Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä en muista "panojani" nimeltä, en muista useimpien ulkonäköä (saatan muistaa tissien tai peban muodon), en tunnistaisi jos tulisi vastaan arkitilanteessa :)

Vierailija
13.02.2021 |

Naisia on tullut ja mennyt sinkkuna ja erojen jälkeen ja välillä avioliitonkin aikana M43

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, säästyy kiusallisilta tilanteista jos sattumalta kohtaa vaikka työelämässä

Vierailija
42/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista minäkään, vaikka nainen olen. 2010-luvun hoidoista tunnistaisin varmuudella yhden, luultavasti toisenkin, mutta en ole varma edes montako heitä oli. Sitä vanhemmista tunnistaisin vain ne, joiden kanssa oli myös parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muistisairaus joku leveilyn aihe?

Eipä tuo minusta mitään muistisairautta indikoi. Ihan fakta on, että jotain 1980- tai 1990-luvun hoitoja on aika mahdotonta muistaa, jos on viettänyt reipasta seksielämää. Ja miksi ei olisi, jos pitää seksistä?

Nainen

Vierailija
44/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Point being..?

Vierailija
45/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aloittajan pointti?

Vierailija
46/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Olen nainen, ja ole huoleti, en minäkään kaikkia panojani muista, ja en niitäkään, kenelle en edes antanut, vaikka annoin ymmärtää, että antaisin, mutta silti loppupelissä en antanutkaan, ihme että selvisin nuoruudessani hengissä - kuitenkin.

Olen siis yli 60 v. nainen naimisissa ollut jo niin kauan, ettei tunnu missään, vaikken saisi enää yhtään panoa loppuelämässäni, niin paljon on tullut naitua, mutta saman kanssa ja kauan.

Hauska huomata, että täällä on muita saman ikäluokan ihmisiä. Itse olen vielä hitusen alle 60, mutta tuossa edellä juuri totesin, etten muista edes 2010-luvulta varmuudella, montako oli, saati että muistaisin nimiä tai ulkonäköä. On varmasti aika uskottavaa, etten todellakaan muista ihmisiä jostain 1970-luvun lopusta lähtien sitäkään vähää.

Olen elämässäni ollut pari pitkää jaksoa sinkkuna enkä näe siinä yhtään mitään ongelmaa, että sinkkukin haluaa seksiä.

Vierailija
47/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nähnyt henkilön yhden kerran - niin seuraavana päivänä ei todellakaan muista koko ihmistä. Näin se vain menee lähes kaikilla. Oliko tämä jotenkin avautumisen arvoista?

Vierailija
48/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "miehenä"? Olet itse yhtä yhdentekevä.

Paras rooli. Pelkät juhlat ilman loppusiivousta. Siihen pääsee miehistä vain parhaat. Pytyn jynssäys vertauskuvallisestikin jää betoille

Huonoin. Saat seksiä joskus joltakin. Pitkössä parisuhteessa sitä saa tuhansia kertoja, sen rakkaan kanssa, joka tietää mistä tykkäät.

Siivooja hoitaa jynssäykset.

Ei vaan paras. Se joka saa joltain saa muiltakin. Parisuhdebeta saa siltä yhdeltä joka taas on saanut alfoilta. Hierarkian alhaisin rooli.

Seksin määrän kannalta paras. Hyvää haluaa enemmänkin kuin kerran.

Vierailija
49/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään muista kuin niiden nimet jonka kanssa olen asunut. En kysele nimiä kun ei kiinnosta. Entä sitten ap? Luuletko olevasi tosi kovakin tyyppi? Kuule, sä olet kusipää. Me kummatkin ollaan. Se ei ole hienoa vaan säälittävää.

Vierailija
50/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkäån kyllä kasvoja muista. Sen sijaan muistan hyvinkin tarkkaan talon, millainen asunto oli ja valokuvantarkkoja pätkiä seksisessioista. Ja jotain triviaaleja yksityiskohtia tyyliin: suosikkikauluspaita unohtui naisen luo, hipsin ennen aamua omille teilleni tms.

Vierailija
51/51 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mahtaneet olla kummoisia panoja? Muistavatkohan he sinut, mitä luulet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi