaan!

Vierailija
17/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ap eroa?

Noh, koska sitä toista kyllä silti rakastaa ja arvostaa ja tähän asti olen elätellyt toiveita, että se joskus muuttuisi paremmaksi, mutta ei taida olla muuttumassa. 

Niin, mutta kun hän ei rakasta sinua.

Vierailija
18/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet asiasta ihan kunnolla?

Oletko kysynyt mitä vaimo seksistä haluaisi, olisiko kiinnostunut jostain ihan uudesta jota ette ole ennen kokeilleet? Uusia leluja, kolmas pyörä, parinvaihto, roolileikit, ihan mitä vaan.

Meillä oli lapsen syntymän jälkeen lyhyt vaihe, etten halunnut seksiä. Toki vaihe itsessään oli paljon lyhyempi, ehkä pari kuukautta, ja sinä aikana harrastimme seksiä välillä. En vaan halunnut, tai tuntenut sitä normaalia räjähtävää halua, koska oma elämäni oli pelkkää imetystä ja vauvakuplaa.

Mies oli ihana, ymmärsi ja tuki, mutta halusi etsiä uudelleen yhteyden ja piti paljon hyvänä, kehui ym. Antoi nukkua ja levätä paljon. Osti yllärinä kivoja seksileluja, joihin kehotti tutustumaan vaikka yksin rauhassa.

Tämä auttoi, ja nyt on vuoden verran ollut taas samanlaista kuin ennen. Itse olen jopa himokkaampi osapuoli.

Tsemppiä teille, toivottavasti saatte homman toimimaan.

Vierailija
19/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää ap:n osallistumisen määrä muuhun kuin vonkaamiseen?

Vierailija
20/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään etätöissä:

>5v seksittömyyden jälkeen vinkkaa eukolle Mites olis

>suuttuu, kävelee kuin lehmä sohvalle

>ehdota pillun lipitystä....

>ehdota että ottas nikkelin suuhun...

>ala suutelee akkaa ja yritä räplätä märäksi....

>5min ei kosteutta havaittavissa

>eukko hakee liukkarin,

>ehdota takaa päin....

>ehdota uutta asentoa....

>saa muna pilluun kun litra liukkaria on kulutettu

>3min panohommia.... Saa loisto idea kokeilla sormella 2 reikää....

>2min lisää panoa... Voitko jo tulla kun rupee tuntuu tyhmältä.

> vie suorite loppuun ja laukea.

Että sellasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä