Helsinkiläisten pukeutumistyyliä fanitetaan maailmalla. Kröhöm.. linkki
Kommentit (91)
tykkään tosta taiteellisesta hel looks tyylistä, on vissiin suosittu maailmal. katsokaa youtubesta cucci muotinäytöksiä, niin on etäisesti tuttua elementtiä molemmis tyyleis, sekä helsingin taiteellises et seurapiirien ja ökyrikkaiden cuccis.
eklektinen sillisalaatti mummo tyyli on kyl maailman laatuista tyyliä.
Ovatko nämä niitä muusutussukoita, vai mitä muunsukupuolisia ne nykyään ovatkaan?
Minulla on tuttavia, jotka pukeutuvat erikoisesti. Toiselta kerran kysyttiin, että onko hän naamiaisiin menossa?
”Romutransu” Markus Kuotesaho kuuluisi kai myös tähän kuvastoon.
Ennen kun tiesin kuka hän on, niin erottui kyllä joukosta, kun vipotti ohi.
Myötähäpeä on suunnaton. Suomalaisilla parikymppisillä ei ole mitään tyylitajua. Mutta työttöminä heillä kyllä on aikaa kiertää kirppiksiä 🤦🏻♂️
Ooo! Ton näin Tampereellakin viime kesänä. Shortsien kanssa pitkät polvisukat miehellä. Ns. Tennissukat polviin asti.
Noita kun katsoo niin tulee mieleen vintiöiden sketsit: "joo päästetään kaikki hullut vaan kaduille! Ei oo määrärahoja eikä avohoitopaikkoja!".
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä niitä muusutussukoita, vai mitä muunsukupuolisia ne nykyään ovatkaan?
Minä en leiki mukana yhtään mitää ja jos joku trans mulle loukkaantuu ni Ei Kiinnosta!!
Ehkä olen niin muumioitunut maalainen, etten vain ymmärrä tällaista tyyliä.
Hei tästä tuli mieleen, joku oli väsänny loistavan vastavedon tälle, muistin ja se löytyikin vielä!
😂
Vierailija kirjoitti:
Noita kun katsoo niin tulee mieleen vintiöiden sketsit: "joo päästetään kaikki hullut vaan kaduille! Ei oo määrärahoja eikä avohoitopaikkoja!".
😆 Juu., Mut jos ite tykkää.
Järkyttäviä ne kuvat. Voiko mauttomampaa olla.
Kassi-Almat kirpputorilta haalituissa vetimissä tai naamiaisasut vappujuhliin.
Tuo linkin vanhempi mies, jolla on todella jiiri ruutupuku ja hattu ja päässä tuommoiset pyöreät aurinkolasit ja kädessä totta kai sateenvarjo on ihan päällikkö äijä :--DD
Less is more...or not. Ihan hyviä yrityksiä, mutta valtaosassa liikaa elementtejä, ja lopputulos on liian sekava ja levoton. No mutta kiva nähdä muutakin kuin harmaata massaa. Pukumies kyllä todella jees👍
Aika villin näköistä. No mikäs siinä.
Oikeastaan se viime kevään eristys olisi paikallaan
Se maskinaamanainen oli tyylikäs. Muut ei.
Kiinnostuin vanhanajan tyyleistä. Sitä vois pukeutua kuin entisajan elokuvatähdet. Siihen toki tarvitaan kampauksetkin. Olen niin laiska tälläytyjä, että se siitä
Voi, kun tuolle pikkupojalle saisi puettua keltaisen lakin.
Itse olen nähnyt ainoastaan Suvilahdessa, joka elokuussa.