Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan löydä puolisoa

Vierailija
13.02.2021 |

Otsikossa se ongelma. Biologinen kello tikittää, mutta en tiedä haluanko lapsia täysin yksin. Onko joku onnistunut vielä 35+ iässä löytämään kunnollisen miehen ja saamaan perheen? Kertokaa niitä rohkaisevia tarinoita.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Liian vanha olet, sori. Lapsia haluavat miehet katsovat kyllä nuorempaa.

Mieshän voi hommata lapsia päälle viisikymppisenäkin.

Heidän kannattaa katsoa keski-ikäisiä naisia, ei niitä nuoria opiskelijatyttöjä.

Toisaalta viiskymppisen miehen ei kannata enää lisääntyä, ihan jo tilastollisesta näkökulmasta. Kun lapset on aikuisia, niin mies on vanha äijänkäppyrä eikä enää ehdi nähdä omia lapsenlapsiaan. Ja vanha isä lisää keskenmenoriskiä, autismin ja skitsofrenian riskiä jne. 

Vierailija
22/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvinkin mahdollista, ei siinä mitään. Pitää vain olla avoimesti liikkeellä. Liki aina jos naisella on vaikeuksia löytää miestä, kyse on listanaisesta. Eli sellaisesta joka tosiasiallisesti suojelee itseään ihastumiselta kehittämällä tiukan vaatimuslistan, jonka kanssa etsii miestä. Nainen tietää alitajuisesti, ettei listan mukaista miestä voi ikinä löytyä, eli riskiä ihastumisesta ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole löytänyt? Millaisia aloitteita olet tehnyt mielenkiintoisille miehille?

Vierailija
24/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat vaihtoehtosi ovat varmaan yrittää löytää joku nuorempi ulkomaalainen mies tai joku reippaasti vanhempi poikamies.

Voi olla. Olisi ihanaa kommunikoida samalla äidinkielellä, mutta ehkä se on epärealistinen toive. Minua lähestyy deittipalstoilla huomattavan usein ulkomaalaiset miehet, suomalaiset tekevät paljon vähemmän aloitteita. Ehkä pitäisi antaa mahdollisuus... 

Nuorempiakin miehiä olen kokeillut, juuri vähän aikaa sitten päättyi yhden nuoremman miehen kanssa suhde siihen että totesin etten voi odottaa vuosikausia perheen perustamista jos toinen meinaa jahkailla seuraavat viisi vuotta haluaako niitä lapsia vai ei... 

Vierailija
25/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvalinta päättää ketkä saavat lapsia. Heikoin aines putoaa pois.

No jaa... Ainakin omalta entiseltä koululuokaltani eniten lapsia on hommanneet ne jotka eivät kouluttautuneet ja jäivät samalle kylälle. Itse muutin muualle ja meni vuosia saada ystäväpiiri mutta siitä ei kumppania löytynyt, eikä myöskään yliopistolta. Tietysti ehkä se on parempi näin, kaikkien ei pidä lisääntyä. Mutta en voi myöskään adoptoida koska olen aiemmin sairastanut masennuksen, se on adoption este. 

Vierailija
26/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis? 🥺

Kokemukseni mukaan ne jotka väittävät olevansa kilttejä on yleensä niitä pahimpia pettureita. Ja ei kiinnosta pettävät miehet, etsin jotain vakavaa ja pysyvää. Pettäjät pariutukoot keskenänsä. 

Vierailija
27/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat vaihtoehtosi ovat varmaan yrittää löytää joku nuorempi ulkomaalainen mies tai joku reippaasti vanhempi poikamies.

Voi olla. Olisi ihanaa kommunikoida samalla äidinkielellä, mutta ehkä se on epärealistinen toive. Minua lähestyy deittipalstoilla huomattavan usein ulkomaalaiset miehet, suomalaiset tekevät paljon vähemmän aloitteita. Ehkä pitäisi antaa mahdollisuus... 

