Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50 v eronneella miehellä mahdollisuuksia sinkkumarkkinoilla?

Vierailija
14.02.2021 |

Lapset jo muuttaneet pois kotoa eli ne ei ole esteenä.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”

Ainoastaan, jos on ulkonäkö, hygienia, mielenterveys ja käytöstavat kunnossa. Useimmilla kun ei ole tuossa iässä. Käytännössä eroon on aina joku syy ja yli 40-vuotiaissa sinkkumiehissä harvemmin löytyy mieleltään tervettä miestä.

Vierailija
42/147 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”

Niin siis mistä miehistä? Kyllä mä uskon, että itsestään huolta pitävällä, terveelliset elämäntavat omaavalla, komealla ja hyväkroppaisella, taloutensa hyvin hoitaneella viisikymppisellä miehellä voi olla vientiä. Mutta olisi hulluutta ajatella, että kenellä tahansa viisikymppisellä miehellä on tämä tilanne. Ei ole. Kyllä se on marginaalinen vähemmistö. Ja siksi heillä sitä vientiä onkin. Suurin osa miessinkuista on ihan sekundaa. Nainen kuin nainen on mieluummin ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mistä miehistä? Kyllä mä uskon, että itsestään huolta pitävällä, terveelliset elämäntavat omaavalla, komealla ja hyväkroppaisella, taloutensa hyvin hoitaneella viisikymppisellä miehellä voi olla vientiä. Mutta olisi hulluutta ajatella, että kenellä tahansa viisikymppisellä miehellä on tämä tilanne. Ei ole. Kyllä se on marginaalinen vähemmistö. Ja siksi heillä sitä vientiä onkin. Suurin osa miessinkuista on ihan sekundaa. Nainen kuin nainen on mieluummin ilman.

tota... naissinkut on ihan yhtä sekundaa, nekään ei kelpaa niille sekundamiehille jotka luulee, aivan kuten sinäkin, olevansa jotenkin parempia kuin ovatkaan.

Epäilemättä olette mielummin ilman sitä jonka saisitte koska se on jo jossain pahnan pohjilla.

Vierailija
44/147 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan, jos on ulkonäkö, hygienia, mielenterveys ja käytöstavat kunnossa. Useimmilla kun ei ole tuossa iässä. Käytännössä eroon on aina joku syy ja yli 40-vuotiaissa sinkkumiehissä harvemmin löytyy mieleltään tervettä miestä.

totta, ne on usein olleet naisten kanssa tekemisissä jopa 20 vuotta. Vähemmästäkin voisi tappaa itsensä

Vierailija
45/147 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tota... naissinkut on ihan yhtä sekundaa, nekään ei kelpaa niille sekundamiehille jotka luulee, aivan kuten sinäkin, olevansa jotenkin parempia kuin ovatkaan.

Epäilemättä olette mielummin ilman sitä jonka saisitte koska se on jo jossain pahnan pohjilla.

Mistä ihmeestä luit että olen sinkku? En ole. Mä nappasin yhden niistä kelvollisista.

Vierailija
46/147 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 34v ja mies 51v kun tapasimme, olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta ja on yksi yhteinen lapsi. Mies ok-tuloinen duunari, ei mikään rikas. Olen itsekin ihan ok-tuloinen enkä ole koskaan miestä valinnut tulojen perusteella. Mua ottaa niin päähän ajatus, että kaikki naiset muka juoksee rahan perässä. Kuvottava ajatus, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa parisuhteessa pelkän rahan takia.

Vierailija
47/147 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin USA:ssa, jossa sosiaaliturvaa ei ole. Suomessa tilanne on toinen.

Mistä lähtien Mia on naisia ja miehiä parittanut yhdysvalloissa? PUhui ihan suomesta.

Siis tämä samainen valmentaja joka pari vuotta hoki ettei viiskymppistä naista huoli kuin seitsemänkymppiset papat. Sitten meni itse viisikymppisenä naimisiin ikäisensä hyvin säilyneen miehen kanssa.

Vierailija
48/147 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on löytänyt katkera viiskymppinen tiensä palstalle...

