Meghan ja Harry saavat toisen lapsen
Meghan ja Harry saavat toisen lapsen. Pariskunnan edustaja ilmoitti asiasta. Pariskunta itse on luopunut useista sosiaalisen median kanavistaan Meghaniin kohdistuvan vihapuheen vuoksi.
Pariskunta tekee nykyisin puhujakeikkoja, ja luotsaa omaa podcastiaan. Lisäksi heillä on hyväntekeväisyysjärjestö.
Pariskunnan esikoinen täyttää keväällä kaksi vuotta.
Kommentit (178)
Meghanilla on hirmuinen fiksaatio Dianaan. Raskaus piti julkistaa just samoin kuin Di teki, eli ystävänpäivänä. Eikä tää nyt ole eka juttu eikö tasan viimeinen.
Eipähän lapsen tartte olla yksin kun Megsun mielestä lapsi on liian julkkis muiden lasten seuraan ja serkkuja ei päästä tapaamaan.
Epäilin raskautta jo ennen julkistusta, kun oli naama vähän turpeena siinä yhdessä "yllätys" etäyhteydessä jossain opiskelijajutussa tms.
Ei hitto mitä sekoja täällä, ihan kopio Daily mailin kommenttiosiosta.
Tätä raskautta on vihjailtu kuukausitolkulla.
Johan se oli "paparazzikuvissa" talvipomppa päällä salaperäisesti.
Ja kesäksi keksittiin se "keskenmeno".
Ja nyt on lymyillyt piilossa nostattaen "jännitystä".
On siinä mulla voimaantunut itseäninen uranainen. Ainoat saavutukset on äitiys ja rikkaisiin naimisiin pääseminen.
Jännä et nää haluu elää normaalia elämää, ja silti pyritään otsikoihin kaiken maailman tempauksilla. Money talks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Henry Harry Markle tunsi pyrkyrinsä tavat. Itseoikeutettuna traamakuningattarena Z-listan näyttelijä "saa mitä haluaa". He halusivat yksityisyyttä, mutta ovat jatkuvasti tyrkyllä. Kyllästyttää nähdä heitä pomppaamassa silmille kaikilla tabloodeilla ympäri palloa.
Kerro lisää ”tabloodeista”! Minun nähdäkseni he ovat vetäytyneet käytännössä kokonaan julkisuudesta.
Minua kiinnostaisi mitä tuo ”traama” pitää sisällään?
Vierailija kirjoitti:
Jännä et nää haluu elää normaalia elämää, ja silti pyritään otsikoihin kaiken maailman tempauksilla. Money talks.
Kieltämättä aika hiton erikoinen tempaus, että saavat lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Meghan ajattelisi suomalaista mediaa? Brittimedioissahan hän haluaa viedä huomion toisilta kuningasperheen naisilta.
Toinen lapsi on tarkoituksella ajoitettu syntyväksi juuri niihin aikoihin, kun pitäisi juhlia Elisabethiä ja Philipiä sekä muistella Dianaa. On nyt viidennellä kuulla.
Itse olin pari vuotta nuorempi kuin Meghan siinä vaiheessa, kun perhettä alettiin perustaa. Ja voin vakuuttaa, että ei mietitty mummojen tai isomummojen synttäreitä siinä vaiheessa kun tahdottiin lapsiluku täyteen.
En ihmettele, mikäli olet tavisnainen kuten meistä suurin osa. Pidän söpönä miten ihmiset edelleen kuvittelevat näiden 40+ julkkisnaisten raskauksien olevan luomuja (osa on, mutta...) vaikka munasolujen jäädyttäminen sopivaa ajankohtaa odotellen on ollut trendinä jo pitkään. Meghanilla on ollut riittävästi varaa, ja takuulla motivaatiota tuohon. Osa näistä julkkiksista larppaa myös raskautensa, todellisuudessa käyttäen sijaissynnyttäjää, ja sitten esitellen lehdissä sopivaan hintaan kuinka palautuivat raskauskiloista ennätysajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Meghan ajattelisi suomalaista mediaa? Brittimedioissahan hän haluaa viedä huomion toisilta kuningasperheen naisilta.
Toinen lapsi on tarkoituksella ajoitettu syntyväksi juuri niihin aikoihin, kun pitäisi juhlia Elisabethiä ja Philipiä sekä muistella Dianaa. On nyt viidennellä kuulla.
Itse olin pari vuotta nuorempi kuin Meghan siinä vaiheessa, kun perhettä alettiin perustaa. Ja voin vakuuttaa, että ei mietitty mummojen tai isomummojen synttäreitä siinä vaiheessa kun tahdottiin lapsiluku täyteen.
En ihmettele, mikäli olet tavisnainen kuten meistä suurin osa. Pidän söpönä miten ihmiset edelleen kuvittelevat näiden 40+ julkkisnaisten raskauksien olevan luomuja (osa on, mutta...) vaikka munasolujen jäädyttäminen sopivaa ajankohtaa odotellen on ollut trendinä jo pitkään. Meghanilla on ollut riittävästi varaa, ja takuulla motivaatiota tuohon. Osa näistä julkkiksista larppaa myös raskautensa, todellisuudessa käyttäen sijaissynnyttäjää, ja sitten esitellen lehdissä sopivaan hintaan kuinka palautuivat raskauskiloista ennätysajassa.
Elämmeköhän me ihan samassa maailmassa? Minä tiedän montakin julkkisnaista, jotka ovat avoimesti käyttäneet sijaissynnytysjärjestelyjä, mutta en tiedä yhtään joka olisi larpannut raskautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin vauvauutinen piti julkaista Dianaa matkien eli Valentinen päivänä... Ja Harrylla on valokuvassa paljaat varpaat kuin vauveliinilla. Ei hyvä tavaton tätä teennäisyyttä ja siirappisuutta, jolla Meghan rakentaa julkikuvaansa.
Kuvasta päätellen Meghanin raskaus on jo melko pitkällä. Olen ihan varma, että synnytys osuus niin, että vievät taas huomion pois kuningattaren kesäjuhlallisuuksilta. Tai voipa olla niinkin, että on osutettu synnytys juuri Dianan muistojuhliin...
Minäkin luulen, että raskausilmoituksen ajankohdassa oli halu seurata Dianan jalanjälkiä eikä yrittää viedä Eugenien vauvalta huomiota. Dianaahan molemmat (H&M) ihannoivat ja jäljittelevät, mikä toki äitinsä nuorena menettäneelle ja glamouria ihailevalle luonteva toimintatapa.
Hauskasti H&M:n valokuva muistutti asetelmaltaan Notting Hill -elokuvan loppua, jossa Hugh Grantin ja Julia Robertsin britti/jenkkipariskunta olivat asettautuneet samaan tyyliin.
Hollywood on selvästi oikea asuinpaikka Harrylle ja Meghanille, sopivat sinne kuin nenä naamaan.
Suomennettuna: He hyödyntää ja rahastaa Dianalla jokaikisessä käänteessä, koska heillä itsellään ei ole mitään annettavaa kenellekään.
Keski-ikäinen pariskunta ja mitään muuta ei ole tarjota kuni yli 20 vuotta sitten kuollut äiti/anoppi. Surkeaa on.
He ei asu Hollywoodissa. Ei edes Los Angelesissa.
Mitä rahaa he ovat Dianalla saaneet? Siis Harryn perinnön lisäksi?
Sen Netflix-diilinsä.
Ja esimerkiksi sen ainokaisen puhetilaisuutensa J C Penneyllä.
Eikä Harry ketään kiinnostaisi ilman äitiään ja "traagista tarinaansa". Läpeensä tyhmä ja ruma takarivin kalju kuninkaallinen.
Aivan oikein: rahastavat Dianalla joka käänteessä eli siinä ainokaisessa puheessa. Aivan mahdotonta rahastusta. Kokonainen puhe.