Nuorempiakin miehiä olen kokeillut, juuri vähän aikaa sitten päättyi yhden nuoremman miehen kanssa suhde siihen että totesin etten voi odottaa vuosikausia perheen perustamista jos toinen meinaa jahkailla seuraavat viisi vuotta haluaako niitä lapsia vai ei... 

Totta kai annat mahdollisuuden jos on fiksuja tyyppejä. Ehkä tietyt kulttuurit kiertäisin kaukaa, mutta ulkomaalainenkin mies voi olla aivan hyvä. Itse olen seurustellut latinon kanssa ja suosittelen lämpimästi.

Vierailija
28/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkottaa vaan että rimasi on ylhäällä kuten pitääkin olla. Lapset voi tehdä yksinkin. Ja sitäpaitsi kohta niitä ekasta liitostaan irtoavia alkaa olla tarjolla, sillai se menee. Ovat ehtineet kunnolla aikuistua.

Oi, tuo uusperhearki. Nykyajan Via Dolorosa!

Joo, ei IKINÄ uusperhettä! Ihan kauheaa, jos molemmilla on ennestään pieniä lapsia.

Vierailija
29/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Niin. 

Huvittaa vaan toisaalta nuo tinderissä ja muissa deittipalstoilla päivystävät 40+ miehet jotka luulevat edelleen saavansa sen 23-vuotiaan naisen tulevien lastensa äidiksi. Ehkä omat toiveeni on yhtä epärealistiset, että löytäisin jonkun suunnilleen samanikäisen miehen jolla ei ole vielä lapsia mutta joka haluaisi vielä perheen. 

Älä välitä provoilijoista. 35-vuotias nainen ei todellakaan ole liian vanha. Hyviä miehiä on, mutta toki korona-aikana ei välttämättä helppoa tavata. Tinder ei käsittääkseni ole paras paikka vakavaan seuranhakuun. En ole siellä itse, mutta eikö aika moni ole siellä seksiseuraa vailla? Onhan näitä treffisivustoja, jotka keskittyvät vakavampaan parinmuodostukseen, kuten eliittikumppani.

Tunnen useampia pariskuntia, jotka ovat tavanneet vasta lähempänä neljää kymppiä ja perustaneet perheen. Tai oikeastaan pariskunnan miehet olleet jo ylikin 40v. Tsemppiä!

Vierailija
30/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan ne jotka väittävät olevansa kilttejä on yleensä niitä pahimpia pettureita. Ja ei kiinnosta pettävät miehet, etsin jotain vakavaa ja pysyvää. Pettäjät pariutukoot keskenänsä. 

Miten sellainen joka ei koskaan ole ollut naisen kanssa voisi olla petturi? Olisit hänen elämänsä ainoa nainen. Ilman sinua kilttismies on neitsyt vielä vanhainkodissa.

Vierailija
31/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Heidän kannattaa katsoa keski-ikäisiä naisia, ei niitä nuoria opiskelijatyttöjä.

Toisaalta viiskymppisen miehen ei kannata enää lisääntyä, ihan jo tilastollisesta näkökulmasta. Kun lapset on aikuisia, niin mies on vanha äijänkäppyrä eikä enää ehdi nähdä omia lapsenlapsiaan. Ja vanha isä lisää keskenmenoriskiä, autismin ja skitsofrenian riskiä jne. 

Eikö kukaan muistanut kertoa tuota Sauli Niinistölle, kun Jenni Haukio haaveili lapsesta?

Vierailija
32/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Eikö kukaan muistanut kertoa tuota Sauli Niinistölle, kun Jenni Haukio haaveili lapsesta?

No hän on hieman huono esimerkki, koska harvalla miehellä on yhtä hyviä geenejä lähtökohtaisestikaan kuin Niinistöllä. Oikeustieteellinen korkeakoulututkinto, Suomen valtionvarainministeri, EKP:n varapääjohtaja, Suomen suosituin presidentti sitten Kekkosen, hengissä ja terve tuon ikäisenä vaikka on tupakoinut ja elänyt erittäin stressaavaa elämää, kohtuullinen vartalonkoostumus vaikka osteria ja mäskiä on varmasti notkunut pöydissä missä Sauli on istunut. 

Siinä on varaa menettää matkan varrella hiukan ja silti tulee vielä ihan hyvää jälkikasvua. 

Tavallisella miehellä ei ole likikään yhtä paljoa varaa menettää geeniensä särmää ennen niiden siirtämistä eteenpäin. 

Vierailija
33/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No hän on hieman huono esimerkki, koska harvalla miehellä on yhtä hyviä geenejä lähtökohtaisestikaan kuin Niinistöllä. Oikeustieteellinen korkeakoulututkinto, Suomen valtionvarainministeri, EKP:n varapääjohtaja, Suomen suosituin presidentti sitten Kekkosen, hengissä..."

Miten geenit liittyvät suoritettuihin opintoihin tai töihin? Onko joukkoomme pesiytynyt eugeniikko?

Vierailija
34/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uneksi unelmamiehestä, mutta anna mahdollisuus myös sellaiselle, joka ei ole ihan kaikilta osin juuri sinun unelmasi mukainen. Ajattele mieluummin ”tänään voi olla se päivä, jolloin hän tulee vastaan ja tutustumme” kuin ”en vaan löydä puolisoa”.

Hyvää kannatta odottaa. Nyt olet odottanut. On sinun vuorosi löytää hänet ja hänen vuoronsa löytää sinut! Onnea unelmien toteutumiseen.

T. Sinua vanhempana unelmansa kohdannut

Vierailija
35/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, sillä en halua, että äitini joutuu hautaamaan tyttärensä ennen omaa kuolemaansa.

Ap

Vierailija
36/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä merta edemmäs kalaan. 

Vierailija
37/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

"No hän on hieman huono esimerkki, koska harvalla miehellä on yhtä hyviä geenejä lähtökohtaisestikaan kuin Niinistöllä. Oikeustieteellinen korkeakoulututkinto, Suomen valtionvarainministeri, EKP:n varapääjohtaja, Suomen suosituin presidentti sitten Kekkosen, hengissä..."

Miten geenit liittyvät suoritettuihin opintoihin tai töihin? Onko joukkoomme pesiytynyt eugeniikko?

Kysytkö tosissasi? Jos professori pariskunta saa lapsen, niin pääseekö lapsi todennäköisemmin yliopistoon kuin sekatyömiehen ja siivoojan lapsi?

Vierailija
38/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvinkin mahdollista, ei siinä mitään. Pitää vain olla avoimesti liikkeellä. Liki aina jos naisella on vaikeuksia löytää miestä, kyse on listanaisesta. Eli sellaisesta joka tosiasiallisesti suojelee itseään ihastumiselta kehittämällä tiukan vaatimuslistan, jonka kanssa etsii miestä. Nainen tietää alitajuisesti, ettei listan mukaista miestä voi ikinä löytyä, eli riskiä ihastumisesta ei ole. 

Ei ole tiukkaa vaatimuslistaa, mutta joitain täysin ehdottomia vaatimuksia, esimerkiksi uskollisuus ja luotettavuus on tällainen. En enää tuhlaa elämääni pettävän miehen kanssa. 

Vierailija
39/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Miksi et ole löytänyt? Millaisia aloitteita olet tehnyt mielenkiintoisille miehille?

En tiedä. Ihastun itse aika harvoin. Mutta olen esimerkiksi tinderissä jne tehnyt miehille aloitteita. Ne ei kyllä ole koskaan johtaneet yhtään mihinkään, en sitten tiedä missä vika. Vaikka olisi ollut pitkä keskutelu. Olen kai naamattain sitten parempi kuin netissä. 

Vierailija
40/82 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai annat mahdollisuuden jos on fiksuja tyyppejä. Ehkä tietyt kulttuurit kiertäisin kaukaa, mutta ulkomaalainenkin mies voi olla aivan hyvä. Itse olen seurustellut latinon kanssa ja suosittelen lämpimästi.

Jees, pitää harkita!