Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Vain KUNNON OIREILLA koronatestiin. Koronassa samat oireet kuin influensassa eli raju 40 asteen kuume ja erittäin sairas olo..

Vierailija
14.02.2021 |

Sanattomaksi vetää Tampereen ja Turun linja koronatestauksen suhteen. Onko teillä ollut vaikeuksia päästä testiin?

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/bb4c2e87-b5fc-4c33-8d19-892ccc14…

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sairaatanut koronan ja ei kuumetta (37.2° korkeimmillaan), mutta hengitysvaikeuksia kyllä, maku- ja hajuaisti meni, ripuli, vilunväreet, päänsärky, lihaskivut, väsymys..

Jälkioireet vielä päälle.

Kaikilla se korona ei vaan nosta kuumetta. Influenssassa mun kuume on ollut luokkaa 37,5-38,2.

Vierailija
2/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko linkittämäsi jutun? Tampereen ja Turun linja on sama kuin THL:n eli pienistäkin oireista kehotetaan menemään testiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tämä. Ei mullekaan tai miehelleni aiheuttanut kuin noin kolmen päivän väsyneen olon, päänsärkyä, pahoinvointia. Kuume ei noussut yhtään. Ei hitossa lähdetty mihinkään testeihin kun homma oli ihan selvä.

Vierailija
4/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa testattiin korona, vaikka oli selvät peitteet kurkussa ja "angiinatesti" näytti positiivista.

Vierailija
5/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuha kuumeelle vain keksittyy kansainvälinen nimi, ja hysteria leviää.

Vierailija
6/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tämä. Ei mullekaan tai miehelleni aiheuttanut kuin noin kolmen päivän väsyneen olon, päänsärkyä, pahoinvointia. Kuume ei noussut yhtään. Ei hitossa lähdetty mihinkään testeihin kun homma oli ihan selvä.

Ai millä perusteella se oli niin selvä, että se on nimenomaan koronaa, eikä esim yrittänyt tulla päälle perus kausiflunssa?

Itellä para-aikaa semmonen olo, että tuleeko kipeäksi vai ei. Vähän jomottaa lihaksia, pientä vilunväristystä ja väsymystä, mutta en kyllä tällä perusteella osaa julistaa onko kyseessä korona vai flunssa.

Vierailija
7/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä miten influenssa on täysin kadonnut koko maailmasta!

Vierailija
8/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useitakin oireettomia tai lievä oireista covid-positiivista...

Vierailija
9/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näihin Venäjä-trolleihin kannatta edes vastata

Vierailija
10/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt testissä kolme kertaa. Joka kerta ollut vain aivan lievät oireet, mutta kun olen soittanut ja kysynyt, pääsenkö testiin, niin olen saanut vastaukseksi että ilman muuta testataan. Tulokset ovat olleet negatiivisia kaikki. E-P:lla asun.

Vierailija
11/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja menit töihin, ihan kuin olisi oma asiasi? Valitettavasti se toinen 30v täysin terve kaveri vieressä saa koronan ja kuolee, olet siitä vastuussa. Kyllä kaikenlaisia taliaivoja vielä maa kantaa. Sairastin myös lievän koronan, pääkipua, hajuaistin menetys muutamaksi päiväksi, mutta kyllä kummasti suhtautuminen tautiin muuttui, ei tulis mieleenkään enää kulkea ilman maskia.

Vierailija
12/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriita viestinnässä risoo; THL ja STM kehottavat kaikkia testeihin pienestäkin oireesta, mutta kunnissa toimitaan kuntakohtaisesti miten sattuu.

Viestinnän ja tiedottamisen sekavuus on ollut vallalla koko kriisin ajan ja näemmä jatkuu.

Vierailija
13/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kirjoitat aivan muuta kuin tuossa linkissä? Siinähän selvästi kerrotaan, että kaikkialla on sama linjaus. Pienilläkin oireilla testiin

Vierailija
14/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sana, onko koronaa, jos voi pydyö kotihoidossa oireiltaan.

Sama karantewni ja suojaus niin kovaan flunssaan, influenssaan kuin koronaankin.

Vierailija
15/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin mutta kuullut ihan muutakin. Taitaa olla sattumanvaraista tuokin kuten viranomaistoiminta usein muutenkin. Kannattanee mennä yksityisellä vaikka kallista onkin jollei muuten pääse.

(Ei ollut tarttunut, varmuuden vuoksi pidin karanteenia vaikkei oltu käsketty, tulosten saaminen kun kesti.)

Vierailija
16/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on todella hankala päästä testiin. Perheenjäsenellä todettu tartunta, itse siinä kohtaa oireeton. Olin kuitenkin ollut altistuneena töissä, aspa-työtä teen. Ei kuulemma tarvetta testille.

Ystävällä nuhaa, yskää, kurkku- ja lihaskipua, omaolon kautta ei saanut varattua testiaikaa Turussa.

Vierailija
17/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt perusflunssan takia lähteny testiin koska pitäs ajaa kaupungin toiselle puolelle ja kuitenkin nega eli turha reissu. 

Vierailija
18/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa pääsee helposti ja nopeasti testeihin hyvin pienillä oireilla. Tuloksetkin tulevat vuorokaudessa.

Vierailija
19/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en nyt perusflunssan takia lähteny testiin koska pitäs ajaa kaupungin toiselle puolelle ja kuitenkin nega eli turha reissu. 

Ei voi tietää onko nega jos ei käy testissä

Vierailija
20/48 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuha kuumeelle vain keksittyy kansainvälinen nimi, ja hysteria leviää.

Se vain ero, että sekä nuha että kuume eivät liity koronaan juuri koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän