Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

----TOUKOKUUN TUHISIJAT---vko 32

07.08.2006 |

Laitan jo pinoa pystyyn, jos jollain olis jotain kerrottavaa. Ite kirjottelin eilen niin paljon, että nyt heti ei tule mitään ihmeellistä mieleen.

Kiitos vielä Lunette kokemuksista kaikille eilisille kirjoittelijoille.

Oli muuten tosi kiva sitten viideltä aamulla istua vessassa odottelemassa niitä viivoja siinä pissakupin vieressä :) Kun siis ne ovistestit tehdään aamupissasta ja oli pakko käydä vessassa. Tunnin olis vielä saanut nukkua, mutta eihän sitte enää kunnolla uni tullut silmään.

Laru kp 13/29-31

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas raivostuttaa!!! Mulla on siis se tilanne, että kesäkuussa oli alkuraskauden keskenmeno. Pientä vuotoa on ollu koko ajan siitä lähtien ja viime viikolla ehdin jo innostua, kun menkat alkoi. Ajattelin, että menkkojen jälkeen vuoto vihdoin loppuisi ja pääsisi alkamaan toden teolla miettimään toukokuista vaavia. No, nyt on menkat ohi ja sama niukka vuoto jatkuu edelleen, ihan ku ennen kuukautisiakin... Alkaa jo tosissaan ottaa päähän, nyt tätä on kestäny jo 1,5kk... Kävin tänään lääkärissä, ottivat jotain kokeita ja jos niistä ei mitään selviä niin sit mennään taas kättärille:( Toivoisin niin, että pääsis jo takaisin normaalikiertoon km:n jälkeen. Vielä en kyllä luovuta, huhtikuiset jätin suosiolla väliin, mutta täällä toukokuisissa meinaan sisulla roikkua, oli vuotoa tai ei:) Onko täällä muita, joilla on ollu alkuraskauden km? Kauanko on vuoto kestäny? Mulla siis ihan itekseen annettiin kohdun tyhjentyä, mitään lääkkeitä tai kaavintaa ei tarvittu. Jotain toivoa tarvitsisin tähän tilanteeseen...

Sorry tämä purkaus, ottaa vaan niin päähän.

Mukavaa viikkoa kaikille, toivottavasti saadaan paljon toukokuisia -07 alulle!

Nellukk@

Vierailija
2/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi Nellukk@ että saat taistella vuoto-ongelmien kanssa.. Toivottavasti se pian loppuu ja pääsette keskittymään vauva-puuhiin! :)

Tällä menossa noin kp21/28-33. Sen takia NOIN, että en halua mennä tarkistamaan kalenterista, vaan yritän olla miettimättä liikaa ja stressaamatta. ;) Niin varmaan! Kohta lasken taas sadatta kertaa kaiken maailaman mahdolliset päivät! :)

Vielä me eilen illallakin puuhasteltiin, kun en yhtään tiedä koska ovis on. En huomaa sitä mitenkään. Nyt kyllä taisin huomata sellaista mahan nippailua tossa kp15-16 paikkeilla. No varman päälle, " vähintään joka toinen päivä" -menetelmällä koko kierto, siitä päivästä lähtien kun menkat loppui. :)

Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan! Tosin eilen vähän taas nippaili mahasta. Mitä lie.. ( Kiinnittymiskipuja!!?? :) +++++ )

Mutta ei muuta kun päivä kerrallaan vaan.. Mulla oottaa 7 aconin testiä kaapissa, että niitä piisaa sitten kun tulee aika testailla! :) Tilasin niitä kolme, mutta jostain syystä ne ei lähettänyt niitä. Odotin yli viikon ja laitoin palautetta. Ne lähetti hyvitykseksi 4 ylimääräistäkin. Eli tesetjä kyllä riittää, ei jää siitä kiinni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan lähes samoilla kp:lla kuin laru eli kp 12/23-32. Viime menkat oli siis ne mystiset, jotka alkoivat 4 päivän tiputtelulla ja sitten tuli 3 päivää vuotoa. Eka yrityskierto siis nyt alkoi ja en tiedä että mistä nuo menkat laskis alkaneen, minä laskin siitä tiputtelusta kun se oli kuitenkin selkeesti punaista. Personamonitori kertoo oviksen, mutta en tiedä ehdinkö sitä nyt tikuttaa, kun jos merkkasin menkat alkaneen liian aikaisin (tämä oli juuri siis tuo 23 pv kierto) niin tikut loppuu ennen kuin ovis tulee (!) Hankalaa kun on menkat ja kierto nyt tämmöistä niin mites alat laskemaan. Personan hommasin kesäkuun alussa ja se on 2 kiertoa pysytellyt mukanani ja näyttänyt ovikset, jotka itsekin suunnilleen tunnistin. Mutta nyt en tiedä. Toivon parastsa. Tikut loppuvat torstaina. Valkovuoto on nyt hivenen lisääntynyt, joten pitänee sitten sen perusteella tunnistaa, jos Persona ei ehdi mukaan.

Esikoinen tuli jokapäivä-menetelemällä oviksen aikaan. Mutta nyt ei vanha enää jaksa moiseen ;) Hyvä kun joka toinen päivä oviksen aikoihin ja vielä kun yritämme taktikoida touhut ennen ovista, että olisi isompi todennäköisyys tulla tyttö. Joten saas nähdä miten käy. Jotkut jaksaa koko kierron joka päivä tai joka toinen, huh-huh, me ollaan kyl iltasin usein niin väsyneitä ja päivät liesus tai esikoisen kans, että ei onnistu meillä. Toivottavasti silti tärppäis pikkukakkosen suhteen.

Juup, Nellukalle tsemppiä, hankalalta tuntuu tuo sinunkin tilanteesi, toivottavasti pian selkiytyy ja ylimääräinen vuoto loppuis.

Tärppejä kaikille toivottaen

Koralli73 kp 12/23-32

Vierailija
4/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään aiemmissa kierroissa jaksettu kun oletetun oviksen tienoilla joka toinen päivä, mutta kun ei ruvennut tärppäämään, ajateltiin että ei nyt sitten ainakaan mene ovis ohi sen takia että ollaan liian laiskoja. Mutta kyllä ihan oikeesti jo tökkii.. En muutenkaan ole mitenkään kovin aktiivinen.. Mies sanookin että pitäis aina olla vauva suunnitelmissa, niin saa muhunkin vähän intoa. :)

Melko tekemisen maku on kyllä jo ilmassa, eilenkin vaan nopeesti homma pois alta niin päästään nukkumaan. :/ Että eipä se nyt kovin kivaa ole näinkään..

Jos tarvetta tulee, niin ens kierrossa alan tikuttelemaan ovista, niin päästään vähemmällä. :)

Vierailija
5/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli KM kesakuussa ja olin siis kaavinnassa! Vuoto loppui vahan yli viikon paasta ihan itekseen! Nyt siis olen ekoissa ' tadeissa' ; ja namakin alkoi vasta syotyani terot!! Joten toivottavasti saat selvyytta juttuihisi, ei kovin ' normaalilta' kuulosta tuollainen tiputtaminen...

Oma olo on ihan okei, tosin luulin jo tatien hiipuvan ja tanaan sitten valuu kuin saavista! Josko siis viela huomisen olis. Sitten oottelen pari pv ja touhuihin! Me nyt ollaan muutenkin aktiivisia; joten kylla kai se tarppi joskus tulee! Mieluummin enemmin kuin myohemmin. Ja Minni- siihen haluamisen eteen taytyy joskus tehda toitakin - kehita ite itelles ' fiilista' laita kynttiloita makkariin jne...hemmottele ittees jos miehes ei osaa naita juttuja heh hee...ja useesti sanotaan etta mita useammin touhuu niin enemman sita myos haluaa (noh oiskohan toi tullu jonkun miehen suusta, enpa muista heh hee!!!)

Kaikille kuitenkin plussatuulia -levinia kp6-

Vierailija
6/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellukk@: Toivottavasti sulla pian loppuisi toi tiputtelu, niin selkenis vähän missä kroppa menee. Oletko siis lääkärin kanssa puhunut, että on noin kauan tiputellut? Kuulostaa aika oudolta. Ettei vaan ole jäänyt jotain sisälle. Tosin mulla ei ole km:stä mitään kokemusta eikä tietämystä.

Kiva, että mennään Koralli samoilla päivillä. Odottelen nyt sitä ovisplussaa tällä viikolla, jollei siis tosiaan livahtanut jo ohi. Jotenkin mulla on taas kierron tässä vaiheessa tosi toiveikas olo. Se vika viikko sitten olen taas ihan pinna kireellä, varsinkin jos on vähänkin menkkatuntemuksia. Viimeksi alkoi jo viikko ennen menkkojen alkua.

Missäs muut toukokuiset luuraa?

Onko muita, joilla odotetaan ovista tälle viikolle?

Laru

Vierailija
7/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kaikkien viestit läpi ja aloin vastailemaan...

Siis tosiaan Nellukk@ olit juuri siis ollut lääkärissä. Toivottavasti testeistä löytyisi syy ja se voitaisiin hoitaa tai tiputtelu häviäisi pian itsekseen.

Laru (jolla alkava dementia tai jotain ongelmia sisälukutaidon kanssa)

Vierailija
8/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikille!

Kiva lukea että täällä ollaan kovin toiveikkaina toukokuun suhteen. Mullakin alkaa mieliala taas kohota ja toiveet olla taas kohillaan että tässä kuussa tärppää. Tällä viikolla alan ovista tikuttamaan. 15 pvä sitten alkaa toinen satsi teroja, pidetään peukkuja että niistä olisi jotain hyötyä.

Olo on vähän flunssainen, nenä vuotaa, kurkku kipeä. Sama pojalla ja se vielä kiukuttelee ihan 99%. Tekis mieli vaan mennä nukkumaan...

Huvitti tänään kun yhdessä mainoslehdessä oli erilaisia printti t-paitoja. Yks teksti oli " En ole raskaana, olen vain lihava" . Kuinkahan monella olis pokkaa pistää päälle?!! ;-)

Ei oikein mitään ihmeitä mun elämässä tapahtunut, jään kuulostemaan muiden toukokuisten kuulumisia.

Nyt iltapuuron keittoon.

-kettu-äiti 9/29

Vierailija
9/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalan kuuma. Hiki valuu vaikkei mitään teekään. Ja jotta varmasti enemmän vielä hikoiluttais, otin lasin punaviiniä. =) Sillä kun on ihme vaikutus meikäläisen aineenvaihduntaan; lasi punaviiniä ja rouva on litimärkä hiestä. Toisen lasin jälkeen jo alkaa helpottaa. ; )

Kävin tänään kaverini luona tsekkaamassa heidän hääkuvia ja tuoreen rouvan masua, raskausviikoilla 29+ siellä mennään. I H A N A masu!!! Yks mulle, kiitos! Ei ainakaan helpottanut taaskaan tätä kuumetta...

Järkyttävää päänsärkyä olen tänään potenut. Liekö vika helteessä joka ehkä enteilee ukkosta, sillä se saa mun pääni yleensä pipiksi. Toinen vaihtoehto on hormonaalinen päänsärky, tänään neljäs päivä ilman pillereitä.

Eilen päästiin jo pupuilun makuun kun täti siivosi itsensä pois. Enää ei niitä sitten odotetakaan toviin. =)

Mutta taitaa meidän toukokuun tuhisija jäädä haaveeksi, Ukkokulta on tämän viikon työmatkalla, tulee ehkä perjantaina tai lauantaina ja sunnuntaina lähtee taas koko ensi viikoksi työmatkalle. Anteeksi, mutta MISSÄ VÄLISSÄ sitä vauvansiementä viljellään?! Mä olen vielä viikonlopun töissä, prkl... =/

Noooh, eihän se tarvii kun sen YHDEN kerran, mutta mä nyt mieluummin kyllä maksimoisin tuon mahdollisuuden useammallakin kerralla. Onneks nyt sentään eilen ehdittiin, mutta tuskinpa Oili vielä on matkaansa aloittanut, sen verran vähän on vasta päiviä menkoista.

Jushka, kp8/??

Vierailija
10/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että muillakin on mieli korkealla! Mullakin on taas alkanut toivon kipinä nousta, että ehkä tästä kierrosta tärppääkin.. Tähän asti olen tässä toukokuun tuhisijoissa vaan taustaillut, mutta nyt sitten päätin osallistua jutusteluihinkin kun tuntuu niin kivalta porukalta! Kp nyt 8/28 joten kohta alkaa tositoimet, hihii. Tosin eilen illalla vähän harjoiteltiin kun molempien teki vaan niin kovasti mieli.. kiva kerrankin niin, ettei aina vaan tehdä vauvaa ;)

kettu-äiti: huomasin että meillä on aikalailla samoissa tuo kierto, samanikäiset esikoiset (2 ja risat) ja itekin ollaan samanikäisiä! Ollaan pitkälti samassa veneessä siis.

Aurinkoisia oviksia ja pupu-rikasta viikkoa!

t. Emik 8/28

Vierailija
11/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole vielä ennen kirjoitellut, joka päivä kyllä käynyt lukemassa muiden kuulumisia! =)

Meillä siis kolmas yrityskierto menossa ja pikkukakkosta toivotaan. Pikku-neitimme täyttää syyskuussa 1v! Kovin korkealla on taas toiveet että jospa tässä kierrossa tärppäisi! Kovin ahkeria ainakin aiotaan tässä kierrossa olla! Miestäkin kun jo vaivaa kova vauvakuume!! Ihanasti kyselee ja ihmettelee, että miksiköhän ei ole jo tärpännyt!! Malttamattomia siis ollaan, molemmat. Täytyy yrittää malttaa mieli, kun ainahan sitä vauvaa ei vaan kuulu vaikka kuinka toivoo! Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta mutta eihän sitä tiedä kuika kauan joutuu toista yrittämään!

(Vaikka kivaahan se yrittäminen on=)

Nyt menossa kp8/32, luulin kiertoni olevan lyhyempi. Niimpä luulin ovulaationkin olevan aikaisemmin. Tässä kierrossa yritetään ajoittaa ovis-touhuilut hieman myöhemmäs kiertoa! Tulipas vaikeasti selitettyä...

Suuri ihmetyksenh aiheeni on nyt ollut runsaammat kuukautiset joista laitin ihan oman aloituksenkin jokunen aika sitten... Eli kuukautiset muuttuivat runsaammiksi heti kun alettiin yrittämään, osaako joku teistä sanoa mistä johtuu?

Mutta eipä tälläkertaa muuta!

Mukava poppoo muuten tuntuu olevan toivomassa omaa Toukotuhisijaansa! Toivotaan että me kaikki(tai edes melkein) päästäis jatkamaan turinoita tuonne Odotus-puolelle!

-Alpukka 8/32

Vierailija
12/66 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä yötuimaan tuo käydä kertomassa, kun oli niin mukavia tekstejä teillä. Samalla selasin tuota toukokuun tuhisijoiden " toivelistaa" ja ihmettelin että miksi mulla ja Larulla on sama la, kun ollaan eri kp:llä...ja totesin että mulla on laho pää...olenkin jo kp:llä 13 mennyt tänään eli ovis onkin lähempänä kuin luulin. Persona sekoittaa kun se menee aina päivän jäljessä (kp 1 on siinä menkkojen alkamispäivää seuraava päivä). Tänään tuli tuossa pöllyteltyjä vällyjä kynttilänvalon ja musiikin parissa, kunpa tuosta tärppäisi :) Muistan että esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta, silloin kuunneltiin aina Yötä taustalla. Jospa tuo musiikki nytkin auttaisi, ainakin oli mukava henuutteluhetki :) Eilen meinasi nimittäin olla vähä pakkopullaa, joten ajateltiin tänään vähä relata.

Nyt sitten pitäisi kai malttaa mielensä, kun tyttöä ollaan " tekemässä" eli että jarruteltais oviksen aikaan. Vaan vaikeahan se on etukäteen jarrutella, kun ei tiedä koska ovis on :o Ja jarrutellako päivän vai kaksi vai peräti kolme päivää ennen....hmm...onkohan tuossa jarruttelussa edes mieltä..kuinka todennäköistä on että siitä olisi apua? Vaaranahan on että menee koko tärppiaika sivu suun. No, taidetaan silti kokeilla pari kiertoa noin ja jos ei sillä tärppää niin sitten unohtaa moinen jarruttelu.

Tärppejä toivotellen

Koralli73 kp 13/23-32

Vierailija
13/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itse asiassa ovulaatio ihan milloin sattuu ja näköjään kuukautiset myös. Ne loppui taas ihan olemattoman vähäiseen vuotoon eli nytkö pitäis ostaa ovulaatiotestejä vai niitä joilla näkee onko vaihdevuodet alkaneet? Olen hankkinut vain raskaustikkuja toistaiseksi.

Koralli! Laitoin omat tietoni tyttöjen yrittämisestä tuonne toiseen ketjuun, en jaksa kirjoittaa uudestaan! Siellä oli valmiiksi hyviä perustietoja ruokavaliosta. Sinä kyllä hyötyisit niistä ovulaatiotesteistä, että tietäisi laittaa sängyn kiinni viimeistään silloin, vaikka viikoksi varmuuden vuoksi.

Vierailija
14/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää ollut kauhean flunssainen olo. Kurkku kipeä, väsyttää ja päätä koskee. Töihin pitäisi ihan just lähteä ja viedä tyttö päiväkotiin. Pari viikkoa vielä pitäisi odotella tämän kuun tuloksia, nyt menossa kp20

Vierailija
15/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persona näytti ovismerkin tänään ja tikussa olikin toinen viiva nyt vahvempi kuin kontrolliviiva. Eli olisikohan se eilinen touhu pitänyt jättää väliin (tytön saamista ajatellen). ..no eikä, oli niin mukavaa :) Jos siitä touhusta tulisi poika, niin sit olis ainaki rakkaudella aikaansaatu.

2 edellisessä kierrossa Persona näytti ovismerkkiä kahtena päivänä, kaipa se tarkoittaa että se varsinainen ovis on ollut silloin jälkimmäisenä päivänä? Eli jos nyt huomennakin näyttää ovismerkkiä, niin kaipa se ovis huomenna sit varsinaisesti vasta kuitenkin on. Mitään munasolun irtoamista kun en tunne tmv.

Aamulla oli jyskyttävä päänsärky ja kävelin unenpöpperössä lääkekaapille ja nappasin buranan. Vasta kun pää selkiyty niin tajusin että eihän niitä saa enää raskaana popsia, mahtavatko haitata hedelmöittymistä? Hope not :/

Mantelilaulu: Minulla on siis tuo ehkäisymonitori Persona käytössä, jota käytän nyt päinvastoin koska se näyttää myös oviksen (personatikkujahan voisi käyttää yksistäänkin ovistesteinä). Erillisiä ovistestejä en siis tarvitse.

Nyt sit aion vaan olla kuitenkin enkä enää touhua tässä oviksen aikana, katsotaan nyt tuleeko tyttö vai tuleeko mitään. Hommasin netistä jo uusia personatikkuja seuraavia kiertoja varten, olen kai peruspessimisti, kun en usko, että kerrasta tärppäis :) Nyt saapi sitten ruveta jännäämään... ekassa raskaudessa tiesin jo muutaman päivän päästä olevani raskaana, rinnat kipeytyivät ihan pinkeiksi. Sama oire olisi nytkin tervetullut...

Olis se toukotoukka vaan niin mukava saada...

Koralli73 kp 14/23-32

Vierailija
16/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosiaan mukava porukka ja juttu on hienosti lähtenyt liikkeelle. Jatketaan samaan malliin...

ON: kohta pitäisi aloittaa harjoitukset ettei pääse ovis vaan ohi menemään. Meillä tämä on toinen yrityskierto ja ilmeisesti myös viimeinen vähään aikaan. Jos ei meille toukotuhisijaa suoda niin pidetään luultavasti parin kuukauden paussi yrityksessä ihan sen takia että mulla on aika paha heinäallergia enkä halua laskettua aikaa pahimpaan allergia-aikaan. Ei ole synnytys mitään herkkua jos on henki muutenkin tukossa:)

Kukahan tuossa mainitsikaan sitä punaviiniä juovansa, hm, pitäisköhän itekin avata pullo. Mä kun en vaan tuosta punkusta kauheesti välitä joten sen juominen on pientä " pakkopullaa" . Mutta muistan kyllä sen vanhan viestiketjun punkun edistävästä vaikutuksesta. Ja kovasti sellainen toukokuun tuhisija olisi meidän perheeseen tervetullut.

On tämä vauvan yritys aikamoista odottelua kaiken kaikkiaan. Ensin odotetaan että menisi viikko nopeasti ja pääsisi touhuilemaan, sitten odotetaan että koskahan se ovis oikein on, ja taas odotetaan pari viikkoa mahdollisia tätejä. Ja mikä parasta, jos tätejä ei kuulu niin sitten Odotetaan seuraavat yhdeksän kuukautta:) Ja siihen odotukseen kaikki tietysti tähdätään. No joo, tämä nyt oli taas tällaista miettimistä..

Medison ja kp7/(24)28

Vierailija
17/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä tosiaan on kivasti juttua! Joten tulen joukon jatkoksi.

Laruko se kyseli, onko muilla ovisviikko. No, täällä taitaa olla. Tosin en tikuttele, niin en ihan varma voi olla. Mutta oviskalenterin mukaan ja jos katson lyhyimmän kierron mukaan (esim 23 pv viime kiertokin), niin tosiaan perjantaina jo olis ovispäivä. Saman kalenterin mukaan eilen oli jo " fertile" -päivä, joten täytyhän sitä jo hieman pupuilla ;)

Huomenna ja torstaina onkin sitten " very fertile" , joten pitää säästellä voimia vielä sinnekin! Toisaalta taas, en tiedä oikein millon pitäs lopettaa (ennen ovista), kun siis toiveissa olis se tyttö! No, taidamme kyllä käyttää kaikki päivät hyväksi ja tuli sitten mitä tuli (kunhan vaan jompi kumpi tulis)!

Luin muuten just iltasanomista, että Bechamkin on laittanut vaimonsa hiilihydraattikuurille, kun he toivovat vielä kolmen pojan jälkeen saavansa tytön. Tuo kuuri kyllä taisi olla sen takia, että rouva on niin laiha...

Medison: Itsekin olen naureskellut, että tosiaan tämä vauvakuumeilu on yhtä odottamista! Ja kiva kutkuttava olo välillä, kun miettii, että jokohan nyt tärppäs... ja sitten taas tullaan ja lujaa alas pilvilinnoista, kun täti saapuu.

Mut nyt on taas kiva vaihe tässä touhussa, kun on ovisaika käsillä!

Joten eikun tsemppiä muillekin ja hurjasti plussatuulia!!!!!!!

@ruusua@ kp7/23-27

Vierailija
18/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei vielä ovisviikkoa vietetä, mutta pupuilut on taas tädin poistuttua aloitettu. ;) Mulla kyllä vaikuttaa tohon omaan innokkuuteen ihan hirveesti tää vauvan yritys. Siis lähinnä ehkä siks, kun ei tarvi jännittää, että pettääkö ehkäisy, kun toistaseks ainaki näyttää sänkypuuhat innostavan myös muullon ku ovulaation tienoilla.

Hauska lukea noista " tyttöyrityksistä" ja mielenkiintosta olisi kyllä sitten tietää tuliko se tyttö yrittämällä vai vallanko on tuurista kiinni. :) Meillä ei kyllä toistaseksi vielä noin tarkkaan olla suunniteltu noita " vauvantekohommia" vaikka esikoinen onki poika ja pikkusisko hänelle olis tietysti kiva saaha. Kumpi vaan tosin kelpaa mulle!

On tää odottaminen kyllä välillä aika vaikeeta. Tällä hetkellä kun ei millään jaksais odottaa, että tulis ens viikko ja potentiaalinen tärppiaika! Onneks on tää palsta, mistä löytyy teitä kohtalotovereita.

S-P kp 5/27

Vierailija
19/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mites toi punkku sitten edistää hedelmällisyyttä vai raskautta vai mitä? Kertokassa sivistymättömälle.

Kivaa kun on juttua tullut mukavasti, rupattelu pitää mielen virkeänä.

Tää on OIKEESTI ihan kamalaa odottamista tää vauvan toivominen.. Koko ajan vaan odottaa jotain päivää. Nyt mä odotan kovasti huomista että Ukkokulta tulis kotiin. KYLLÄ!! Saan sen kotiin jo ennen viikonloppua! Yesh! Vaikea arvata mitä loppuviikosta on tiedossa ja PALJON... ; )

Etenkin kun mun oletettu ovis (elän siis sen mukaan että kierto ois muka 28 pv nyt pillereiden jälkeen) ois sit ens viikon maanantaina, niin eikös tää viikko ja etenkin viikonloppu ole otollista maaperää tytölle. =)

Samapa tuo kumpi tulis, kunhan tulis jompikumpi.

Jotenkin nyt on sellainen olo että miksei sitä vois heti ekastakin tärppäytyä. Oishan se loistavaa. Mutta sit taas joka toisella sisäänhengityksellä ajattelen taas ettei siitä kuitenkaan mitään vielä tule. Mutta eihän sitä ikinä tiedä.

Inhottavaa nippailua on tuntunut eilen oikealta ja tänään vasemmalta puolelta alamasua. Tiedä mikä siellä sitten juilii, menkkamaista kipua ei kuitenkaan ole. En nyt ihan ovikseenkaan vielä usko, näillä kiertopäivillä. Tietty taas kun en TIEDÄ miten pitkä kierto tästä tulee ja miten mun ovarioni ovat villiintyneet nyt hormoonittomasta elämästä. =)

Välillä taas tuntuu että koko maha on kipeä, kohta taas ei tunnu millekään. Olenkin miettinyt että tutkailenko liiankin herkästi vointiani ja sit tuntuu että koko ajan kolottaa jostain.

Päätä särkee aika lailla koko ajan ja nyt pitäis kai opetella sit sitä parasetamolia ottamaan ibuprofeenin sijaan. Kun vaan muistais.

Vierailija
20/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen; etta naa tadit osais lahtee poiskin!!

Sitten oottelen viela muutaman paivan ihan miehen kiusaks ennenkuin aletaan pupuilua... Saa nahda millaiset oviskivut tulee tassa kierrossa kun vahvistukseks soin nuo clomit. Meilla on siis nelja tyttoa, jotka aivan varmasti ovat saaneet alkunsa ei-ovispaivana! Ma en voi pupuilla sina paivana enka paivaa ennen! Eli miehella on tosi kestavat simpat!

Muuten olo on ihan hyva; toivotaan toivotaan...

-levinia kp 7-