Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri nälvi 12-vuotiasta tyttöä muodottomuudesta

sisko<3
14.02.2021 |

Tämä ei todellakaan ole ok. Nuorin siskoni 12-vuotta kävi lääkärin tarkastuksessa jonka jälkeen on pari päivää ollut itkuinen. No sain syyn selville kun sisko lopulta uskoutu mulle. Kyse oli ollut tutkimuksesta jossa piti käyttää paitaa poissa. Mies lääkäri oli todennut että ei ole mitään syytä käyttää toppia paidan alla kun ei ole rintojakaan. Suututtaa ihan helvetisti lapsen arvostelu, tytöillä on muutenkin niin paljon paineita ulkonäöstä. Sisko pyytää etten puhuis eteenpäin kun häpeää ja arvelee että hänelle naurettais vielä enemmän. Pakko kai ottaa potilasasimieheen silti yhteyttä. Mitä muuta voin tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot siskolle että lääkäri on ollut täysi ääliö. Itse olen 33v ja edelleen muodoton, en pidä tätä ongelmana, en osaisi edes kuvitella miltä tuntuisi jos olisi isot tissit, ne varmaan painaisi paljon ja olisi vaan tiellä, ei kaikki kasva samoilla geeneillä.

Vierailija
22/23 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta tuo oli minunkin mielestä. Tuo nauraminen on ihan pilkkaan verrattavissa. Minä antaisin palautetta jo sen takia ettei jatkaisi samalla tyylillä muille lapsille.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä lääkärit ovat aika härskejä. Kävin työterveystarkastuksessa ja lääkäri kysyi lopuksi "onko omasta mielestä mitään vikoja... tuon ulkonäön lisäksi siis, sillehän me ei mitään enää mahdeta". Hahah wtf