Miltäköhän siitä Doriasta tuntuu, kun nämä hehkuttavat koko ajan Dianaa, vaikka Doria käytännössä kai kasvattaa Archien kuin joku kotiorja?
Käyttävätkö tälläkin kertaa sijaissynnyttäjää?
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän siitä Doriasta tuntuu, kun nämä hehkuttavat koko ajan Dianaa, vaikka Doria käytännössä kai kasvattaa Archien kuin joku kotiorja?
Juurihan Meghan julkisesti kiitti äitiään oikeusprosessissa tukemisesta. Lisäksi Doria on nostettu parin nettisivuilla esille kuvan muodossa kuten Diana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin mieluummin hoitaisin lastenlastani kuin olisin kuollut. Mutta palstalaiset epäilemättä ajattelevat tämänkin toisin.
He tekevät mitä haluavat ja muut vetävät heille rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin vauvauutinen piti julkaista Dianaa matkien eli Valentinen päivänä... Ja Harrylla on valokuvassa paljaat varpaat kuin vauveliinilla. Ei hyvä tavaton tätä teennäisyyttä ja siirappisuutta, jolla Meghan rakentaa julkikuvaansa.
Kuvasta päätellen Meghanin raskaus on jo melko pitkällä. Olen ihan varma, että synnytys osuus niin, että vievät taas huomion pois kuningattaren kesäjuhlallisuuksilta. Tai voipa olla niinkin, että on osutettu synnytys juuri Dianan muistojuhliin...
Minäkin luulen, että raskausilmoituksen ajankohdassa oli halu seurata Dianan jalanjälkiä eikä yrittää viedä Eugenien vauvalta huomiota. Dianaahan molemmat (H&M) ihannoivat ja jäljittelevät, mikä toki äitinsä nuorena menettäneelle ja glamouria ihailevalle luonteva toimintatapa.
Hauskasti H&M:n valokuva muistutti asetelmaltaan Notting Hill -elokuvan loppua, jossa Hugh Grantin ja Julia Robertsin britti/jenkkipariskunta olivat asettautuneet samaan tyyliin.
Hollywood on selvästi oikea asuinpaikka Harrylle ja Meghanille, sopivat sinne kuin nenä naamaan.
Suomennettuna: He hyödyntää ja rahastaa Dianalla jokaikisessä käänteessä, koska heillä itsellään ei ole mitään annettavaa kenellekään.
Keski-ikäinen pariskunta ja mitään muuta ei ole tarjota kuni yli 20 vuotta sitten kuollut äiti/anoppi. Surkeaa on.
He ei asu Hollywoodissa. Ei edes Los Angelesissa.
Mitä rahaa he ovat Dianalla saaneet? Siis Harryn perinnön lisäksi?
Sen Netflix-diilinsä.
Ja esimerkiksi sen ainokaisen puhetilaisuutensa J C Penneyllä.
Eikä Harry ketään kiinnostaisi ilman äitiään ja "traagista tarinaansa". Läpeensä tyhmä ja ruma takarivin kalju kuninkaallinen.
Aivan oikein: rahastavat Dianalla joka käänteessä eli siinä ainokaisessa puheessa. Aivan mahdotonta rahastusta. Kokonainen puhe.
Se Netflix-diili on yli sata miljoonaa. Dianalla rahastettu.
Puheita olisi toki pidetty enemmän, mutta kun tuli korona. Yritystä rahastukseen on. Se podcastkin markkinoitiin Dianalla...
Kuva on ärsyttävästi Notting Hill -kopio, olisivat nyt keksineet jotain omaa.
Meghan ei olw kuvassa järin edukseen. Naama valuu omituisesti.
Omat jalkansa hän on piilottanut visusti mutta Harryn likainen jalkapohja on etusijalla?
Mitäs paljastuksia Harrylla Dianasta olisi? Hovimestari on varmasti jo kertonut kaiken mahdollisen.