Keneltä julkkikselta näytätte?
Onko teitä ikinä verrattu kehenkään julkkikseen? Kehen? Oletteko samaa mieltä? Tunnetteko ketään, joka näyttäisi ihan joltain julkkikselta?
Itselleni on sanottu toistuvasti, että näytän Kim Cattrallilta. Siis Sinkkuelämää -sarjan Samanthalta. En itse näe meissä minkäänlaista yhdennäköisyyttä, paitsi ehkä kasvojen muodon, enkä nyt voi sanoa olevani vertauksesta kovin innoissani vaikka Cattrall kaunis nainen onkin.
Siskoni eräs kaveri näyttää erehdyttävän paljon Anna Abreulta kasvoista, mutta on paljon pidempi. En ole ainoa, joka on sitä mieltä. Työkaverissa ja LotRin Galadrielissa (Cate Blanchettissa) on mielestäni paljon samaa. Hän vaikutti ilahtuneelta, kun joskus kahvihuoneessa tulin möläyttäneeksi mielipiteeni.
Lähikaupassamme käy välillä mies, jonka luulin ensimmäisellä kerralla olevan Harrison Ford. Sitten tajusin, että oikea Ford on paljon vanhempi nykyään :D
Kommentit (59)
Itse asiassa on. Joku muija sanoi kuppilassa Nicholas Cagen näköiseksi, mutta en kyllä ihan tuollainen hevosnaama ole, mielestäni.
Yksi entinen luokkakaveri näytti hämmentävän (ja kadehdittavan) paljon Keira Knightelyltä.
Joskus olen nähnyt kadulla ihan Nicole Kidmanin näköisen naisen, mutta se oli Jyväskylässä 2000-luvun taitteessa eli tuskin oli hän.
Itseä ei ole verrattu kehenkään.
Entinen matikanopettaja näytti ihan Stephen Kingiltä. Hän oli itsekin kyllä samaa mieltä ja vitsaili aiheesta, kuinka tapahtuu kauheuksia jos ei lueta kokeisiin.
On joskus Blondien eli Debbie Harryn näköiseksi sanottu. Otin sen kohteliaisuutena, ja sellaiseksi se varmaan oli tarkoitettukin.
Omasta mielesta Elvis, vuonna jtn -55, kavereiden mukaan Elvis nyt...
Se Twilight-muija näyttää kuulemma multa. Tai mä siltä. Tää oli joku eksän päähänpinttymä enkä ole yhtään samaa mieltä.
Catherine Deneuvessa ja minussa on kuulemma samaa näköä. En ole kyllä sellainen jumalatar, mutta blondi tukka, isot silmät ja säännölliset piirteet löytyy.
Minä näytän Elina Knihtilältä hänen esittäessään pääosaa Sisäilmaa-sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku sanoi, että näytän vähän Anna Kournikovalta.
Ja toinen sanoi Tara Reidin näköiseksi.
Jope Ruonansuulta näytän aika lailla, ja olen nainen. Mervi Tapolan näköiseksi on myös joskus sanottu. Joo, on läski naama ja kivespussimaisesti roikkuvat leukaperät 😣
Irc-galleriasta jäänyt mieleen kun Jennifer Garner oli silloin pinnalla oleva tähti, että minä muistutan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Jope Ruonansuulta näytän aika lailla, ja olen nainen. Mervi Tapolan näköiseksi on myös joskus sanottu. Joo, on läski naama ja kivespussimaisesti roikkuvat leukaperät 😣
Mikset kaunistaudu?
Mulle on sanottu, että näytän Cheriltä, nuorena siis. Pitkät kasvot ja pitkä suora tukka varmaan tekee sen yhdennäköisyyden. Itse en nyt niinkään tiedä. Cher on ainakin paljon timmimmässä kunnossa.