Saitko puolisoltasi jonkun lahjan/eleen ystävänpäivänä?
Itse herään aina ennen miestä. Menin keittiöön keittämään kahvia ja pöydällä odotti kukka sekä suklaarasia, kukassa viestinä pieni runo. Ilahdutti kovasti!
Kommentit (31)
En, enkä haluakaan saada. Olen periaatteesta koko ystävänpäivää vastaan.
Mies toi mulle aamulla kukkia ja minä leivon ystävänpäiväkakun. :)
Vierailija kirjoitti:
No en. Mies mököttää eikä puhu minulle, koska en antanut hänelle eilen peppuseksiä.
Yllätä se erolla.
Vierailija kirjoitti:
taas pitää naisia lahjoa ja nostaa jalustalle, voi jeesus
Ainoa kuvailemasi kaltainen viesti koko ketjussa oli numero 16, jossa lahjottava ja ylennettävä oli kylläkin mies eikä nainen. Voi jeesus, todellakin.
Halaus kun odoteltiin aamukahvin tippumista. Ei varmaan liittynyt ystävänpäivään mitenkään vaan eiliseen teinin 3h kaverivierailuun...vietettiin koko se aika vällyjen välissä :)
Mies siivosi kissanvessan, kissanhiekkaroskiksen ja vaihtoi uudet hiekat sekä vei roskapussit roskiin 🥰
Sain.
Haukut ja moitteet, enkä ollut kerinnyt edes sängystä nousemaan.
Sain myös selibaattia.
Ihana päivä!
Syntymäpäiväni oli vasta ja sain erityisen ja erittäin kovasti toivomani lahjan, eli uudet sukset.
Mieheni myös muisti minua vasta kauniilla korulla ihan sattuneesta syystä. Joten sovimme että lahjoja ei ystävänpäivälle osteta.
Jos joku nyt ihmettelee missä miehen lahja, mies sai myös vasta minulta aivan erityisen jutun, jota pyysi.
Silti, mies lupasi kokata spesiaaliruokalajiaan ja mä aion leipoa jotain hyvää.
Teinit lupasivat siivota huoneensa, joka onkin aivan ihmeellinen tapahtuma;);)
Oli kirjoittanut parvekkeelle lumeen toivotuksen. <3
taas pitää naisia lahjoa ja nostaa jalustalle, voi jeesus