Onko 50 v eronneella miehellä mahdollisuuksia sinkkumarkkinoilla?
Lapset jo muuttaneet pois kotoa eli ne ei ole esteenä.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin ottaa hauskanpitoa varten, yhteen en muuttaisi tai muutenkaan sotkisi omia "kuvioita" (rahoja, asuntoa) keskenään. Lähtökohtaisesti eronnut mies on itselleni iso turn-off, erityisesti jos on lapsia. Lieventävä asianhaara toki on, että lapset ovat aikuisia.
Toivottavasti tärppää!
No tällä miehellä ei ole rahasta puutetta. Mutta naisena annoin hänelle ensimmäisenä neuvon, pidä rahat erillään, sillä lähipiirissä sattunut useampi tapaus, jossa eronneet naiset on selkeästi olleet uuden miesystävän rahojen perässä. Että osaa ne naisetkin..
ap
Sinulla rahaa ole. Kitisijä ollut naisten rahojen perässä..
Joskus miehet voivat kuvitella ostavansa naisen kiintymyksen rahalla. Ja sitten, kun se on nounou, väitetään muuta. Seen this.
Ovatko markkina-arvohörhöt jo sabotoineet koko ketjun?
Joskus miehet voivat kuvitella ostavansa naisen kiintymyksen rahalla. Ja sitten, kun se on n ounou, väitetään muuta. Seen this.
Yli 35v sinkkumies ei ole enää puoleensavetävä. Lähinnä kätösiinsä. Naisviha kehittynyt. Ei kiitos. Saati yli nelikymppinen eronnut. Tai koskaan naista edes saanut suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet litteävatsainen karjalanpiirakoita leipova NHL-tähti, niin on mahdollisuuksia
näillä eväillä pärjää jo parikymppisten sinkkumarkkinoilla
Hmmmm...mutta kuka haluaa niitä 50 vuotiaita naisia? Ylipaino, taloudelliset ongelmat, murkut vielä nurkissa.. jne
Katsos kun naiset ei kaipaa miehiä ylipäätään, kuin ehkä siinä nuoruuden hetken huumassa. Sie et teuvo ymmärrä.. kuka haluaisi 50+ vuotiaan mieslapsen nurkkiinsa? No one.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuutesi ovat hyvät tai erinomaiset jopa, jos olet hyvännäköinen, normaali ja työelämässä mukana eikä sulla ei ole alkoholin kanssa ongelmia.
Ainoa ongelma alkoholin kanssa kun se on loppu, eheheheheheh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako naisia 10 kg ylipaino vatsan alueella
Ei haitannu ainakaan mun eksän kohdalla edes 20 kg möhömaha. Eksä tuli siihen tulokseen pari vuotta sitten 55-vuotiaana että nuori uusi vaimo ratkaisee kaikki ongelmat ja niin se sitten varmaan ratkaisikin, koska mies meni kimppaan 21 v itseään nuoremman naisen kanssa eikä möhömaha haitannut kumpaakaan. Pakko myöntää että eksän uusi vaimo on tosi nätti, hoikka ja urheilullinen. Ite oon 53 v ja ulkonäön suhteen elämä on ollu silkkaa alamäkeä.
Suomalainen +50 nainen on ruma, lihava, ilkeä ja katkera. Se on tappava yhdistelmä. Siitä syystä miehet vaihtavat nuoriin ja mukaviin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hmmmm...mutta kuka haluaa niitä 50 vuotiaita naisia? Ylipaino, taloudelliset ongelmat, murkut vielä nurkissa.. jne
Ei kukaan.
Tietysti on mahiksia. Ikä on vain numero, riippuu ihan siitä millainen tapaus muuten olet.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47- vuotias nainen ja minulle kelpaisi ihan normaali mies. Työssäkäyvä, edes vähän liikuntaa harrastava, terveellisesti elävä (ei tupakkaa, vähän vain alkoholia) ja tervepäinen. Naamalla ei niin suurta merkitystä ja saa sitä vatsaakin vähän olla. Tärkeintä olisi, että tultaisiin hyvin juttuun.
Tää on paha. 47v nainen ei halua pappaa ,vaan omanikäsen. Ja 47v mies haluaa nuoremman.
N36, miesystävä 54v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haitannu ainakaan mun eksän kohdalla edes 20 kg möhömaha. Eksä tuli siihen tulokseen pari vuotta sitten 55-vuotiaana että nuori uusi vaimo ratkaisee kaikki ongelmat ja niin se sitten varmaan ratkaisikin, koska mies meni kimppaan 21 v itseään nuoremman naisen kanssa eikä möhömaha haitannut kumpaakaan. Pakko myöntää että eksän uusi vaimo on tosi nätti, hoikka ja urheilullinen. Ite oon 53 v ja ulkonäön suhteen elämä on ollu silkkaa alamäkeä.
Suomalainen +50 nainen on ruma, lihava, ilkeä ja katkera. Se on tappava yhdistelmä. Siitä syystä miehet vaihtavat nuoriin ja mukaviin naisiin.
No mutta sehän on kiva jos niitä löytyy. Ei kenenkään pidä väkisin roikkua suhteessa, jossa kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ;). Ei kiitos mulle, ennemmin ilman jos ei normaalipainoista löydy.
Ei ole mahiksia edes 40plussilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ;). Ei kiitos mulle, ennemmin ilman jos ei normaalipainoista löydy.
Teuvo nyt sitä kaljapurkin korkkia kiinni ja töihin. Nakkikiskalla voisi olla sulle joku sopiva tytsy. 😉 ja kaljamahasta ei tykkää kukaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä vaan tulee katkera, kun on riittävästi altistunut suomalaisen miehen myrkylliselle seuralle. Säälittää ne nuoret, mukavat naiset, seuraavat uhrit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Valehtelevatko ne miehet, jotka täällä vouhkaavat että 80% eroista tulee naisen aloitteesta?
Ainakaan varastomiehen statuksella et treffeille tule pääsemään.