Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan löydä puolisoa

Vierailija
13.02.2021 |

Otsikossa se ongelma. Biologinen kello tikittää, mutta en tiedä haluanko lapsia täysin yksin. Onko joku onnistunut vielä 35+ iässä löytämään kunnollisen miehen ja saamaan perheen? Kertokaa niitä rohkaisevia tarinoita.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkottaa vaan että rimasi on ylhäällä kuten pitääkin olla. Lapset voi tehdä yksinkin. Ja sitäpaitsi kohta niitä ekasta liitostaan irtoavia alkaa olla tarjolla, sillai se menee. Ovat ehtineet kunnolla aikuistua.

Oi, tuo uusperhearki. Nykyajan Via Dolorosa!

Joo, ei IKINÄ uusperhettä! Ihan kauheaa, jos molemmilla on ennestään pieniä lapsia.

No, minulla ei ole lapsia, vielä. Mutta en myöskään haluaisi ottaa käytettyä miestä, juuri niiden uusioperheongelmien vuoksi. 

Vierailija
42/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonex kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Liian vanha olet, sori. Lapsia haluavat miehet katsovat kyllä nuorempaa.

Niin. 

Huvittaa vaan toisaalta nuo tinderissä ja muissa deittipalstoilla päivystävät 40+ miehet jotka luulevat edelleen saavansa sen 23-vuotiaan naisen tulevien lastensa äidiksi. Ehkä omat toiveeni on yhtä epärealistiset, että löytäisin jonkun suunnilleen samanikäisen miehen jolla ei ole vielä lapsia mutta joka haluaisi vielä perheen. 

Älä välitä provoilijoista. 35-vuotias nainen ei todellakaan ole liian vanha. Hyviä miehiä on, mutta toki korona-aikana ei välttämättä helppoa tavata. Tinder ei käsittääkseni ole paras paikka vakavaan seuranhakuun. En ole siellä itse, mutta eikö aika moni ole siellä seksiseuraa vailla? Onhan näitä treffisivustoja, jotka keskittyvät vakavampaan parinmuodostukseen, kuten eliittikumppani.

Tunnen useampia pariskuntia, jotka ovat tavanneet vasta lähempänä neljää kymppiä ja perustaneet perheen. Tai oikeastaan pariskunnan miehet olleet jo ylikin 40v. Tsemppiä!

Kiitos rohkaisevasta viestistä! Tuo eliittikumppani kyllä kuulostaa jotenkin kauhelta, en koe olevani mitään "eliittiä" enkä halua myöskään miestä joka kokee niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis? 🥺

Kokemukseni mukaan ne jotka väittävät olevansa kilttejä on yleensä niitä pahimpia pettureita. Ja ei kiinnosta pettävät miehet, etsin jotain vakavaa ja pysyvää. Pettäjät pariutukoot keskenänsä. 

Miten sellainen joka ei koskaan ole ollut naisen kanssa voisi olla petturi? Olisit hänen elämänsä ainoa nainen. Ilman sinua kilttismies on neitsyt vielä vanhainkodissa.

Ei minulla tai kenelläkään muullakaan naisella ole velvollisuutta ottaa jotain reppanaa peräkammarinpoikaa puolisokseen. 

Vierailija
44/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uneksi unelmamiehestä, mutta anna mahdollisuus myös sellaiselle, joka ei ole ihan kaikilta osin juuri sinun unelmasi mukainen. Ajattele mieluummin ”tänään voi olla se päivä, jolloin hän tulee vastaan ja tutustumme” kuin ”en vaan löydä puolisoa”.

Hyvää kannatta odottaa. Nyt olet odottanut. On sinun vuorosi löytää hänet ja hänen vuoronsa löytää sinut! Onnea unelmien toteutumiseen.

T. Sinua vanhempana unelmansa kohdannut

Kiitos rohkaisevasta viestistä!

Vierailija
45/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit yhtää loukkaava tommone, et 35-vuotiaissa ei olis kunnollisii miehii… Onnee vaa etsintää, tuut tarvii sitä, ku tolla tavalla ajattelet miehistä. :)

Vierailija
46/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, sillä en halua, että äitini joutuu hautaamaan tyttärensä ennen omaa kuolemaansa.

Ap

Tämä ei oikea ap vaan joku trolli. 

Vierailija
47/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä merta edemmäs kalaan. 

No, nyt itse asiassa tekisi mieli mennä. Ainakin täällä Helsingissä on todella kova kilpailu kunnollisista miehistä. 

Vierailija
48/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Ei sit yhtää loukkaava tommone, et 35-vuotiaissa ei olis kunnollisii miehii… Onnee vaa etsintää, tuut tarvii sitä, ku tolla tavalla ajattelet miehistä. :)

No ainakin täällä Helsingissä vaikuttaisi menevän niin, että ne 35-miehet jotka haluavat parisuhteen ja joille kelpaa tavallinen nainen, ne on parisuhteissa. Sitten kaikenlaista vonkaajaa ja vänkääjää on kyllä vapaana, tai niitä joilla on jo lapsia tms. 

Vierailija
49/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

No ainakin täällä Helsingissä vaikuttaisi menevän niin, että ne 35-miehet jotka haluavat parisuhteen ja joille kelpaa tavallinen nainen, ne on parisuhteissa. Sitten kaikenlaista vonkaajaa ja vänkääjää on kyllä vapaana, tai niitä joilla on jo lapsia tms. 

Just joo. :D Also, tääl oon lukenu, et yksinhuoltaja voi olla kunnollinen nainen. Miks sama ei päde myös miehii? Kyl vika on sius, eikä kaikis suomalaisis miehis…

Vierailija
50/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Just joo. :D Also, tääl oon lukenu, et yksinhuoltaja voi olla kunnollinen nainen. Miks sama ei päde myös miehii? Kyl vika on sius, eikä kaikis suomalaisis miehis…

Ihan niinkuin yhtä lailla sinunkaan ei tarvitse ottaa ketään yksinhuoltajaa jos et halua, niin ei tarvitse minunkaan. Haluaisin saada omia lapsia. 

Vierailija
51/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään kilttis ei ole oikeasti kiltti. 

Vierailija
52/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, päätin ladata tinderin uudestaan! 

Vierailija
53/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille sanotaan, että vedä käteen vastaavassa tilanteessa.

olen todennut sen hyväksi neuvoksi. metoon vuoksi en lähesty enää naisia, enkä pyri aktiivisesti parisuhteeseen

Vierailija
54/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nyt itse asiassa tekisi mieli mennä. Ainakin täällä Helsingissä on todella kova kilpailu kunnollisista miehistä. 

helsinki on täynnä junantuomia naisia metsästämässä lentäjälääkäriä. siellä on naisia paljon enemmän kuin miehiä. ei kaikki voi voittaa

Vierailija
55/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Liian vanha olet, sori. Lapsia haluavat miehet katsovat kyllä nuorempaa.

Mieshän voi hommata lapsia päälle viisikymppisenäkin.

Heidän kannattaa katsoa keski-ikäisiä naisia, ei niitä nuoria opiskelijatyttöjä.

Tämä on käytännössä totta, mutta todellisuudessa vain n 1% miehistä saa lapsia yli 50-v iässä. Eli eipä sitä juurikaan tapahdu.

Vierailija
56/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvalinta päättää ketkä saavat lapsia. Heikoin aines putoaa pois.

No jaa... Ainakin omalta entiseltä koululuokaltani eniten lapsia on hommanneet ne jotka eivät kouluttautuneet ja jäivät samalle kylälle. Itse muutin muualle ja meni vuosia saada ystäväpiiri mutta siitä ei kumppania löytynyt, eikä myöskään yliopistolta. Tietysti ehkä se on parempi näin, kaikkien ei pidä lisääntyä. Mutta en voi myöskään adoptoida koska olen aiemmin sairastanut masennuksen, se on adoption este. 

eli mielestäsi masentunut yliopiston käynyt on parempaa ainesta kuin terve omalle kylälle jäänyt?

Vierailija
57/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helsinki on täynnä junantuomia naisia metsästämässä lentäjälääkäriä. siellä on naisia paljon enemmän kuin miehiä. ei kaikki voi voittaa

Mikä tämä lentäjälääkärijuttu on, en minä ainakaan sellaista haluaisi kumppanikseni. Joku opettaja esim olisi paljon kiinnostavampi tyyppi todennäköisesti. 

Vierailija
58/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvalinta päättää ketkä saavat lapsia. Heikoin aines putoaa pois.

No jaa... Ainakin omalta entiseltä koululuokaltani eniten lapsia on hommanneet ne jotka eivät kouluttautuneet ja jäivät samalle kylälle. Itse muutin muualle ja meni vuosia saada ystäväpiiri mutta siitä ei kumppania löytynyt, eikä myöskään yliopistolta. Tietysti ehkä se on parempi näin, kaikkien ei pidä lisääntyä. Mutta en voi myöskään adoptoida koska olen aiemmin sairastanut masennuksen, se on adoption este. 

eli mielestäsi masentunut yliopiston käynyt on parempaa ainesta kuin terve omalle kylälle jäänyt?

Miten niin? Minähän totesin että ehkä parempi näin. En ole vielä tehnyt lopullista päätöstä aionko hankkia lapsia vai en. Ja eihän se välttämättä enää onnistu, kun ikää on jo kuitenkin 35. 

Vierailija
59/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille sanotaan, että vedä käteen vastaavassa tilanteessa.

olen todennut sen hyväksi neuvoksi. metoon vuoksi en lähesty enää naisia, enkä pyri aktiivisesti parisuhteeseen

Naiskunta on varmaan ihan tyytyväinen ettei kaltaisesi miehet lähesty ketään :)

Vierailija
60/82 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksinen kirkko? Siellä on vapaita perhekeskeisiä miehiä. Kinkereihin voi osallistua muutkin.