Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen kyllä Paula Vesalan puolella

Vierailija
13.02.2021 |

Oikeassahan hän on siinä että on aivan älytöntä että kaljalla saa istua mutta saman kokoisessa tilassa sama määrä ihmisiä ei voi kuunnella esim musiikkia.
Toiseksi. Eihän hän nyt puhunut lähinnäkään vain artistien ja taiteilijoiden tilanteesta.

Tapahtumiin liittyy roudareita, lavastushenkilökuntaa, äänentoistosta vastaavia, puvustajia, kampaajia... Jne

Suhteessa tämän taudin vaarallisuuteen rajoitukset on liian sekavat ja kovat.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin olis kaikkea kaikille...baareissa enemmän fyrkkaa kuin tapahtuma-alassa...tai valtion kustantamassa kulttuurissa.

Vierailija
2/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne maskit kerta nyt suojaa hiin helkkarin hyvin niin eikös halukkaat voisi istua teattereissa ne maskit naamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten tajua että tilanne voisi olla katastrofi kuten Ruotsissa, ellei näitä rajoituksia olisi? 

Vierailija
4/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin arvosta tätä nykyistä viihdekultturin yli ihannointia mutta periaatteessa olen Vesalan linjoilla kyllä.

Vierailija
5/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paola Vesala on Suomen moraalinen pääministeri !!1

Vierailija
6/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vesala sellainen j ännätyttö kun uskaltaa noin äksyillä pääministerille?

Vierailija
7/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sitten tajua että tilanne voisi olla katastrofi kuten Ruotsissa, ellei näitä rajoituksia olisi? 

Niin, että karaokebaarissa voi hirveessä jurrissa huutaa menemään, mutta esim teatterissa ei voi istua muutaman penkin välein maskit päässä? Käy järkeen.

Vierailija
8/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaikkien rajoitusten vastustajien puolella.

Vierailija
9/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tämä epäloogisuus näissä rajoituksista mättää ja on jotenkin tekopyhää.

Vierailija
10/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä.on rahat loppumassa.

Vierailija
11/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Vesala sellainen j ännätyttö kun uskaltaa noin äksyillä pääministerille?

Ei ehkä kannattaisi. 

Marin on osoittautunut aika kitkeräksi emännäksi, joka ei loukkauksia anna anteeksi. Eihän pääministerin tarvitse omia käsiään liata jonkun mitättömän viihdetähden tuhoamiseksi. Aika näyttää saako Vesala enää keikkapaikkoja vuokralle tässä maassa.

Vierailija
12/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että karaokebaarissa voi hirveessä jurrissa huutaa menemään, mutta esim teatterissa ei voi istua muutaman penkin välein maskit päässä? Käy järkeen.

Jotenkin turhauttavaa tätä aina selittää kun persut eivät vaan kykene ymmärtämään. PERUSTUSLAKI KIELTÄÄ BAARIEN SULKEMISEN ILMAN VALMIUSLAKIA. JULKISET TILAT KUTEN TEATTERIT, MUSEOT VOIDAAN SULKEA LAIN MUKAAN, JA KEIKOILLA 10 HLÖ KOKOONTUMISRAJOITUKSET VOIDAAN TEHDÄ PERUSTUSLAIN MUKAAN. KONTAKTIEN RAJOITTAMINEN KAIKIN KEINOIN ON RATKAISEVAA, JA SILLOIN SULJETAAN MITÄ VOIDAAN. UUSI TARTUNTATAUTILAKI ON EDUSKUNNAN KÄSITTELYSSÄ JA SIELTÄ SAADAAN KEINOT MYÖS BAARIEN JA KARAOKEN SULKEMISEEN ILMAN VALMIUSLAKIA.

Vierailija
13/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#Minä olen Paula

Vierailija
14/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinkin olisi Vesalan puolella ellei nyt olettaisi uransa ja kansan suosion takia jotenkin olevan edullisempaa yrittää näytellä suurta virusta vastaan taistelevaa johtajaa 🙄

Vierailija
15/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pelkää Paulaa?

Vierailija
16/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten vaikeaa se on ymmärtää/muistaa/tajuta että ravintoloita ei voi hallitus määrätä suljettavaksi jos valmiuslaki ei ole voimassa. Kulttuuririennot voi. Ja ilmeisesti nämä "minä minä ja mun napa" - aristit haluaa Suomeenkin ruumisrekat. Voisivat pikkuisen ajatella muutakin kuin omaa napaansa. Ja jos oikeasti ajattelisivat niitä roudareitaan, niin olisivat jo ajat sitten järkänneet hyväntekeväisyyskonsertteja netin kautta. Että melkoisen tekopyhää touhua.

Vierailija
17/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tässä ole mitään järkeä.

Rajoitukset on tässä suhteessa naurettavia.

Teatterissa pystyisi hyvin noudattamaan rajoituksia ja turvavälejä.

Juuri on myös todettu, että esim julkisissa ei tartuntoja ole, koska maskeja käytetään.

Myös keikkoja voisi pitää niin että maks 10 ihmistä paikalla ja esiintyjä tarpeeksi kaukana, muut istuvat turvavälein.

Miten meinaatte että jengi istuu siellä baareissa? No toisten vieressä nauravat, huutavat ja pärskivät.

Toinen hulluus on mm se, että oma lapseni saa harrastaa joukkueessa, koska on alle 20 vee. Mutta juuri 20 v täyttäneet eivät saa treeneihin tulla.

Siis urheilemaan, pitämään kunnosta huolta.

Mutta he voivat sitten halutessaan nähdä baarissa treenien jälkeen!

Alatko ymmärtää ???

Vierailija
18/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt naistaiteilijan pitäisi vain tyytyväisenä pitää suunsa kiinni kun on NAISET JOHDOSSA. Sitähän he on vaatineet.

Vierailija
19/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin turhauttavaa tätä aina selittää kun persut eivät vaan kykene ymmärtämään. PERUSTUSLAKI KIELTÄÄ BAARIEN SULKEMISEN ILMAN VALMIUSLAKIA. JULKISET TILAT KUTEN TEATTERIT, MUSEOT VOIDAAN SULKEA LAIN MUKAAN, JA KEIKOILLA 10 HLÖ KOKOONTUMISRAJOITUKSET VOIDAAN TEHDÄ PERUSTUSLAIN MUKAAN. KONTAKTIEN RAJOITTAMINEN KAIKIN KEINOIN ON RATKAISEVAA, JA SILLOIN SULJETAAN MITÄ VOIDAAN. UUSI TARTUNTATAUTILAKI ON EDUSKUNNAN KÄSITTELYSSÄ JA SIELTÄ SAADAAN KEINOT MYÖS BAARIEN JA KARAOKEN SULKEMISEEN ILMAN VALMIUSLAKIA.

Minkä takia perustuslaki kieltää baarien sulkemisen ilman valmiuslakia? Eikö baarit ole julkisia tiloja? Voiko yksityisiä teattereita pitää auki?

Vierailija
20/43 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulalla on oikeasti ihan pointtia tuossa, mitä sanoo, mutta ulosanti on niin kärkästä ja syyllistävää, etten arvosta tuollaista tyyliä. Kirveet ja itsemurhapuheet voisi jättää pois. Korona kun ei ole nostanut itsemurhakuolleisuutta yhtään; itse asiassa itsemurhia tehtiin koronavuotena vähemmän kuin monena edellisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan