Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50 v eronneella miehellä mahdollisuuksia sinkkumarkkinoilla?

Vierailija
14.02.2021 |

Lapset jo muuttaneet pois kotoa eli ne ei ole esteenä.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yli 40v niin ylimitoitetut kuvutelmat itsestään..

;)

No, nyt loppu tommonen paasaus. Setä pian tulee ja vie tytön😘

mies53v

Vierailija
82/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdatte persoonallisuuden ja henkisen puolen. Kun kroppa, tulot ja arki miehellä kunnossa niin usein luonteessa sakkaa kovasti. Monella luonnevikaa.

Näin se menee. Ulkoisilla kriteereillä hyvät paljastuvat itsekeskeisiksi, määräileviksi narsisteiksi. Heillähän on (omasta mielestään) vara valita pinon päältä ja jos nainen ei täytä kaikkia toiveitaan, vaihdetaan toiseen. Miehen persoona on siis mätä.

Siellä toisessa päässä ei olla nokonuukia, mutta eipä ole miesreppanassakaan kehumista, eli ei semmoinen nyvääjä tuo naisen elämään mitään lisäarvoa.

Ne tavalliset, mukavat ja normaalit miehet ovat edelleen varattuja eivätkä tule eroamaan omasta aloitteestaan.

Vietin varmaan 10 v eri deittisaiteilla 45-55 -vuotiaana, eikä sieltä mitään kunnollista jäänyt käteen. Kyllä tuli nähtyä monenlaista tallaajaa. Luovutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on av-raati tehnyt päätöksen eli ei toivoa 50 v miehillä ;D. Naisillahan on aina vientiä... ;))) oli ylipainoa tai ei, oli eronnu monta kertaa tai ei..jne :). Mutta se on hienoa että mammat tietää meidän miesten puolesta!!

Kato sun ongelma on siinä et naiset ei vingu minkä tahansa suhteen perään. Kaltaisesi määrittelee oman arvonsa, onko sitä suhdetta vai ei. Ja uskon sulla ei ole kuin jossain nettikuvitelmissasi.

Vierailija
84/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistus tosielämästä

Asiaa on kysyttävä myös 50-vuotiaalta, valkoiselta heteromieheltä. Kirjailija ja toimittaja Roman Schatz tosin kertoo puhelimessa täyttävänsä kohta 58 vuotta, mutta pystyy vahvistamaan tutkimustuloksen.

– Arkielämässäni en tee kyllä yhtään mitään sillä, vaikka olisinkin jonkun mielestä viehättävä. Mutta muistan, että kun 30-vuotiaana löysin ensimmäisen harmaan hiukseni, olin että voi helvetti.

– Nyt olen täysharmaa ja huomaan, että siitä on pelkästään hyötyä!

Schatz veikkaa, että viisikymppisen miehen lumovoima liittyy osittain siihen, että hänellä on luultavasti rahaa (”paitsi ei mulla”) tai jonkinlainen asema. Osittain kyse on iän tuomasta viisaudesta.

– Kyllä osa meistä viisastuu! Minä ainakin olen pitkäjänteisempi, suvaitsevaisempi, anteeksiantavaisempi ja ymmärtäväisempi ihminen ja rennompi isä ja rakastaja nyt kuin kolmekymppisenä. Tässä iässä miehellä on joka päivä riski saada sydäninfarkti, aivoinfarkti ja kolme syöpää. Tietoisuus siitä muuttaa elämänasennetta.

Schatz muistelee, että kolmekymppisenä elämäntilanne ei tukenut rentoutta: yhtä aikaa piti suorittaa isyyttä, uraa ja avioliittoa, ja missään ei pystynyt onnistumaan tarpeeksi hyvin.

– Se oli idioottimaista aikaa. Nyt mun ei tarvitse enää miettiä, mitä musta tulee isona tai näyttää maailmalle – tai edes omalle faijalle, koska hän on kuollut.

mies53v

Vierailija
85/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuska pois, huomio terveelliseen elämäntapaan ja ulkonäön fiksausta.

Miehen tulee miettiä, mitä haluaa suhteelta ja tähdätä sitten sellaiseen, eikä vain deittailla ihan ketä vaan.

Vierailija
86/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset elää mieluustikin yksin, kunhan ukko lähtee seikkailemaan sille vehreälle laitumelle..

Mies on usein ikävä kyllä ikuinen uhmaikäislapsi.

Vierailija
87/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomimiehet uhkuu sitä naisv ihaa? Joku sotako syyllinen ja akkavalta vei miehen roolit..

Suomimiehet eivät vihaa ketään :) Suomimiehet ovat maailman kuninkaita.

Vierailija
88/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomimiehet uhkuu sitä naisv ihaa? Joku sotako syyllinen ja akkavalta vei miehen roolit..

Jumalan terve, tuo tuli veli suoraan sydämmestä ja elävästä elämästä

mies53v

Vierailija
89/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol tarkoitat prinssinnakki. Tanskalaiset taas mmmmmmm

Vierailija
90/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Suomimies on aina kuninkaani ja minä suomimiehen kuningatar 😊

Vierailija
91/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tämä sama katkera perusjamppa mäntsälästä tms jatkaa naispettymystään.. josko menisit nyt vaan äitisi luo kylään. Ai niin, välit poikki. Eikö kukaan nainen jaksa puhaltaa pipiiiin.. Grow up mään.

Vierailija
92/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol tarkoitat prinssinnakki. Tanskalaiset taas mmmmmmm

Isolle isoa ja pienelle pientä.

Vierailija
93/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ottaa hauskanpitoa varten, yhteen en muuttaisi tai muutenkaan sotkisi omia "kuvioita" (rahoja, asuntoa) keskenään. Lähtökohtaisesti eronnut mies on itselleni iso turn-off, erityisesti jos on lapsia. Lieventävä asianhaara toki on, että lapset ovat aikuisia.

Toivottavasti tärppää!

Vierailija
94/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset, mieleltään ja ulkoiseltaan, ikään ja kokoon latsomatta saavat ihailua ja rakkautta loppuelämän - toisin kuin nämä katkerat sinkkusetämiehet. Kitkeryys ei kaunista, teuvo. Nunnatkin rakastavat elämää pitkäikäsiksi ilmqn valiukkoja.

Vierailija
95/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomimiehet uhkuu sitä naisvihaa? Joku sotako syyllinen ja akkavalta vei miehen roolit..

Paremminkin toisinpäin, naiset vihaa keski-ikäisiä miehiä ja luulevat itse olevansa ikinuoria ja niiiiin haluttuja kiloistaan huolimatta!

Vierailija
96/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes teuvo jo chattaamaan.. 😘 josko sieltä tärppäisi?

Vierailija
97/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin ottaa hauskanpitoa varten, yhteen en muuttaisi tai muutenkaan sotkisi omia "kuvioita" (rahoja, asuntoa) keskenään. Lähtökohtaisesti eronnut mies on itselleni iso turn-off, erityisesti jos on lapsia. Lieventävä asianhaara toki on, että lapset ovat aikuisia.

Toivottavasti tärppää!

No tällä miehellä ei ole rahasta puutetta. Mutta naisena annoin hänelle ensimmäisenä neuvon, pidä rahat erillään, sillä lähipiirissä sattunut useampi tapaus, jossa eronneet naiset on selkeästi olleet uuden miesystävän rahojen perässä. Että osaa ne naisetkin..

ap

Vierailija
98/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomimiehet uhkuu sitä naisvihaa? Joku sotako syyllinen ja akkavalta vei miehen roolit..

Paremminkin toisinpäin, naiset vihaa keski-ikäisiä miehiä ja luulevat itse olevansa ikinuoria ja niiiiin haluttuja kiloistaan huolimatta!

Voi sua teuvo boy. Kilot ein ketään rumenna, mutta rumat keski ikäiskatkerien miesten mielet kyllä. Kiloista pääsee eroon, tyhmistä mielistä ei. 😙

Vierailija
99/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako naisia 10 kg ylipaino vatsan alueella

Ei haitannu ainakaan mun eksän kohdalla edes 20 kg möhömaha. Eksä tuli siihen tulokseen pari vuotta sitten 55-vuotiaana että nuori uusi vaimo ratkaisee kaikki ongelmat ja niin se sitten varmaan ratkaisikin, koska mies meni kimppaan 21 v itseään nuoremman naisen kanssa eikä möhömaha haitannut kumpaakaan. Pakko myöntää että eksän uusi vaimo on tosi nätti, hoikka ja urheilullinen. Ite oon 53 v ja ulkonäön suhteen elämä on ollu silkkaa alamäkeä.

Vierailija
100/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menes teuvo jo chattaamaan.. 😘 josko sieltä tärppäisi?

Onko mamma siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän