Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa rehellinen vastaus: miksi käytät merkkilaukkua?

Vierailija
14.02.2021 |

Tai luksuslaukku tms.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat laadukkaita ja hyvännäköisiä.

Vierailija
2/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hyviä IG kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan pientä luksusta arkeen. Minulla on standardeja. 

Vierailija
4/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten kalliin merkkilaukun. Syynä oli "pitkäaikainen sijoitus" ja ajattelin että onhan se varmaan hieno fiilis.

Muutaman kerran käytin. Ei tullut hienoa fiilistä. Joten myin pois.

Nyt arvomaailmani on niin erilainen ettei kiinnosta merkkilaukut enää. Ei itselläni eikä muiden.

Vierailija
5/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirpparilta. Hyvä ja tukeva nahkalaukku, näyttääkin nätille.

Vierailija
6/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan että laukkuni ovat laadukkaita, kestäviä ja miellyttää silmää. Iltalaukkuni maksoi noin 2000 eur ja päivittäisessä käytössä oleva 1500. Muita en tarvitse.

Vierailija
7/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauheasti maksanut, ostin Lissabonin lentokentältä kolme vuotta sitten. Ihan suomalaisen normilaukun hintainen oli. Kivan näköinen ja sopivan kokoinen. Instassa tai facessa en edes ole.

Vierailija
8/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan pientä luksusta arkeen. Minulla on standardeja. 

Hyacinth Buckeeeeee.

Vierailija
9/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naunis laukku, paksua nahkaa. Mukaan tuli takuupaperit. Mutta laukku ei ole mitään merkkiä, eikä siinä sellaisia näy. 👌

Vierailija
10/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nahkakaukkuja muutama 100e maksimi. Jos budjetti sallisi, ostaisin Mulberrya. Nahka kestää ja on hyvää, tiettyjen merkkien mallit miellyttävät silmää.

Myönnän, että onhan siinä myös tietynlaista sosiaalisen statuksen hakemista, sillä tiettyjä merkkejä kuten Guessia tai LV:n logokasseja en käyttäisi vaikka mulle maksettaisi, koska niillä

merkeillä on niin juntti/pissis mielikuva. Eli kyllä pelkällä merkillä luodaan ihmisestä jo mielikuvia, halusi tämä ihminen sitä tai ei.

Vierailija
11/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän laukkuja, koska kuljetan tavaroita mukanani. Kaikki ne on jotain merkkiä. Pääasia, että ovat hyvälaatuisia ja sellaista materiaalia, että pystyy suutarissa korjaamaan. Merkkejä en muista, paitsi että ovat molemmat italialaisia nahkalaukkuja.

Vierailija
12/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen laukkuni itte, kädentaitaja kun olen :P

Vierailija
13/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin oman Savotta reppuni vuonna 1978. On kestänyt tuulet ja tuiskut ja nähnyt ilot ja surut mut vieläki selässä pysyy. Köyhän kannattaa ostaa vaan parasta

Vierailija
14/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin paro vuotta sitten palkita itseni ruhtinaallisesti irtisanoutuessani vanhasta työstä, jossa olin kitunut pidemmän aikaa mutta ei ollut rohkeutta lähteä. Nyt laukku kulkee miltei päivittäin matkassa (harvana luksuksena elämässäni) juuri sopivan kokoisena arjessa ja muistuttaa kuinka tyytyväinen olen nykyiseen työhöni!

Vierailija
15/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli laadukkaan oloinen. Ei kyllä mikään superkallis. On säilynyt tosi hyvännäköisenä useita vuosia jokapäiväisessä käytössä.

Vierailija
16/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon merkkilaukkuja. Ainut syy niiden käytölle on se, että tykkään niistä ja ne ovat mielestäni tyylikkäitä.

Yksi Chanelin laukku on nyt ollut käytössä 6 vuotta joka ikisenä työpäivänä. Laukku maksoi vähän alle kolme tonnia. Jos mietin kuinka paljon hintaa yhdelle käytölle on tullut niin summa on pieni. Mieluummin siis ostan yhden hyvälaatuisen laukun, jota käytän vuosia kuin monta halpaa joita käyttäisin muutaman kerran ja jättäisin kaapin perälle.

Vierailija
17/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan nahkakaukkuja muutama 100e maksimi. Jos budjetti sallisi, ostaisin Mulberrya. Nahka kestää ja on hyvää, tiettyjen merkkien mallit miellyttävät silmää.

Myönnän, että onhan siinä myös tietynlaista sosiaalisen statuksen hakemista, sillä tiettyjä merkkejä kuten Guessia tai LV:n logokasseja en käyttäisi vaikka mulle maksettaisi, koska niillä

merkeillä on niin juntti/pissis mielikuva. Eli kyllä pelkällä merkillä luodaan ihmisestä jo mielikuvia, halusi tämä ihminen sitä tai ei.

Olen autuaan tietämätön millaisia mielikuvia laukuistani syntyy. On mulla yksi Guessinkin laukku, ostin niitä itse asiassa kaksi samanaikaisesti, kun tykästyin malliin ja arvelin, ettei tekonahka kestä kovin hyvin. Coachin laukkuja on useampi ja MK:n, sitten Marc Jacobsin, mitäs mielikuvia nämä herättävät?

Vierailija
18/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen autuaan tietämätön millaisia mielikuvia laukuistani syntyy. On mulla yksi Guessinkin laukku, ostin niitä itse asiassa kaksi samanaikaisesti, kun tykästyin malliin ja arvelin, ettei tekonahka kestä kovin hyvin. Coachin laukkuja on useampi ja MK:n, sitten Marc Jacobsin, mitäs mielikuvia nämä herättävät?

Sori muttei ne kyllä kovin positiivisia mielikuvia herätä. Coach laadultaan ihan ok. Tekonahka on no-no.

Vierailija
19/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori muttei ne kyllä kovin positiivisia mielikuvia herätä. Coach laadultaan ihan ok. Tekonahka on no-no.

Millaisia sitten, erittele tarkemmin? 

Vierailija
20/71 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vähän käytettynä ostettua Pradan isoa käsilaukkua jo varmaan 15 vuotta. Näkyy taas olevan muodissa, mutta siitä en niin välitä. Pidän sen vaatimattomuudesta, ei kilise mitään tuotemerkkiä vaan on vain se pieni kolmio sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä