Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juna täynnä ihmisiä, random nainen hieroi persettä kalua vasten

15.02.2021 |

Joskus pari vuotta sitten sattui kohdalle tälläinen kokemus:

Istuinpaikat olivat kaikki varattuja ja joutui seisomaan käytävällä joka oli niin täynnä että kukaan ei mahtunut juurikaan liikkumaan. Edessäni oli nainen selin minuun päin (siellä ei tosiaan mahtunut edes kääntymään oikein ja ihmiset koittivat pysyä vaan pystyssä mahdollisimman hyvin). Jonkin ajan kuluttua matkaa rupesi hieman pullottamaan housuissa, kun siinä niin tiivisti oltiin välillä junan heilahtaessa osuen naisen pakaroiden väliin, ja kun nainen huomasi minun kovettuneen, hän rupesi painamaan persettä kaluani vasten voimakkaammin kiinni ja hieman hinkuttelemaan sitä. Tästä kiihotuin ja olin hämmentynyt, sekä samalla katsoin ympärille huomaako kukaan mitään erikoista, mutta ei, en kuitenkaan viitsinyt naista koskettaa kädellä kuin vaivihkaa hipaisten perseestä, etten herättäisi huomiota kanssamatkustajissa.
Tilanne ei kestänyt kun 2-3 minuuttia kun jouduin jäämään junasta pois ennen häntä. Nähtiin vilaukselta toisemme sillä hetkellä kun astuin junaan jo hänen ollessa siellä, mutta sen jälkeen en nähnyt hänen kasvoja.

Kyseessä siis R/Z-juna ja ihan normaali arki-iltapäivän työmatkaliikenne. Oli mielenkiintoinen kokemus ja haluaisinkin kuulla, että kuinka moni muu on päässyt kokemaan vastaavanlaisen tilanteen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit heti herättyäsi kertomaan tämän unesi.

Vierailija
2/12 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri yövuorossa, uusi täällä foorumilla ja juttua kirjottaessani vasta huomasin, että tänne voi kommentoida vain 23-07 välisenä aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa varatuilta naisilta saanut samaa hierontaa,ihanaa härnäystä

Vierailija
4/12 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellanen junakokemus, kun olin työmatkalla Tokiossa. Asemilla oli sellaset tyypit, kun auttoi tunkemaan ihmisiä täpötäysiin juniin. Ihan hullua. Täyteen ahdetussa junassa sit joku mies ihan härskisti hieroi etumustaan reittäni vasten ja joku puristeli pepusta ja vähän kähmi rintojakin - en nähnyt tai tiennyt kuka. Ärsytti ja kiihotti samaan aikaan.

N40

Vierailija
5/12 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain miehellä alkaisi seistä tahattomasti, voisin tehdä tuota :)

Vierailija
6/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki voisin, etenkin jos mies on hyvännäköinen :D

Vierailija
7/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sellanen junakokemus, kun olin työmatkalla Tokiossa. Asemilla oli sellaset tyypit, kun auttoi tunkemaan ihmisiä täpötäysiin juniin. Ihan hullua. Täyteen ahdetussa junassa sit joku mies ihan härskisti hieroi etumustaan reittäni vasten ja joku puristeli pepusta ja vähän kähmi rintojakin - en nähnyt tai tiennyt kuka. Ärsytti ja kiihotti samaan aikaan.

N40

Tokiossa saakka. Milloin olit siellä, mitä väliä junasattumuksesi koski? Kysyn koska olen asunut siellä 15 vuotta.

Vierailija
8/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
9/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman samankaltainen kokemus, mutta ruuhkabussissa. Se oli miellyttävä kokemus. Oli kesä ja minulla puuvillahousut, joissa pullotus näkyy heti. Samoin hänellä ohuet vaatteet.

Tungoksen vuoksi etumukseni oli kiinni aivan hänen takamuksessaan. Muistan kuinka hyvältä hän tuoksui. Ne pienet liikkeet ja kuinka tunsin hänen pyllyvaon hierovan kyrpääni. Ei sanaakaan kummaltakaan, mutta kumpikin tiesimme nousevan kiihotuksen. Kun minulla seisoi oikein kunnolla, hän työnteli ponnekkaammin lantiotaan omaani vasten. Tein itseni lyhyitä vastatyöntöjä.

Bussi heilui sen verran, että sitä ei voinut huomata vierestä. Pian matka päättyi. Onneksi minulla oli takki kädessä, jolla suojasin lantiota, ettei erektio paljastu. Ulkona hän nosti hieman ja iski silmää. Tein samoin ja sanaakaan jättämättä kävelimme omille työpaikoillemme.

Se oli ihan sellainen viaton hetken juttu. Muistelen mukavana sellaisena.

Vierailija
10/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hieman samankaltainen kokemus, mutta ruuhkabussissa. Se oli miellyttävä kokemus. Oli kesä ja minulla puuvillahousut, joissa pullotus näkyy heti. Samoin hänellä ohuet vaatteet.

Tungoksen vuoksi etumukseni oli kiinni aivan hänen takamuksessaan. Muistan kuinka hyvältä hän tuoksui. Ne pienet liikkeet ja kuinka tunsin hänen pyllyvaon hierovan kyrpääni. Ei sanaakaan kummaltakaan, mutta kumpikin tiesimme nousevan kiihotuksen. Kun minulla seisoi oikein kunnolla, hän työnteli ponnekkaammin lantiotaan omaani vasten. Tein itseni lyhyitä vastatyöntöjä.

Bussi heilui sen verran, että sitä ei voinut huomata vierestä. Pian matka päättyi. Onneksi minulla oli takki kädessä, jolla suojasin lantiota, ettei erektio paljastu. Ulkona hän nosti hieman ja iski silmää. Tein samoin ja sanaakaan jättämättä kävelimme omille työpaikoillemme.

Laskitko aamukuselle mennessäsi kissan ulos?

Vierailija
11/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskitko aamukuselle mennessäsi kissan ulos?

Osalla meistä on oikeasti seksuaalisuus ja seksielämä. Kokeile sinäkin sellaista, niin ei tarvitse yrittää olla ”muka hauska” ja näsäviisaasti yrittää nokkia toisten kokemuksia. Tämä kesäinen muistelu ruuhkabussista on ihan aito.

Mielestäni se oli jotenkin intiimi, vaikka bussi oli ääriään myöten täynnä. Ventovieraan ihana pylly, ja tietysti hänelle ventovieraan miehen jäykkä elin, jonka hierovan liikettä pyllyä vasten heiluva bussi kivasti tehosti. Ei mitään sen kummempaa, mutta jännän eroottinen kokemus.

Vierailija
12/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäki voisin, etenkin jos mies on hyvännäköinen :D

No voit koska tahansa tulla hieromaan peräaukkoasi terskaani vasten. ;)