Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun intohimo ylitti ulkoiset ennakkoluulot

Vierailija
13.02.2021 |

Oletko kokenut suurta intohimoa, nautintoa tai rakkautta ihmisen kanssa, johon et ensinäkemältä ollut yhtään ihastunut? Saiko upea seksi sinut rakastumaan ihmiseen, jota olit pitänyt rumana? Löysitkö sielunkumppanin hänestä, josta et ensinäkemältä olisi uskonut? Kiinnostaa tällaiset kokemukset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En nyt sielunkumppanuudesta tiedä mutta jostain kohtalonoikusta.

Vierailija
2/4 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Aloitan itse.

Nuorena opiskelijana ihastuin nettituttavuuden perusteella reilusti itseäni vanhempaan mieheen. Hän oli hyvin heittäytyvä ja intohimoinen viesteissään, eikä hänen postaamastaan pikkukuvasta oikein saanut selvää (1990-luvun lopulla). Viesteilimme kiihkeästi pari viikkoa, kunnes kutsuin hänet viikonlopuksi luokseni kaukaiseen opiskelukaupunkiini. 

Säikähdin heti tavatessa: Noin vanha, noin ruma, apua! Vieraanvaraisuus oli kuitenkin minulle selviö, olinhan hänet itse kutsunut. Menimme opiskelijakämpälleni, juttelimme, laitoimme ruokaa, ilmapiiri alkoi sulaa. Yötä kohti oli selvää, että nukkuisimme yhdessä. En oikeastaan enää nähnyt, että hänen ulkonäkönsä olisi ollut minusta vastenmielinen. Hän oli ihmisenä kiinnostava ja kiehtova. Hän oli tuonut minulle kauniin ja viisaan kirjan, joka liittyi opintoihini ja elämänfilosofiaani ja kosketti sydäntäni.

Kun valot sammutettiin, oli vain ihojen kosketus ja kuiskaukset. Hän oli aivan uskomaton rakastaja. Hän teki minulle jotain sellaista, mitä kukaan toinen ei ole tehnyt, en oikein edes tiedä, mitä: jotenkin värisytti sormiaan sisälläni valtavan nopeasti ja taitavasti niin että laukesin kerta toisensa jälkeen huutaen. Rakastelumme oli ihmeellistä. 

Aamulla oli taas vähän vieras olo. Kävimme ulkona syömässä, keskustelu oli vähän vaivautunutta. Oli selvää, ettei meistä mitään tule sillä ikäerolla ja elämäntilanteiden erilaisuudella. Mutta kiitin häntä yksityiskohtaisesti ihmeellisestä yöstä, jonka muisto viipyili vielä kauan. Siitä on nyt 20 vuotta, en muista hänestä enää kuin etunimen, mutta muistan tämän: ulkonäkö voi pettää, vaatimattoman olemuksen takana voi olla upea ihminen, joka koskettaa syvältä niin henkisesti kuin fyysisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina.

Minäkin hullaanuin seksiin 52 v sitten ja se jatkuu yhä.

Kotibileissä kaverin luona tapasin aivan mitäänsanomattoman tyypin, mutta ajauduimme illan mittaan sänkyy , mutta ei varsinaisesti harrastettu seksiä, kun ei ollut ehkäisyä, mutta kaveri sai minut syttymään ikuisella liekillä.😘

Vierailija
4/4 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt joskus päinvastoin. Komea pakkaus, mutta...Jospa se on niin, että ei niin hyvännäköinen tietää, että pitää panostaa hiukan enemmän pitääkseen sen jonka haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi