Suosikkiasuinalueesi helsingissä?
Kommentit (754)
tuhottu hesa asukkeinen olisi paras
Vierailija kirjoitti:
Lauttasaari. Omalta terassilta suora näköala merelle. En haluaisi asua missään muualla Suomessa.
Kiva kun sul on fyffee. T. Kateellinen
1. Lauttasaari 2. Munkkiniemi 3. Huopalahti
Presidentinlinna. Tamminiemi kakkosasunnoksi.
Aivan missä tahansa muualla,kuin kehä kolmosen sisäpuolella. Aivan liikaa toisenvärisiä/huumeita/jengejä/väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä ns uusien alueiden asukkaita?
Konepahan alue, Postipuisto, Kruunuvuorenranta jne.
Kiinnostaa myös tuo Postipuisto.
Vierailija kirjoitti:
Pakila-Paloheinä alue viihtyisää omakoti ja rivitalo aluetta. Viihtyisää ja rauhallista, ei monikulttuuria. Hyvät koulut, kaunis ja monipuolinen luonto lähellä, Vantaan joki vieressä samoin Tuomarinkylän kartanon ratsastustallit ja Haltiala. Loistavat ulkoilu mahdollisuudet. Riittävästi kauppoja, kivenheiton päässä myös Jumbo ja Kaari, toki oma auto helpottaa liikkumista. Ihan käypää aluetta myös Vantaan joen vastakkais rannalla oleva Tapaninvainio.
Kivoja paikkoja nuo. Pk-seutu on mukavan monipuolinen alue.
Vierailija kirjoitti:
Vanhankaupunginkoski
Hieno pieni alue. Kasvaakohan vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhankaupunginkoski
Hieno pieni alue. Kasvaakohan vielä?
Tuskin luontoalueille, mutta eiköhän ne Viikintien varrella olevat rekkafirmat siirry lähitulevaisuudessa jonnekin Keravan suuntaan.
Massiivisia suunnitelmia kyllä joka puolella Helsinkiä, tuosta Postipuistosta tuli mieleen.
Kuuluukohan Östersundomille mitään...?
Vierailija kirjoitti:
Konepaha :)
Paksupää kirjoitti:
Jos saisi Tähtitorninkadulta Ullanpuistikon ja sataman välistä puistonäkymin ylimmän kerroksen 200-300m2, niin se olisi aivan huikeaa.
Minulla oli. Tornihuoneisto, josta joka ikkunasta merinäköalat.
Riidattomassa perinnönjaossa asianajajat kavalsivat kaiken. Myös tuon lapsuudenkotini.
Poliisi ei tutki, koska "Jäihän sulle vielä ihan tarpeeksi. Vaikka tekisin kymmeniä vuosia ylitöitä, ei mulla koskaan olisi, niin paljon, kuin X sulle jätti"!
Lisäten vielä ;
"Vaikka X tekisi murhan, niin ei siitä tän enempä istuisi, koska rangaistuskatto tullut vastaan. Eli minä en enempää rikoksiaan tutki"!
Meri-rastila! Siellä asutaan nykyään. Ihanat ulkoilumahdollisuudet, palvelut lähellä jne.
Koko elämäni oon itähelsinkiläinen ollut ja ylpeä siitä 😍
Metsälä. En pidä kerrostaloalueista ja siellä on omakotitaloalue hämmästyttävän lähellä keskustaa. Lisäksi Keskuspuisto on vieressä.