Vierailija
49/147 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin kertoa, että vientiä tulee riittämään omanikäisissä. Itse havittelen max. 35-vuotiasta. Yhtäkään en ole saanut. Ikäni 51 vuotta.

Minulla on aivan toisenlaiset kokemukset. Vientiä tuntuu olevan ikäluokista, jotka eivät edes kiinnosta. Ikää vuoden vähemmän kuin sinulla ja kaksi jo kohta aikuista lasta. Ihmiset kyllä ikääntyvät eri tavalla. Lykkyä kumppanin hakuun.

Teidän ikäiset tulkitsee vienniksi sen, että parikymppiset yhtäkkiä puhuu teidän kanssa vapautuneesti ja rohkeasti - olettehan kategoriassa papparaiset. Oikeaa vientiä on toteutunut seksi/parisuhde.

Vierailija
50/147 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä olevan :( ei nykynaisille kelpaa tavis mies.

Vierailija
51/147 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tuota ole väittänytkään. Ei kaikilla 2 kypäsillä naisilla tai miehilläkään ole vientiä. Ihme yleistämistä.

Vierailija
52/147 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos on siisti ja sporttinen ja sosiaalinen.

Vierailija
53/147 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin pitäisi löytyä naisia, joilla on lapset muuttaneet pois kotoa, samasta ikäluokasta ja hieman nuoremmistakin. Ainakin pk-seudulta ja sillä oletuksella, että on jotakuinkin normaali, kunnollinen ihminen.

Vierailija
54/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy sitte millään.

Vierailija
55/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Vierailija
56/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Se, että vietät sunnuntaiaamupäivää vauvapalstalla kysellen moista herättää kyllä epäilyksiä, mutta ikä ei ole ongelmasi.

En itsestäni kysele, vaan tutun eronneen puolesta. Kun ei tunnu millään löytävän uutta kumppania

Lisään vielä että mielestäni hänen ainoa paheensa vähäisen ylipainon lisäksi, on valitettava nuuskan käyttö :(. Voiko tämä olla selittävä tekijä, että kaikki tapailut jää lyhyeen?

Nuuskan käyttö on kuvottavaa.

Vierailija
57/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako naisia ylipaino ja orastava alkoholismi?

Vierailija
58/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yrittääkö se tosiaan pokata ystäväni aviomiestä silmiemme edessä? Kyllä vain!"

Anteeksi, pakko tulla kysymään. Oletko sä sinkku?

Tuijotamme ystäväni kanssa seurueen keskellä pyrähtänyttä tyttöä ihmeissämme.

Myöhemmin samana iltana toinen neito tulee kysymään mieheltä tulta. Hän kertoo olevansa kyllästynyt nuoriin neitsytpoikiin, nyt hän haluaisi oikean miehen. Vaikka sellaisen kuin kaverini aviomies. Minä en meinaa pysyä naurultani tuolilla - ihan absurdia!

Kun sama tilanne toistuu loppuillasta kolmannen kerran, alkaa hymy hyytyä jo minunkin huulillani. Tajuan, että vuosien vieriessä on tapahtunut jotain salakavalaa. Me olemme kyllä kaikki ikääntyneet ihan samaa tahtia. Olemme saaneet lapsia, makselleet asuntolainojamme ja suhanneet tukka putkella työn ja päiväkodin väliä. Mutta jostain syystä tällainen seesteinen varhaiskeski-ikäisyys pukee miehiä huomattavasti paremmin. Minä ja ystäväni - entiset ihanuudet! - olemme nuorempien silmissä väsähtäneitä tuulipukumammoja, charmantisti harmaantuvat miehet taas, hmmm, varsin potentiaalisia.

No, aina voi lohduttautua sillä, että onneksi ei sentään ole erehtynyt naimaan mitään teemuselännettä. Silloin se elämä vasta sietämätöntä olisikin.

Vierailija
59/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ex löysi itselleen hieman alle viiskymppisenä oikein kivan vanhemman naisen

Vierailija
60/147 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdatte persoonallisuuden ja henkisen puolen. Kun kroppa, tulot ja arki miehellä kunnossa niin usein luonteessa sakkaa kovasti. Monella luonnevikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän