Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++SUURPERHEKUUMEILIJAT VKO 32 +++++++++

07.08.2006 |

Paljon, paljon onnea!!! Marlettille plussasta!!!!

EDRAM:( meniköhän nikki oikein), älä usko tuollaisiin, turhaa murhetta vain, vaikka kyllä ymmärrän, että tuollaisen kuultua, vaikka kuinka ajattelisi, että on hölynpölyä se mietityttää. Itse olen niin typerä, että en edelleen uskalla ostaa murattia kotiin, kun kuulin joskus, että se voi tuoda epäonnen mukanaan. Muuten, en ole taikauskoinen, heh!!! Eli, jos joku on kuullut muratista muuta niin tänne viestiä, on meinaan mielestäni kaunis kukka, niin jospa rohkaistuisin ostamaan. Älkää nyt minua ihan pölhönä tämän tunnustuksen jälkeen pitäkö.

GALLUP: Löytyykö muilta tällaista taikauskoista käytöstä???

Nasuli 78: samassa tilanteessa ollaan, eli haaveillaan ja kuumeillaan, mutta ei ole vielä yritystä. Muutama hassu viikko takaperin olin vielä tilanteessa, että mies oli ehdottomasti sitä mieltä, että kolme lasta riittää, mutta nyt sitten mieli on muuttunut. Edessä on kuitenkin vielä ennen yritystä asunnonvaihtosuunnitelmat ja mun pitäisi ennen raskautta koittaa käydä äitipkl.lla raskauden suunnittelukäynnillä. Eli enpä tiedä vielä, koska pääsen varsinaisesti kunnolla kuumeilemaan. Toisaalta l.a. olisi hyvä olla ennen kuopuksen 3 v:tä niin äitiyspäivärahan voisi anoa edellisen mukaan vielä, kun tällä hetkellä olen vakipaikastani hoitovapaalla ja teen satunnaisesti työkeikkaa. Meillä kuopus siis nyt 1 v 3 kk. Miten sulla nasuli 78, onko jo tietoa, koska yritys alkaa?

No kopsasin sitten tämän tuolta viikonloppupinon lopusta ja aloitin uuden viikkopinon, että saadaan uusi viikko alkuun!!!!

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ja halaus Röllille!

Ensimmäistä kertaa aikoihin heräsin ajoissa ja pirteänä jo seitssemältä. Ehkäpä tuosta ensviikosta ei sitten tulekaan ihan kamala noitten aamuheräämisten kanssa. Pienet tosin heräs tänäänkin vasta kahdeksalta ja isommat koisii vieläkin (täytyy käydä potkimassa ylös).

Jostain ihme syystä mulla tuntuu sunnuntait olevan siivouspäiviä... Taas kattelin et on pakko ruveta imuroimaan ja pyyhkästä lattiat :(

Vaan ei se mitään, saapi tuo ukko sillä aikaa valmistella salaatit ja grillailla pihvit, pääsee sitten valmiiseen ruokapöytään herkuttelemaan =)

Marlett

Vierailija
62/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on häät juhlittu ja siskorakas on saatu avioliiton satamaan:) Hienosti meni häät ja lapsetkin nauttivat kun oli paljon kavereita. Kovin olen nyt väsynyt kun oltiin puoliltaöin kotona ja kuopus sitten heräsi kuitenkin ihan normaaliin aikaan. Täytynee vetää päikkärit hänen kanssaan..

Pahoittelut Röllille tädistä. Eiköhän se mies siitä ympäri puhuta:)

Galluppia oli ainakin lukemisesta. Meillä on esikoinen oppinut lukemaan ekaluokan syyslomaan mennessä. Eli ihan nopeasti oppi. Kakkonen osasi hiukan lukea kouluun mennessä. Ihan itse oppi eskarivuoden aikana. Kolmonen oppi myöskin ekaluokan syyslukukauden aikana. Nelonen meillä onkin vasta vajaa 5v mutta häntä ei kiinnosta kirjaimet pätkääkään. Ei halua opetella edes omaa nimeään kirjoittamaan. Enpä ole siitä mitään stressiä ottanut. Ehtii hän oppimaan vielä.

Niin ja ultragalluppia oli myöskin. Meillä kunta tarjoaa rakenneultran. Np-ultraan on mentävä yksityiselle jos haluaa. Viitosesta kävin yksityisellä np-ultrassa ja oli oikein mukava kokemus. Erittäin hintava tosin.

Nyt huilimaan

Medison

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllille harmittelevat pahoittelut, olis se niin kivaa ollut...

Meillä on työpäivä tuolla ulkorakennuksessa tänään. Muurataan sellaista seinää, joka aikanaan silloin neljä vuotta sitten jäi tekemättä. Päivä menee siis väkeä muonittaessa. Ajattelin täällä äkkiä käydä ennen perunankeittoa.

Ultrista...meillä kunta tarjoaa sekä np- että rakenneultran. Tosin koskaan en ole hyödyntänyt kuin rakenneultran. Kaikki muutkin seulonnat olisi mahdollisia, iänkin puolesta. Ne vaan ei meidän elämänkatsomukseen sovi, tai ehkä nimenomaan mun maailmaani.

Käyn vielä toisella puolella ja sitten en vähään aikaan taas ehdikään.

Vierailija
64/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkun taas täällä koneella kun en mukamas parempaakaan tekemistä keksi näin pyhä-iltana ; ) noh siivousta ja pyykkäämistä olis mutta ei jaksa nyt rankan työviikonlopun jälkeen. Huomenna ja tiistaina kun olen vapaalla niin teen sitten kaikki rästihommelit..

Ultrista oli kyselty, mikäli oikein muistan niin 1. ja 2.n odotusaikana tehtiin vain rutiiniultra rv 18 ja olisi aiemmin saanut käydä jossain verikokeessa missä tutkittiin samaa asia kun nykyisin niskapoimu-ultrassa ( en käynyt ) ja kaksosia odottaessani käytäntö oli muuttunut niin että rv 12 ja 18 oli ultrat, mutta minähän kävin säännöllisesti kerran kuussa ja loppuajasta kerran viikossa tuolla sairaalan äitipolilla ja joka kerta ultrattin !!

Lukemisen oppimisesta oli kans kyselty meillä 1 ja 2 eivät osanneet lukea kouluun mennessään mutta aika alussa syksyä oppivat.

Täällä on ollut monta päivää jo kamala savunkatku ilmassa niiden venäläisten metsäpalojen johdosta ja nytkin taivas on niin harmaana etten tiedä onko se sitä savua vai kenties tuliskos kauan kaivattua sadetta??

Omaa (.) sen verran että tätiä odottelen loppuviikosta saapumaan ( toivottavasti ei tule ) mutta ainakaan vielä ei ole ollut minkäänlaisia pms-oireita mutta katsotaan vaan niin alkuviikosta nekin iskee..

Eilen illalla käytiin katsomassa niitä ihania 4-viikkosia kiinanharjakoiranpentuja ja kummipojan äiti varasi yhden itselleen.

Oli se pentu aika ihana, musta ja vähän valkoista ja niin pieni että kämmenelle mahtui .

Nyt sitten on ihana käydä kylässä heillä kun siellä on kummipoika kohta 2 kk ja koiravaavi. Tosin vasta 4.n viikon päästä se koiravaavi on luovutusikäinen.

Nyt tuli toinen kuopuksista itkien kotiin kun sisko ja naapurintyttö eivät ota sitä leikkiin mukaan, täytyy lähteä katsomaan mikä on homman nimi !!

Mukavaa illanjatkoa !

T: Isotikru

Vierailija
65/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ryökäleen Täti sut saikin saaliikseen...

Vierailija
66/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma olo on niin vetämätön ja rasks.tähän päivään mennessä pahoinvointi on osunut iltaan ja alkuyöhön.Tänään koko päivä ollut huono olo.vetäsin kepeät 2,5 tunnin päikkärit ja silti veto poissa.Ei nyt saisi valittaa,mutta jos nyt ihan pikkasen sallitte...

täällä temmeltää pari lainakersaa ja meno on sen mukaista!

Leanna ja viisikko kera sissin rv 8+2

Ultra g:n vastausta.kunta tarjoaa nt-ultran ja rakenneultran.Polimaksu niihinkin tietty sisältyy=)

Vierailija
67/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllille pahoittelut tädistä,parempaa onnea ensi kiertoon!

Mä olin eilen ystäville kuskina,mies jäi kotiin lasten kans ja tänään vietiin koko lapsikatras mummolaan hoitoon ja mentiin ystävien kanssa elokuviin,syömään kiinalaiseen ja ostoksille h&m:lle....

Laskeskelin just,että tällä viikolla menkkojen pitäs alkaa,mikäli ne tulee kuten viime kierrossa....Jollei nyt ole tärpännyt otan hetkeksi näillä näkymin ehkäisyn käyttöön(vaik kuumeilen kuitenkin)sit aloitettas uutta yritystä tuossa loppusyksystä tai alkutalvesta...Liian tarkkaan en rupea sitä yritystä kuitenkaan suunnittelemaan,vaan sit kun tuntuu hyvälle ajatukselle aloittaa yritys uudelleen,niin aloitetaan!

Lumina ja lapset

Vierailija
68/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata ultra-galluppiin...eli meillä kunta tarjoaa vain yhden(np-ultran)

Lumina

Vierailija
69/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viikonloppuna aivan ihanissa häissä ja hääpari oli niiiin nuori ja niiin rakastunut ja niiin täynnä elämänuskoa, ihan niin kuin hääpäivänä pitääkin olla.. Jäi tosi ihana fiilis noista häistä!

Vaan huomenna alkaa arki eli tytöt lähtevät hoitoon harjoittelemaan ja minä käyn ensin neuvolassa (huoh, jälleen stressiä siitä, toivottavasti kohtu on aksvanut ja syke löytyy) ja sitten käyn muutaman tunnin töissä; kantelemassa kirjoja luokkaan ja etsimässä kyniä ja kumeja yms. rekvisiitta tiistaille, jolloin meilläpäin koulu oikeasti alkaa..

Nyt sitten etsimään porukalle huomiseksi tarhavaatetta ja pyykkikonekin täytynee laittaa vielä pyörimään, kun mm. reissusta kertyi pyykkiä (häät olivat siis pääkaupunkiseudulla)..

Reipasta alkavaa viikkoa,

Mittumaari