Miksi miehet luulevat, että hyvännäköiset naiset haluavat esitellä itseään?
Tuosta kuntosaliketjusta tuli mieleen. Oikeasti ihminen vain pukeutuu ja elää elämäänsä. Se, että miehet pitävät naista hyvännäköisenä ja alemman tason miehet sitten tiiraavat tämän takalistoa, ei tarkoita, että nainen jotenkin esittelisi itseään.
Kommentit (40)
I-i-itseäni varten minä vain tässä meikkaan...
Naiset tekee kaiken miesten takia, meikkaamisen, treenaamisen ja tiukkoihin vaatteisiin pukeutumisen.
Koska jopa kaikille keskinkertaisimmille mieseliöillekin on opetettu tai he ovat itse itselleen vakuuttaneet että puolin ja toisin täysin tuntemattomat naiset ovat olemassa ja tekevät asioita kuten laittautuminen ja nätisti pukeutuminen vain heitä varten. Se on sellainen miesten joukkoharha!
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee kaiken miesten takia, meikkaamisen, treenaamisen ja tiukkoihin vaatteisiin pukeutumisen.
Näin sanoo alemman tason mies.
Miksi aloituksen tekijä luulee ettei hyvännäköiset naiset halua esitellä itseään?
Tästä ketjusta tuli mieleen. Oikeasti aloituksen tekijä ei voi tätä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloituksen tekijä luulee ettei hyvännäköiset naiset halua esitellä itseään?
Tästä ketjusta tuli mieleen. Oikeasti aloituksen tekijä ei voi tätä tietää.
Oikeasti hyvännäköinen nainen on niin kiireinen oman elämänsä kanssa, että ulkoasu on vain asia, joka hoidetaan äkkiä kuntoon aamulla ja sitten mennään. Nämä lahkeisiin ripustautuvat miehet ovat vain säälittäviä. Heitä pitää potkia pois matkan varrella.
Mutta eihän niitä tasoja ole olemassakaan? Korkean tason miehet eivät tiiraile naisia varmaankaan, koska naiset niin pyytävät... Eikun...
Kaikenmaailman instgramit ja onlyfansit ovat täynnä kauniita naisia jotka haluavat esitellä itseään miehille. Ehkä tämä on vastaus ap:n kysymykseen.
Jos ei halua esitellä itseään, miksi vedetään pyllyverkkarit vakoon niin että kamelinvarvaskin pullottaa. Samalla tissivälistä pari fotoa instaan.
Ai niin, mut sehän oli itseä varten, kun se niin ihanasti voimaannuttaa.
Kyllä sitä kamelinsorkkaa ja isoa persettä esitellään ihan vastakkaisen sukupuolen huomion toivossa. Tuollahan noi instassa huomiota hakevat kertovat poistelevansa kuvia jotka ei saa tarpeeksi tykkäyksiä. Se on huomion hakemista, ei mitään muuta. :D
Ukko38 kirjoitti:
Jos ei halua esitellä itseään, miksi vedetään pyllyverkkarit vakoon niin että kamelinvarvaskin pullottaa. Samalla tissivälistä pari fotoa instaan.
Ai niin, mut sehän oli itseä varten, kun se niin ihanasti voimaannuttaa.
Juuri näin! Ihan itseä varten vaan...
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman instgramit ja onlyfansit ovat täynnä kauniita naisia jotka haluavat esitellä itseään miehille. Ehkä tämä on vastaus ap:n kysymykseen.
Ei, älä sekoita sanoja hyvännäköinen ja kaunis. Ne ovat eri asioita. Wannabe kaunis voi olla hyvännäköinen irtoripsillä, muovitukalla ja rakennekynsillä tai pakkelilla, mutta hän ei ole kaunis. Oikeasti kaunis nainen ei itseään esittele sen paremmin instagramissa kuin livenäkään. "Ne, joilla on parhaimmat sääret, eivät käytä minihameita" kuvailee tätä hyvin.
Onhan se totta että kenelle sitä avaraa kaula-aukkoa näytellään että povi tunkee esiin? Jos asia ei ole merkityksellinen eikä ole tarkoitus korostaa omaa povea niin miksei käytetä ihan normipaitaa josta povi ei niin korostu?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totta että kenelle sitä avaraa kaula-aukkoa näytellään että povi tunkee esiin? Jos asia ei ole merkityksellinen eikä ole tarkoitus korostaa omaa povea niin miksei käytetä ihan normipaitaa josta povi ei niin korostu?
Jep, se hyvä olo tulee juuri siitä että tietää saavansa miehien huomion tuollaisella pukeutumisella.
No kyllä se aikoinaan hämmästytti kun (naispuolisten) hoitsuopislelijoiden piti tulla huonosti valaistuun hikiselle vapaiden painojen kellaripunttisalille, kun heidän omansa selkeästi modernimpi ja naismaiseen makuun...
Olen samaa mieltä kuin ap. Tietysti ihminen haluaa esitellä itseään, jos laittaa somen täyteen omia kuviaan, mutta se on taas eri asia.
Minä olen muuten ollut jo monta kuukautta etätöissä mökillä. Meikkaan lähes päivittäin, treenaan tiukoissa vaatteissa ym. ja kukaan muu ei minua näe. En keksi, kenen muun takia sen tekisin kuin itseni.
tiättäkö, että minä en meikkaa miesten takia. Muistan vieläkin sen, kun menin lukioikäisenä meikittä kouluun , niin opettaja oli lähettää kotiin, koska hänen mielestään olin sairas.
Juu meikkaan KAIKKIA ihmisiä varten, että olisin edes jotenkin säädyllisen näköinen.
Miten niin luulevat. Miehiä vartenhan naiset tyrkkää tissejään esille ja puo verhotaan tiukkoihin kangasverhoiluihin. Sitten inistään kauhistuneena kun joku kattoo päälle. Tekopyhää.
Monet naisetkin yleistää sen usein hyvännäköisyyden itsensä esittelyyn. Jos on kaunis ja tykkää puheutua kauniisti, niin se nähdään usein että nainen haluaa esitellä itseään tms.