Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko puolisoltasi jonkun lahjan/eleen ystävänpäivänä?

Vierailija
14.02.2021 |

Itse herään aina ennen miestä. Menin keittiöön keittämään kahvia ja pöydällä odotti kukka sekä suklaarasia, kukassa viestinä pieni runo. Ilahdutti kovasti!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja herkkuja kyllä❣️

Vierailija
2/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kummallista olis jos vaihdeltais jotain ystävänpäivälahjoja. Ei kumpikaan perusteta turhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin kummallista olis jos vaihdeltais jotain ystävänpäivälahjoja. Ei kumpikaan perusteta turhasta.

Ei mekään. Inhoan kaikkea mitä kalenterin mukaan pitää tehdä.

Teennäistä pazkaa😣

Vierailija
4/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tästä heti alkuun mukava ja positiivinen ketju :D Perin suomalaista kertakaikkiaan

Vierailija
5/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta eipä yllätä kun en koskaa muutakaan muistamista ole saanut.

Vierailija
6/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa tästä heti alkuun mukava ja positiivinen ketju :D Perin suomalaista kertakaikkiaan

Ai sä tykkäät tästä jenkkilästä tulleesta kauppiaiden tienestipäivästä?

Vierailija
7/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes muistanut koko teennäistä päivää, kunnes aukaisin facen ja siellä oli näitä liibalaabaa-toivotteluja.

Mutta tuollahan tuo mies keittiössä lauleskelee ja leipoo pullaa. Laskiaissunnuntai nääs.

Vierailija
8/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan huomiota, muistamista ja rakkautta päivittäin ❤

Vierailija
9/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miellän ystävänpäivän ystävien/kaverien päiväksi, en rakastavaisten päiväksi niin kuin jenkkilässä.

Vierailija
10/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ystäviä, mutta myös enemmän kuin ystäviä,: rakastavaisia, aviopari. Huomioimme toisiamme pitkin vuotta, vietämme hääpäivää ja lähettelemme ystävänpäiväkortteja ystäville.

Vierailija
11/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kahvi oli keitetty kuten muinakin aamuina ❤

Vierailija
12/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aamulla piirtänyt ryppyreikänsä ympärille pienen sydämen ja pyllisti minulle vienosti.

Vierailija
13/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muinakin päivinä eli ei muistanut mitenkään.

Vierailija
14/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakuta ärsyttää ystävänpäivään kytköksissä oleva jenkkihenkinen kaupallisuus, niin onko sille pakko alistua ja antaa sen määrittää ystävien/rakastettujen huomioimisen?

Minä en ole parisuhteessa nyt, mutta lähetin muutamalle kauempana asuvalle ystävälleni kortit ja syömme yhdessä lounasta parhaan ystäväni kanssa myöhemmin tänään ystävänpäivän kunniaksi. Ostin hänelle myös pienen lahjan. Aion soittaa vanhemmilleni tänään ja toivottaa hyvää ystävänpäivää heillekin.

Mikään noista asioista ei ole sellainen, mitä en voisi tehdä muinakin päivinä, mutta en näe mitään haittaa siinä, että yritän tuoda hyvää mieltä läheisilleni - vaikka sitten syynä sille, miksi juuri tänään, olisikin joku kaamea ja epäpyhä jenkkijuhla.

Vierailija
15/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotakuta ärsyttää ystävänpäivään kytköksissä oleva jenkkihenkinen kaupallisuus, niin onko sille pakko alistua ja antaa sen määrittää ystävien/rakastettujen huomioimisen?

Minä en ole parisuhteessa nyt, mutta lähetin muutamalle kauempana asuvalle ystävälleni kortit ja syömme yhdessä lounasta parhaan ystäväni kanssa myöhemmin tänään ystävänpäivän kunniaksi. Ostin hänelle myös pienen lahjan. Aion soittaa vanhemmilleni tänään ja toivottaa hyvää ystävänpäivää heillekin.

Mikään noista asioista ei ole sellainen, mitä en voisi tehdä muinakin päivinä, mutta en näe mitään haittaa siinä, että yritän tuoda hyvää mieltä läheisilleni - vaikka sitten syynä sille, miksi juuri tänään, olisikin joku kaamea ja epäpyhä jenkkijuhla.

Juuri näin. En ymmärrä mikä kammo ihmisillä on tällaisia juhlapäiviä kohtaan, ihanaahan se vain on että välillä on jotain vähän erikoisempaa. 

Vierailija
16/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Mies mököttää eikä puhu minulle, koska en antanut hänelle eilen peppuseksiä.

Vierailija
17/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain halin, pusun ja ystävänpäivätoivotuksen. Sitten mies lähtikin koiran kanssa ulos ja minä aloin siivoomaan. Ei me mitään lahjoja toisillemme ostella, kuin synttäreinä ja jouluna.

Vierailija
18/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksen kuten muinakin aamuina

Vierailija
19/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.Kaverilta sain kukkasen.

Vierailija
20/31 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain halin, pusun ja ystävänpäivätoivotuksen. Sitten mies lähtikin koiran kanssa ulos ja minä aloin siivoomaan. Ei me mitään lahjoja toisillemme ostella, kuin synttäreinä ja jouluna.

Tämähän on juuri ihana ele, ei sen enempää tarviikaan. AP