Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä en muista "panojani" nimeltä, en muista useimpien ulkonäköä (saatan muistaa tissien tai peban muodon), en tunnistaisi jos tulisi vastaan arkitilanteessa :)

Vierailija
13.02.2021 |

Naisia on tullut ja mennyt sinkkuna ja erojen jälkeen ja välillä avioliitonkin aikana M43

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja peba muuttuu vuosien varrella

Vierailija
2/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaan kannattaa mennä lääkäriin, eihän me täälä palstalla sua voida auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnetonta elämääsi. Etkö rakastanut niitä joiden kanssa olit pidempään?

Vierailija
4/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "miehenä"? Olet itse yhtä yhdentekevä.

Vierailija
5/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: En minäkään naisena niitä muista. Useimmat heistä eivät merkinneet mitään. Näitä on kymmenittäin.

Vierailija
6/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muistisairaus joku leveilyn aihe?

Vierailija
7/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla miesten suhteen. Mua kiinnostaa vain oma nautinto jos haen helppoa seuraa. En tunnistaisi kadulla... Parisuhteeseen tai ylipäätään seurusteluun haen toki toisenlaisia miehiä.

Vierailija
8/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi millään muistaa kaikkien ulkonäköä, peppua, taikka tissejä. Nimistä puhumattakaan.

On aivan riittävästi jos muistaa ensimmäisen ja viimeisimmän.

Vierailija
9/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole "panoja" vaan ihan panoja. Ja hoitoja, kokeiluja, nussimisseuraa. En varmasti tunnistaisi kadulla jotain viikon teiniritsaa (aka itseäni n. 10v nuorempi) vuosien takaa tai hotellihuoneherrasmiestä jostain Vantaa hotellista vuonna 2016 puhumattakaan festarihassutteluista.

So what?

Olen nainen

10/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: En minäkään naisena niitä muista. Useimmat heistä eivät merkinneet mitään. Näitä on kymmenittäin.

Miten te ette muista niitä? Miehenä minullakin on ollut kaatoja aika liuta mutta kaikkien nimet, kasvot ja perusasiat muistan. Joskus niitä on tullut tuolla kadulla vastaankin ja ollaan muutama kerta vähän naurahdettukin niitä iltoja muistellessa. Outoa, jos ei edes kaadon nimeä muista. 

Vierailija
11/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En kyllä edes tunnistaisi pippeliä, en mä niitä katso. 

t: nainen

Vierailija
12/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, ei noita kaikkia edes tarvitse muistaa

Vierailija
13/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, useimmat on unohtuneet, lähinnä pidempään suhteeseen kelpuutetut muistuu mieleen. Nykyisessä työssäni kohtaan paljon ihmisiä, ja hyvinkin joku voi tulla työasioissa vastaan ilman että edes hoksaan asiaa. Kaikista ei jää muistijälkeä.

Vierailija
14/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te ette muista niitä? Miehenä minullakin on ollut kaatoja aika liuta mutta kaikkien nimet, kasvot ja perusasiat muistan. Joskus niitä on tullut tuolla kadulla vastaankin ja ollaan muutama kerta vähän naurahdettukin niitä iltoja muistellessa. Outoa, jos ei edes kaadon nimeä muista. 

Mä en edes ole kysynyt yhden illan juttujen nimiä...

t: nainen, eri

Vierailija
15/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan kaikki 48 ja olis hämmentävää jos en muistais

Vierailija
16/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, Pertti kirjoittaa nyt ihan itsenään eikä 'naisena'.

17/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes ole kysynyt yhden illan juttujen nimiä...

t: nainen, eri

Haha onpa outoa! Kyllä yhden illan jutussa on kumminkin se erilainen yhden illan fiilis kun tietää, että se on hetken huumaa. Vaikka se onkin pelkkä kaato niin jotenkin hassua, ettei edes nimeä tiedä. 

Vierailija
18/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sopimatonta ja moraalitonta elostelua. housut jalassa kuuluu pitää.

😬

Vierailija
19/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jsjbsbsns

Vierailija
20/51 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen nainen, ja ole huoleti, en minäkään kaikkia panojani muista, ja en niitäkään, kenelle en edes antanut, vaikka annoin ymmärtää, että antaisin, mutta silti loppupelissä en antanutkaan, ihme että selvisin nuoruudessani hengissä - kuitenkin.

Olen siis yli 60 v. nainen naimisissa ollut jo niin kauan, ettei tunnu missään, vaikken saisi enää yhtään panoa loppuelämässäni, niin paljon on tullut naitua, mutta saman kanssa ja kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme