Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++SUURPERHEKUUMEILIJAT VKO 32 +++++++++

07.08.2006 |

Paljon, paljon onnea!!! Marlettille plussasta!!!!

EDRAM:( meniköhän nikki oikein), älä usko tuollaisiin, turhaa murhetta vain, vaikka kyllä ymmärrän, että tuollaisen kuultua, vaikka kuinka ajattelisi, että on hölynpölyä se mietityttää. Itse olen niin typerä, että en edelleen uskalla ostaa murattia kotiin, kun kuulin joskus, että se voi tuoda epäonnen mukanaan. Muuten, en ole taikauskoinen, heh!!! Eli, jos joku on kuullut muratista muuta niin tänne viestiä, on meinaan mielestäni kaunis kukka, niin jospa rohkaistuisin ostamaan. Älkää nyt minua ihan pölhönä tämän tunnustuksen jälkeen pitäkö.

GALLUP: Löytyykö muilta tällaista taikauskoista käytöstä???

Nasuli 78: samassa tilanteessa ollaan, eli haaveillaan ja kuumeillaan, mutta ei ole vielä yritystä. Muutama hassu viikko takaperin olin vielä tilanteessa, että mies oli ehdottomasti sitä mieltä, että kolme lasta riittää, mutta nyt sitten mieli on muuttunut. Edessä on kuitenkin vielä ennen yritystä asunnonvaihtosuunnitelmat ja mun pitäisi ennen raskautta koittaa käydä äitipkl.lla raskauden suunnittelukäynnillä. Eli enpä tiedä vielä, koska pääsen varsinaisesti kunnolla kuumeilemaan. Toisaalta l.a. olisi hyvä olla ennen kuopuksen 3 v:tä niin äitiyspäivärahan voisi anoa edellisen mukaan vielä, kun tällä hetkellä olen vakipaikastani hoitovapaalla ja teen satunnaisesti työkeikkaa. Meillä kuopus siis nyt 1 v 3 kk. Miten sulla nasuli 78, onko jo tietoa, koska yritys alkaa?

No kopsasin sitten tämän tuolta viikonloppupinon lopusta ja aloitin uuden viikkopinon, että saadaan uusi viikko alkuun!!!!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei enää ehdi, kun nukkumaanmenoaika koittaa. Auttaiskohan se vielä sitten kun lauantaina saunomisen jälkeen laittais? En kyl tiedä meidän saunan lämpötilasta, ei ole mittaria. Pestyhän ne on, mut kun ei niitä saanu pestä kun 40, niin tuskin se muuhun auttoi kun ihan matoihin, joita kenties peitossa oli. Lakanat ja muut sen 60 kestää ja ne meni heti silloin uusiksi.

Eipä tässä itelläkään ihmeempiä, muksut patistelen petiin puolen tunnin sisällä. Meillä on tämä viikko nyt noudatettu jo kouluajan rytmiä, nukkumaan klo 21 ja ylös 7.30. Hyvin on sujunut, heräävät jo lähes itse. Eipä siinä suurta muutosta silti tullutkaan, meillähän ei ole valvoa saanut kesän aikanakaan ja ylöskin on pitänyt nousta kahdeksalta.

Vierailija
42/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanat mitkään kun ei varmaankaan saa oloasi yhtään paremmaksi.

Vau miten jännät paikat Röllillä, jospa ens viikolla saatais plussa-uutisia...oikein paljon plussa-onnea!!

Minä täällä äsken näpyttelin ison pinon laskuja valmiiksi maksuun jotta sitten tilipäivinä rahat vaihtavat osoitetta, ai että tympäsi mutta minkäs mahdat yäk, kait se on niin että koyhän on vaan pakko iloita arkisista asioista ja haaveilla lottovoitosta !! Meillä raha-asiat sotki pahasti tuo miehen 2.n kk sairasloma kesä-heinäkuussa ja vieläkään ei ole sairaspäivärahoja Kelalta kuulunut kun koko ajan saa sinne toimittaa jos sun vaikka mitä lippua ja lappua.

Kuopukset syövät tuossa iltapalaa ja ysiltä pitäis olla jo hampaat pestynä sängyssä ja nukkua. Eilen illalla ei kauaa kuulunut höpötystä taitaa tuo eskari olla aika väsyttävää varsinkin kun toinen nukkuu siellä pikku unet mutta toinen ei.

Isäntä soitettiin taas tänäänkin ylitöihin, ihan hyvä että meni saa vähän välillä tienattua ; ) !

Tänään sain pyykkikorin pestyä vaihteeks tyhjäks ja kohta viikkailen entiset pyykit kaappiin ja laitan paikkoja muutenkin kuntoon niin on sitten aamulla mukavampaa lähteä töihin.

Viikonloppuna en ehdi paljoa tehdä kun olen töissä ja sunnuntai-iltana menen muun porukan perässä käymään mökillä kun on maanantai ja tiistai vapaata. Tosin maanantai-iltapäivästä on kotiuduttava kun koulu ja eskari alkaa ainakin meilläpäin tiistaina.

Nyt rupean patistelemaan neitokaisia hammaspesulle ja nukkumaan.

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Isotikru+lauma pikkutikruja 4 kpl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani, Shannon, että teille kävi taas niin. Niinkuin tuulitii kertoikin, niin meille voit aina tulla " puhumaan" . Halaus!

Toivottavasti Medisonin väellä oksutauti talttuu heti alkuunsa ja pääsette viikonloppuna juhlimaan häitä.

Niin ja myöhästyneet synttärionnittelut Mittumaarille!

Meidän väellä koulu alkoi jo eilen. Ensimmäiset kirjat on päällystetty. Ja ensimmäiset laput hukattu...; nelonen tuossa etsi lomaketta, jonka eilen illalla allerkirjoitin, äh!

Meillä vallitsee ihan uskomaton kaaos, joten tälläpäivälle ei tarvitse ohjelmaa miettiä. Huomenaamuna mun vanhempani tulevat tänne; alkaa perinteinen mehujen keitto. Eilen jo keittelimme yhden satsin ja saimme kotiin ihanan, syksyisen, tuoksun.

Hyvää viikonloppua kaikille. Peukkuja Röllille!

T: kuramyyrä

Vierailija
44/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medisonin perheelle tervehtymistä!!!!

Kuramyyrälle kärsivällisyyttä kaaokseen!

Omaa kaaosta odotellessa ja ensiviikon koulunalkuja.Tämä neiti nro 3 joka nyt on tämän syksyn YKKÖNEN,on sellainen haavelinnoissa kulkia että en käsitä.Aina omissa ajatuksissaan.Jos joltain on jotain kadonnut tai mehut kaatunut on tapaus selvä.Ihana prinsessa muttei aina perillä missä mennään.Katsotaan miten koulu lähtee sujumaan=)

Onko teillä kouluun mennessä jo luettu???

Meillä esikoinen osasi ihan muutaman" sanan" ui,ei,joi,voi ym helppoa.Oppi sitten lukemaan koulussa ekan kuukauden sisällä ja nyt lukee sujuvasti ja paljon.

Kakkonen ihan salaa oppi ilmeisesti esikolta kun 5,5v yht´äkkiä alkoi lukea.ensin meidän posteja niitä hakiessa ja sitten kaikkea muuta.Luultiin ensin että vaan menee arvaukset meidän nimien kanssa nappiin mutta lukeahan tyttö osasi.

Nyt tällä kolmannella ei ole hajuakaan lukemisesta.Kirjaimet osaa,siinä kaikki.Oma nimi ja perheen nimet tietysti osaa myös.

joo-Poistun taas hetkeksi!

Leanna ja 5 sekä uskomaton sissi rv 8 tasan(sissi olkoon nyt masukin nimi=))

Vierailija
45/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllille tsemppiä piinaviikkoon. Hyviltä nuo oireet kuullostaa, taidetaan saada seuraava jäsen plussakerhoomme:)

Ei ole ainakaan vielä kukaan muu taudin kourissa. Toivottavasti ei sitten ensi yönä aloita. Nyt rupeaa ihan sairaasti jännittämään miten tässä käy. Huomenna on sitten suuri päivä.

Harmittavasti alkaa nuo peltohommat. Ajattelin ottaa uudet keinot käyttöön, kun ei tuota miestä muuten kotosalla näy. Jospa sitä vaikka illalla poikkeaisi traktorinhytissä:) Vähän on kuuma ja hikinen paikka, mutta jospa saisi tuon miehen hetkeksi houkuteltua taukoa pitämään...

Tänään en aio tehdä yhtään mitään ylimääräistä. Olen vaan ja katson että kaikki on huomiseksi valmiina. Eilen sain järkyttävän silitettävien vaatteitten pinon silitettyä joten nyt ei muuta kuin rentoudutaan. Hömppäkirja käteen ja sipsipussi niin sillä selviää..

Medison ja kp10/(24)28

Vierailija
46/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken koululaiset ei kumpikaan osanneet lukea ennen koulun alkua eivätkä sielläkään mitenkään erityisen nopeasti oppineet. Ihan keskivertotahtia menivät ja kakkosen lukeminen on vieläkin hitaanlaista. Sen takia nyt kesän aikana on ylimääräistä lukemista harrastettukin, vapaaehtoisesti kun se ei suju.

Nyt eskariin menevä oppi viime joulukuussa lukemisen jalon taidon. Aloitti heti melko pitkistä sanoista ja lukuinto on lisääntynyt koko ajan. Päivittäin lukee lastenkirjoja mielellään. Itse olen ollut suunnilleen samanikäinen kun lukemaan opin.

Nyt takaisin siivouspuuhiin, sain imuroitua ja lattianpesu odottaa. Makaronilaatikko menee uuniin just, niin ehdin sen kypsyessä aloittelemaan pesu-urakkaa.

Vierailija
47/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannonille Halaus! ja voimia koettelemuksesta ylipääsyyn.

Jännä viikko Röllillä =) Toivottavasti saadaan ensviikolla onnitella.

Lukemisesta: meillä esikko osasi lukea jo eskarin puolessavälissä, eli kouluun mennessä ihan sujuvasti. Kakkonen taas muistaakseni oppi lukemaan vasta koulussa, tietysty esim. perheenjäsenten nimet osasi kirjoittaa jo eskarin alkaessa. Tuleva eskari kirjoittelee paljon " omia" sanoja, osaa muutaman nimen kirjoittaa ihan oikeinkin muttei vielä ole kovin innostunut lukemisesta. Vaan laskemisesta innostui tuossa keväällä hurjasti, ihan ykskaks kekkas että esim. 7+6=13 ja miinukset sujuu myös kunhan toinen luku pysyy alle kymmenessä ja toinen alle kahdenkymmenen. Toivottavasti tytön innostus ei lopahda =)

On: rv5+5 , epäuskoinen olo vieläkin vaivaa, liikoja ei uskalla toivoa, päivä kerrallaan eteenpäin

Marlett

(en vielä edes huhtikuisiin liittynyt)

Vierailija
48/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Shannonille vielä minultakin suuret pahoittelut. Voimia sinulle!

Tänään on taas käyty päiväkodilla koko poppoon kanssa harjoittelemassa. Ensi viikolla alkaa sitten kova arki; uusi työni alkaa ja pikkuisinkin aloittaa päiväkotiuransa!! Arvaatkaa, onko äiti ihan sydän sykkyrällä??! Silti kuitenkin ihan hyvillä mielin aloitellaan, eiköhän se siitä ala sujua. Niin se on muillakin pikkuhiljaa, kun on tässä tämän viikon vieraitakin lapsia paikanpäällä seuraillut.

Siivota taas pitäisi. Lattiat täynnä roinaa, että pitäisi kai siitä aloittaa..

Meidän nyt eskarin aloittava oppi pari kuukautta sitten tapailemaan Aku Ankoista niitä lyhyitä sanoja: kääk, auts jne. Kovasti nyt houkuttelen, että rohkaistuisi lukemaan muutakin. Välillä lukee maitopurkin kylkeä jne. Itse aikoinani opin myös kuusivuotiaana, joten samasta puusta on poika veistetty.

Mutta eiköhän taas pitäisi aloittaa tuo urakka, teekuppi tyhjeni juuri eli tauko taitaa olla ohi...

Suviruusu

Vierailija
49/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuo siun masu on niin iso, että kyllä kaikki sen jo näkeekin!" Tässä meidän esikon lohdullinen kommentti eiliseltä ja minä kun luulin vielä peitteleväni hetken.. Mutta vatsa on kyllä iso ja muutamana päivänä olen ollut tuntevinani hentoisia liikkeitäkin, en vaan uskalla niihinkään uskoa vielä.. Siskoni sanoi tänään, että sinusta kyllä ei mitenkään uskoisi, että olet raskaana, kun et puhu siitä just lainkaan. Ja näin onkin, mutta jotenkin en uskalla, suojelen itseäni, en vaan tiedä miltä.. Ja vakuutan itselleni ja muille, että kunhan olen käynyt ultrassa ja jos siellä kaikki ok, niin sitten rentoudun..

Eli siinä omaa oloa ja sitten G: Miten teidän kunnissa tarjotaan ultria? (Juu, Levinia-onnekas ultrataan aina, *katkeraa murinaa*, mutta entäs muut?) Meillä saa valita np-ultran tai rakenneultran, me ollaan aina valittu rakenneultra.

Shannonille voimahalaus ja vaikka tiedän, että tämä on laiha lohtu, niin onneksi meni kuitenkin kesken noin aikaisin. Tai itse koen niin, että mitä aiemmin, sitä parempi, VAIKKA ei sitä haluaisi kokea IKINÄ. Oma km oli rv 14+0 ja kaikki lääkäritkin ovat sanoneet, että se oli kohtuuttoman myöhään. Mutta ystävälläni oli rv 19+ ja hän oli tuntenut jo vauva liikkeetkin..eli uskon, että hällä vielä raskaampaa. Toisaalta lehtisessä, jonka sain sairaalasta sanottiin, että tavallaan viikoilla ei ole mitään väliä, menetys on silti elämän kokoinen..

Lukemaan oppimisesta.. Meillä kukaan ei ole vielä koulussa, mutta esikoinen oppi lukemaan täytettyään 5v. Itse asiassa hän oli pitkään sillä hilkulla, että miltei luki, mutta en halunnut " tuupata" häntä sillä saralla eteenpäin, ettei kukaan pääse sanomaan, että totta kai se lukee, kun äiti on opettaja ja on opettanut.. Keskimmäinen on nyt reilut 4v. eikä ole tippaakaan kiinnostunut kirjamista ja hyvä näin, ehtii sitä..

Vaan nyt väsäämään ruokaa, meillä tällä viikolla aikataulut mättävät pahemman kerran, vaikka tarkoitus oli ruveta rytmittymään arkirytmeihin..

Mittumaari plus tyttötrio plus Helmi 15+1 (ja hentoisia liikkeitä..)

Vierailija
50/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin ettivani lohturunoa Shannonille!! Mulla oli kortti jossa oli aivan ihana lohturuno, mutta enhan ma sita tahan hataan loytanyt: joten sanattomana nyt sitten sua lohdutan!

Juttuja nyt luin, monta sivullista, enka kylla enaa muista yhtaan mita piti kommentoida! Edellispaivana sitten syntyi miehen siskon eka tytteli; siita ollaan niin innoissamme ja siella aikakin on niin kulunut vastasyntynytta pidellessa etten ole koneelle ehtinyt!

Mutta mies on edelleen lomalla, joten aika kuluukin rantaillessa. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
51/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kp 10 on tanaan ja eilen pupuiltiin sitten ekaa kerran kumeitta... tanaan mulla on ollu kovia toispuoleisia vatsakipuja, mutta etta jo nyt olis ovis(?) tuntuu hirmu aikaiselta!

Vierailija
52/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet kyllä lisääntyy uhkaavasti, eli väsyttää, pissittää... äkästyttää ja paniikkihäiriöisenä hormoonitasapaino ilmeisesti heittää, kun kohtauksia on ollut enemmän kuin normaalisti... hmm.

Tänään haettiin vanhimmanpojan uudet rillit ja olin jo ostamassa testiäkin, mutta eihän tuossa paikalisessa s.marketissa mitään testejä ollut...

Ai niin ja vähänväliä pahaolo...

tosin en vieläkään voi uskoa että voisi käydä tuuri, että kun mies on ilmoittannu ettei enään meille muksuja tule niin huis , luonto päättäisi toisin.. hmmm. interesting??

Vierailija
53/69 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja negaa näytti, mutta eipä ole menkkojakaan vielä.

Vierailija
54/69 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinialle pupuilu intoa ja pois pois turhat vatsakivut!

Jos nyt tärppää,koska la?

Meillä aamuyöstä herätty raivokohtaukseen.Pienin huusi kurkku suorana puoli tunti kunnes nukahti nyyhkyttäen kainaloon.Siitä nukuimme kymmeneen ja nyt tuntuu että päivä karkasi enkä saa aikaan mitään...

Täytyy yrittää tsempata.

Leanna ja viisikko kera sissin 8+1

Vierailija
55/69 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et ootte olemassa. Mä oon ollu väsymyksestä ja surusta aivan turta. Nukuttais vaan koko ajan eikä jaksa oikein mitään. Vuotoa on ollut vaihtelevasti. Vasta eilen tuntu käynnistyvän kunnolla. Pari päivää meni tosi pienellä vuodolla. Ajattelin jo et jotain on vialla, kun kaikki ei vuodakaan pois ja joudun vielä kaavintaan tai jotain. Eipä mulla oo oikein ketään joka oikeesti ymmärtäis mitä käyn läpi. Tää on sellaista hiljaista ja syvää surua.Kyllähän ne muutamat joille oon asiasta kertonut yrittävät lohduttaa, mut tuntuu, et ihmiset ajattelee, et kun on jo näinkin monta lasta, niin pitäis vaan yrittää iloita niistä ja olla niistä onnellinen. Tottakai iloitsen heistä ja rakastan heitä yli kaiken, mut ei se silti tarkoita, et mulla ei oo oikeutta surra kahta pienenpientä enkelilastani. He ovat ajatuksissani mukana ja tulevat aina olemaan. Oma mies on myöskin hankala tapaus. Ei osaa surra sellaista joka ei ollut hänelle vielä konkreettista. Hänen tyylinsä on jatkaa elämää niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ja se ärsyttää mua suunnattomasti, kun toinen ei ymmärrä ollenkaan.

Nyt pitää mennä laittamaan lounasta pöytään. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti. Röllille pahoittelut negasta!

Shannon ja nelikko sekä 2 pikkuenkeliä jotka nyt kulkevat tiiviisti mukana ajatuksissani

Vierailija
56/69 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niinkuin monesti olen kertonut niin tein useamman testin kaksosia odottaessani ja vasta oisko ollut kp 42-45 näytti positiivistä joten toivoa veilä on !!

Tulin hetki sitten töistä ja olen ihan töttöröö, ei töissä ollut mitenkään erikoisen rankkaa mutta nämä helteet..plääh ei sais valittaa kohtahan se syksy tulee sateineen ja pimeineen mutta kuitenkin...

Ukko-kulta lähti koiruuden kanssa lenkille ja lupasi ruuankin väsätä joten helpolla tosiaan tänään pääsen ; )

Nyt sain vihdoin päätettyä minkäväristä Arabian Teema sarjaa alan kerätä ja keltaisen valitsin, nyt on ostettu 6 kpl matalia ruokalautasia ja jatkossa tilipäivisin hankin lisää osia.

Ostin eilen 4 kpl ja työmatkalla poikkesin hakemaan vielä 2 lisää, olivat tarjouksessa 26 cm ruokalautanen keltaisena maksoi 5,50 Arabian ja Iittalan myymälässä. Muut sarjan tuotteet olivat normaalihintaisia ja joku toinenkin väri oisko valkoinen oli noiden ruokalautasten osalta tarjouksessa.

Noh nyt menen hetkeks makoilemaan sohvalle ja miettimään, että mistä aloittaisin tämän mökin siivoamisen...tai sitten alan nukkumaan pikku päikkärit ; )

T. Isotikru

Vierailija
57/69 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp. 1/28. kele hitsi sentään..

Vierailija
58/69 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tulla vaikea yo- oon kylla sen verran kasvoista palanut etta herkkua ei oo... oma vika!

Leannalle; etta jos tassa kuussa tarppais, niin vauvalaskurin mukaan LA olis 9.5.2007! Ihan hyva aika tuokin vaikka mielellani oisin pari viikkoa siihen viela lisannyt! (hullu kun oon ja puoltosissani uskon siis horoskooppimerkkeihin: harka ei oo suurimpia suosikkejani, ainakaan lapsissa!)

Mun muksut on esikko leijona, kaks seuraavaa kaloja ja nelonen on kaksonen... ja aikas hyvin pitaa luonteet paikkaansa.

Mun piti jotain kysyakin; tulis vaan takaisin mieleen...

Hmmmmmm* mietiskelen....

ei nyt just tuu mieleen, joten heipat vaan kaikille!

Vierailija
59/69 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja täti aina nokkaansa tunkemassa vääriin paikkoihin!

Nukutus taisto takana nuorimman kanssa ja nyt aijon täällä netissä roikkua,omaa laatuaikaa=)

Toivotaan Levinialle toukokuun tuhisijaa!!!!

leanna ja viisikko kera sissin 8+1

Vierailija
60/69 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne ukot on ympäripuhuttavissa..keino pitää vaan keksiä !!

Käytiin äsken katsomassa kohta neliviikkosia kiinanharjakoiranpentuja mutta ihme ja kumma " koiravauvakuume" ei iskenyt.