Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT viikko 32 *~*

07.08.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]limetti1[/b] olen 23-vuotias 1 1/2vuotiaan pikkutaaperon äiti. Toinen raskaus meni kesken 6+0. Kovasti olisi toiveissa toinen lapsi tähän perheeseen ja sisarus esikoiselle.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulia: Minulla tosi samanlainen tilanne, samanikäinen esikoinen ja vastikään sattunut alkuraskauden keskenmeno. Tuo pikkuinen hyper-energinen pikkuihminen ainakin meillä saa ajatukset helpolla muuhun, kuin km:stä murehtimiseen ja toisaalta tämän kokemuksen myötä myös ihan erilailla olen kiitollinen yhdestä hyvin menneestä raskaudesta ja ihanasta lapsesta.

Pipsa: Onnea tosi kovasti uudesta työpaikasta.

Sani: kyllähän noiden simppojen pitäis jokunen päivä jaksaa elellä, että sen puolesta luulis mahkuja olevan. Kovasti toivon mukana.

Vm69: Kovasti jaksamista ja iso hali. Kyllä tuo on varmasti niin vaikea paikka koko perheelle, ettei kyyneliltä totisesti tarvitse yrittää välttyä. Rankkaahan se on lasta lohduttaa, kun on itsellä suru samasta asiasta. Uusi kierto ja uusi yritys, eiks?

Helga: täällä jännään oireiluusi syytä.

ON: Naama kukkii niin vimmatusti, olisiko km:sta johtuvaa? Olen odottanut kuukautisten alkamista tästä syystä, mutta vähän aikaista kai se olisi, kun vasta vajaa 3 viikkoa km:stä. Raskautta en tahdo uskoa, kun ei mitään muita oireita ole ilmaantunut. Kuitenkin tän kesän on pitkästä aikaa iho ollut hyvässä kunnossa. Kummastuttaa. Ja ärsyttää, kun pitää tällaista mielessään vatvoa. Turhia juttuja.

-Limetti

Vierailija
62/72 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! Olen itsekin aivan ymmällään että miten ihmeessä viikkoja on niin paljon?! miten ihmeessä päässyt näin pitkälle?! Toisaalta tuntuu että oispa jo viikkoja niin ja niin paljon että maha näkyis ja olis sitä ja tätä ja tuota mutta toisaalta tuntuu että aika menee aivan liian nopeaa!! Tänään on taas semmonen päivä kun tekis vaan mieli itkeskellä onnesta! Johtuu varmaan siitä että oon pitkästä aikaa yksin kotona. Valitettavasti vain appiukon isäkin kuoli eilen joten se vetää mieltä vähän surulliseksi.

Voi kuinka mää toivon että tekin kaikki saatte vielä kokea tämän onnen! ♥ Miten niin pieni voi olla jotain niin suurta...

Plussasäteitä

HANNELE + vilpertti rv 13+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä koitan raapustaa ennen naisten keihään alkamista.. Hienosti ovat suomalaiset kisoissa pärjänneet, varsinkin nuo mitalistit on iloisia yllätyksiä, kun ei kauheasti odotuksia mitaleista ainakaan mulla ollut! :)

Nonna: Hääpäivä onnittelut! (vaikka juhlistaminen ei mennytkään ihan nappiin..) Varmasti meistä kaikki aina lukee suurella mielenkiinnolla sun kuulumiset. Mua ainakin kiinnostaa aina kovasti kaikkien oma napa jutut.. :) Koitan lähetellä täältä taas kovasti plussasäteitä ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

toivotaan että niistä olis tällä kertaa jotain apua! ;)

Helga: ne testit oli ainakin siinä prismas mistä mä ne ostin, niin muistaakseni siteitten ja hygieniatuotteiden läheisyydessä. Semmonen pitkänpuotoinen violetti/valkoinen laatikko, vieres oli samanmoinen paketti raskaustestejä (oisko väri ollu punainen). Hinta oli 16-17 ¿ ja paketissa oli 10 testiä. Tuo testi tehään aamuvirtsasta, ku useinhan on ettei heti aamulla.. Mulla tosiaan oli eka testi mikä tuntu toimivan eli voin suositella. :)

Hannele: osanottoni appiukkosi isän poismenon johdosta!

Nyt kattoon keihästä!

Vierailija
64/72 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pärjännyt Suomen naiset tällä kertaa.. Mutta Mononen on pärjänny hienosti.. :)

Limetille: piti tulla vielä kommentoimaan, että hormoonit voi kyllä vielä olla aika sekaisin, jos naaman kukkiminen johtuis siitä. Tai onhan uus raskauskin mahollinen, jos että oo ehkäisyä kerta käyttäneet. Sisko tuli heti keskenmenon jälkeen raskaaks eli ei ollut yhtiäkään menkkoja välissä ja kaikki on mennyt hyvin..

Helga: kun kirjoitit tuosta korvakivusta niin mulla oli muutama päivä sitten sama juttu (olin ihan unohtanut jo koko korvakivun). Ja tuntuu taas että oikea korva ois tulossa kipeäks.. Ihme homma!? Mä kyl mietin, että oisko sielä kovettunu vaikkua, mut toisaalta ku välillä meni kipu ohi..?

On: testasin tänään vielä ovistesteillä ja edelleen plussaa näyttää.. Ku vaan mies tulis pian kotiin.. ;)

Vierailija
65/72 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta tälläisestä testistä kuin acon early detection 10ui kasetti malli? Nimittäin tein tänä aamuna tämän testin kun kp on 22 ja menkat pitäs tulla kp25/26. En kerenny jäämään katsomaan testin tulosta joka olisi pitäny katsoa 10minuutin sisällä. No myöhemmin sit kun muistin testin olevan vielä vessassa niin siihen oli tullu selvä punertava viiva. Ei niin vahva kuin kontrolli. Eli on huomattavasti haaleampi kuin kontrolli viiva mut kuitenkin punertava selvästi. Miten tulkitsen nyt tän? Olenko siis raskaana vai onko tämä joku roskishaamu? Aikaisemmin kun olen testannu tällä testillä niin siihen ei ole tullu roskishaamua minkäälaista tai jos jotain pientä niin on joku viivanpaikan näköinen ja kokonaan väritön.

Voi kumpa se olis sitä mitä toivon sydämeni pohjasta vaikka pelko on jo valmiiksi perseessä!!

Niina

Vierailija
66/72 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti ja vauvaliimaa ja suojelusenkeleitä tälle kerralle kovasti matkaan! :) Sori nyt en muista löytykös sulla tutkimuksissa mitään vikaa? Eikös sulta jotain kuitenkin viimeks tutkittu? Toivotaan, että tästä te saisitta nyt vihdoin sen kauan kaivattu pienokaisen!! bd bd bd bd bd bd bd bd

Luin tuon aikasemman viestin ja siinä näky olevan kovasti kirjotusvirheitä, toivottavasti saatta selvää kuitenkin asiasta..

Vierailija
67/72 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, meillähän alkoi tutkimukset näitten km:n takia toukokuussa. Mitään ei olla vielä saatu selville miksi näin on käynyt. Tuloksia odotellaan edelleen ja tän kuun lopulla olisi pitäny käydä tukos/hyytymis kokeissa. Mut saa nähdä tarviiko? Seuraavat päivät paljastakoon sen. Kuinka moni teistä syö omega-3 rasvoja? Itse syön tuota omega-3 + foolihappo jotka on samassa purkissa. A-vitamiinia ei sisällä ollenkaan kuten muut kalaöljyt. Purkki on sellainen violetti ja myydään isoissa marketeissa.

Vierailija
68/72 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut päivän poissa, mutta en sentään krapulan takia, vaan vietimme tyttöjen 7 ja 8 v juhlia. Ja kuopuskin sai osansa, koska hänen nimppari osuu myös elokuulle.

helga: Kiitti vaan buranan-puolikkaasta. Otan sen varalle seuraavaa kertaa varten, tänään en tarvinnut. Ihme kyllä. Pää oli kunnossa, mutta vatsa sekaisin. Mutta viini teki kyllä eilen hyvää. Joskus kaipaa täydellistä nollautumista ja eilen kyllä rentouduin täysin. Ja itkutkin helpottivat suruani.

Hyvin kumosit oireesi, mutta siltikin, eikös kaikki ole mahdollista kuitenkin.

Nonnalle onnittelut hääpäivän johdosta. Harmi, että ravintolasta jäi palvelun takia huono fiilis.

Limetti. Se on niin jännää, että kun raskautta oikein toivoo, niin jokaista muutosta kropassaan toivoo oireeksi raskaudesta. Mullakin kun tuli pari finniä leukaan ajattelin, että josko nyt... Ja noita oireitahan mulla on ollut tässä kesän aikana ihan älyttömästi. Vatsan kasvua myöden kaikki oireet löytyy. Joo, ihankuin se maha oikeesti heti alkais edes kasvamaan. Toivotaan, että pikapuoliin saamme koko jengi plussat puikkoihin ja vaavit kainaloon.

Mun pitää nyt mennä jatkaa siivoiluja... Oli kovat juhlat ja jälkimeinigit sen mukaiset. Piti vaan tulla kurkkaa mitä teille kuuluu.

Hannelelle vielä, että ihanaa miten paljon sun perässäs jo noita viikkoja on...

Vierailija
69/72 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on kokemusta noista Aconin kasettimalleistakin. Niitä valkosia tai harmaita viivanpaikkojahan tuo testi antaa helposti, mutta jos vaan olet siihen punertavaa väriä selkeästi saanut, niin kyllähän se plussa on...vaikkakin se olis tullut sen 10 minsan jälkeen. Tai mulla on ainakin ollut. Eli varovaisesti onnittelen ja NYT lähetän sellaisen kasat vauvaliimaa, että tämä pikkuinen nyt matkassa pysyisi. Sen on pakko!!!

Ja sitten sitten muut mukana lussatestejä tekemään...Helgalla kivasti jo oireita jotka sopis kuvaan. *peukutuksi siis* =) Pitäkää niistä mun heittämistä lussasäteistä nyt kynsin ja hampain kiinni. *lähettää tästä vielä ison läjän lisää...ihan varmuuden vuoksi* !!! ;-)

Tää oli tällänen pikavisiitti...taidan mennä unille, että jaksaa taas huomenna nousta töihin. Kauniita unia kaikille! =)

titi ja pikku kirmula 9+2

Vierailija
70/72 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti tänne tuun vaan vielä napauttaan illan viimeiset, kun tällänen matti myöhäinen olen taas.

*naps* Koppasin taas säkillisen plussasätteitä ja kovin yritän kellotella niiden kajossa.

Juuh, vasen munis vääns kerran töissä ollessa niin kovin, et luojan kiitos ei ollu asiakkaita ja sain istua ja ähistä hetken ihan rauhassa. Siis mä en käsitä miten sitä nyt tolleen vääntää ja kääntää ihan pirusti välillä? Ja myös oikea puoli välillä muistuttaa olemassa olostaan, mut ihan pikku nippailuna vaan ja harvemmin.

Juteltiin miehen kanssa lenkillä, et mitä jos..... lääkäri sanoo sen *piiiiiiiiiiiiiiiiip sensuroitu* niin mä en voi sanoa anopille olevani *piiiiiiip*. Koska sit se rupee huolehtimaan taas ihan sikana. Sovittiin et saan kertoa kolmelle lähimmälle ystävälleni sit *piiiiiip*, jos niin on. Mutta muille kerrotaan vasta 3kk jälkeen.

Mä en voi sanoa siis edes kirjoittaa sanaa *piiiip*, koska siitä taitaa tulla muuten liian todellista ja se vie ajatuksia ihan harhateille ja sit alkaa jossittelu, et mitä jos...

* Mutisee, et eihän se *piiiiip* ole edes mahdollista...*

Ja niih ovistestistä tuli taas nega, niih.... Jatkan kumoamista siis. Mut tänään oli taas pakko hakea juomapullo töihin kun oli jano, ja nyt illal on hujahtanu viel heittämäl puol litraa mehuu. Hmmm... Jano vaan lenkin jälkeen!

Öitä.......

Vierailija
71/72 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla Brokeback mountain sai mut itkemään (ei vaan kyynelehtimään vaan oikeesti itkemään...se oli kyllä tosi hyvä leffa) ja kaverilta tullut tekstiviesti suuttumaan...Ihmettelin itsekin näitä tunnetilojen äkkinäisiä ylipursuamisia...

Illalla myös mahaa viilteli ja ällötti. Oli kylmä ja kuuma v uorotellen...ja päätä särki...

Joten...aamulla kun heräsin vessaan noin puoli tuntia sitten käytin puolikkaan aconin...(olin ihan varma negasta), mutta mutta...mutta testialueelle kontrollin viereen ilmestyi juuri ja juuri silmillä havaittava punertava viiva...voi kääk. Kolmas clomikierto alkaa siis tuoda tulosta???

Oon ihan pöllämystynyt. Kädet tärisee ja pelottaa. Mitä jos menkat alkaakin? Mitä jos ne ei ala ja mitä jos menee taas kesken? Ei tullut enää nukkumisesta mitään...

Nonna *panikoi*

Vierailija
72/72 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti sinua onnittelen, ja sydämestäni toivon, että noin 9 kk:n kuluttua saat nyyttisi! Ihan tulee itku silmään:´) Kaikkea hyvää, ja ihan järjettömästi tarrasukkia ja vauvaliimaa ja ja ja KAIKKEA!!!!

Kävitkö muuten kontrolliultrassa tässä kierrossa, siis olisiko mahdollista, että olisi kaksi salamatkustajaa kyydissä..??

t. Ulriina, suu korvissa ilouutisista, rv32+4

ps. mami tuolla yahoossa kertoi uutisen, ja olisi sinua onnitellut, mutta ei jostain syystä saanut viestejä läpi.